Proč mediální agentury se stále více stávají záležitostí minulosti? Jaké nové trendy přináší nativní reklama v období již prokouknutých tradičních reklamních formátu? Klasické mediální agentury a nativní reklama - spolupráce nebo konkurence? Nativní reklama skoro všude dobývá online svět - proč je v Česku stále nepopulární?
Absolvovala jsem novinářskou fakultu Moskevské Státní Univerzity Mezinárodních Vztahů, působila jsem ve sféře migrace a lidských práv a pak jsem se dost nečekaně ocitla v prostředí internetové reklamy. Tato sféra mě velice inspiruje a je pro mne jistým krokem dopředu. V současné chvíli pracuji jako projektová manažerka ve společnosti Adnow, jež se zaměřuje na nativní reklamu na Internetu. Zabývám se vypracováním strategií šíření nativního reklamního obsahu v Česku a na Slovensku a vybudováním spolupráce s velkými mediálními agenturami Česka a Slovenska.