Při mediálním plánování se přihlíží při rozdělení komunikačního rozpočtu i k tomu, jak je aktivní konkurence zadavatele v různých mediatypech. Internet je přitom ve stávajícím monitoringu reklamy výrazně podhodnocen. Je tak menší tlak na to, aby šlo při mediálním plánování více peněz do Internetu. Co se s tím dá udělat?
Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.