Říkat, že rychlost změn v digitálním ekosystému se zvyšuje, je rozhodně klišé, jenže zároveň je to naprostá pravda. Důkladné zkoumání trendů a otázek pro (velmi) blízkou budoucnost má tedy opodstatnění a můžeme diskutovat o celé řadě témat: od publika po obsah, od distribuce po zpeněžení služeb, od návratnosti investic po ukazatele výkonnosti.
Prezentace bude v anglickém jazyce.
Constantine se věnuje mediálnímu byznysu už od raných 90. let, kdy zahájil svou kariéru. Pracoval pro Lambrakis Press (93–96) jako vedoucí elektronických publikací (což v době předinternetové znamenalo audiotext!) a v pařížské Světové asociaci novin (96–2000) jako ředitel služeb pro členy. V průběhu posledního desetiletí byl členem rad předních řeckých firem, kterým radil s digitální strategií, obchodním rozvojem, firemní komunikací a rozvojem značek.
Protože práce v různých sdruženích umí být návyková, Constantine je dodnes aktivní v obchodních subjektech: v roce 2001 se stal zakladatelem IAB Řecko a v roce 2002 spoluzakladatelem IAB Evropa. Od května 2013 je předsedou představenstva IAB Evropa. Také zastává pozici poradce v OPA Evropa, kde spolupracuje s vybranou skupinou poskytovatelů prémiového obsahu na programu „osvědčených postupů v digitálním publikování