Programatická reklama poskytuje marketérům možnost využívat velké objemy dat, díky kterým mohou přesně a efektivně oslovit své publikum. Jesper bude hovořit o nejnovějším vývoji v programatickém nákupu médií a hlavních nových trendech v celém odvětví. Zmíní se také o nejnovějších inovacích v Programmatic Direct, NHT detekci a Cross Device kampaních.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Jesper Urban pracuje v oblasti vývoje softwaru a produktového managementu na různých manažerských pozicích již více než 10 let. V Adformu působí od roku 2011, aktuálně na pozici VP Product, Buyer Platform. Práce s on-line marketingovými technologiemi a produkty je pro něj fascinující díky masivním inovacím v této oblasti. Především pak programatická reklama, která mění celé odvětví a způsob práce s online reklamou. Jesper Urban získal tituly M.Sc. a Ph.D. na Technical University of Denmark a MIT v Bostonu. Dále pak Executive MBA z Kodaňské School of Business.