Žádný jiný online marketingový kanál nedokáže s takovou mírou personalizace oslovit členy věrnostního programu, jako e-mail. Case study Tescomy o tom, jak díky chytrému využití zákaznických dat a chování a marketingové automatizaci pomohl e-mail zvýšit tržby v kamenných prodejnách.
Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 70 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 15 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 3 000 internetových projektů.
Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu @inteligentemail nebo na blogu společnosti ACOMWARE
Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.