Jak prostřednictvím digitálních služeb zvýšit offline akce zákazníků. Příklady, statistiky, best practices a porovnání trhu v USA a v ČR.
Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.
Luis Baptista-Coelho je viceprezident pro mezinárodní partnerství ve společnosti Yext a zaměřuje se na geomarketingová řešení v mezinárodním byznysu. Před Yext, Luis byl CEO v NDrive Navigation Systems - společnosti, kterou pomohl uvést na trh ve třiceti zemích. Luis strávil téměř dvacet let v managementu v IT v Evropě, na Blízkém Východě a v Africe.
Luis vystudoval MBA v Paříži, Oxfordu a Berlíně, nadto vystudoval Harvard a Columbia Business School. Mluví plynně čtyřmi jazyky a v posledních dvaceti letech žil v jedenácti různých zemích. Jeho práce mu umožnila obkroužit celý svět více než pětadvacetkrát.
Luboš Čipera pracuje ve společnosti Mediatel od roku 2005. V různých marketingových a business development pozicích se zaměřoval na rozvoj on-line služeb. Od roku 2012 působí jako generální ředitel, odpovědný za transformaci společnosti z vydavatele Zlatých stránek na digitální mediální agenturu. Před svým působením v Mediatelu, pracoval v různých Telco firmách na českém i zahraničním trhu.