Rádi bychom prezentovali komplexní pohled na influencer marketing, jako součásti mediálního plánování a marketingové komunikace značek, včetně návratnosti jednotlivých kampaní. Naše prezentace ukazuje, jaké možnosti spolupráce s influencery nabízí a ilustruje to na reálném příkladu kampaně značky Google Play.
Andrea začínala v českém Googlu v marketingu, kde měla na starost sociální platformu Google+ a později i YouTube. Vedla první open-air festival Utubering zaměřený na generaci Z a nové celebrity - YT tvůrce. Před rokem si založila agenturu WeDigital, která se věnuje online video marketingu, YouTube a spolupráci s influencery. V roce 2016 byla zodpovědná za obsahovou strategii YouTube kanálu Český Olympijský tým, který se stal největším sportovním kanálem v ČR. Nadále externě spolupracuje s Googlem a školí jako Google certifikovaný trenér kreativní agentury na českém a slovenském trhu.
Luděk Motyčka působí ve společnosti Google od roku 2010. Ve vrcholovém managementu se pohybuje již přes deset let. Pracoval například ve firmách McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance a.s, díky čemuž má bohaté manažerské zkušenosti nejen z IT/TELCO oblasti, ale i z finančního sektoru. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde svoje studium završil titulem Ph.D. v oboru marketing. Hovoří anglicky, polsky a německy. Mezi jeho záliby patří především rodina, sport a živá hudba.