Blokování internetové reklamy je jedno z největších témat současného mediálního trhu vzbuzující vášnivé diskuse. Způsoby blokování reklamy se stále množí, jsou jednodušší a podíl uživatelů, kteří reklamu nezobrazují, postupně narůstá. Uživatelé si přitom často neuvědomují, že reklama je platidlem, kterým se za obsah platí. A že tím mohou způsobit svým oblíbeným médiím zásadní problém.
Skončí internetová reklama? Nebo bude obsah jen placený? Je legitimní zasahovat do fungujícího obchodního modelu? Co se dá od blokovačů reklamy očekávat a jaké mají plány? I o tom přijedou mluvit a debatovat pánové z AdBlocku.
Antoine je součástí týmu AdBlock od roku 2011. Za těch pět let vedl uvnitř firmy snahu o internacionalizaci a zasloužil se o rozšíření AdBlocku do třiceti pěti jazyků. Mimoto prezentoval nejrůznější open-source platformy a produkty pro především francouzsky mluvící část světa na technologických a herních setkáních. Antoine rád létá s drony a zkouší na sobě nové koncepty přepravy.
Gabriel Cubbage je CEO AdBlocku, nejpoužívanějšího rozšíření na blokování reklam pro Google Chrome a Safari. Na této pozici je od září 2015, předtím pracoval v téže společnosti od roku 2013 jako ředitel. V roce 2010 založil 67 Robots - společnost zaměřenou na UX a digitální strategii. Když neblokuje reklamy, Gabriel se snaží uspět v spisovatelských soutěžích v San Francisku a okolí a předstírá, že umí ovládat svou digitální kameru.