Značky mají k dispozici téměř nepřeberné množství dat o výsledcích svého působení v online prostředí a na sociálních sítích. Pro vyhodnocování toho, zda se jim daří nebo nedaří, pak berou některá konkrétní čísla, srovnávají je s předem nastavenými KPIs a z toho usuzují na úspěch či neúspěch. Cílem prezentace je představit běžnou praxi, nad některými metrikami si trochu zapolemizovat a možná i mírně zpochybnit jejich relevanci a v neposlední řadě také navrhnout, jak se třeba na některé věci z pohledu čísel a dat dívat jinak.
Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.