Propagace produktů na Heurece není již jenom na samotných e-shopech. I značky stále více vnímají důležitost propagace svých produktů v online prostředí a své prodejce se snaží maximálně podporovat. Heureka jim v tom vychází vstříc prostřednictvím svých nových nástrojů. Na případové studii ukážeme, jak se daří tuto spolupráci zúročit pro značku Marimex, prodejce bazénů a saun.
Janka je v Heurece od roku 2014 a jako produkťák se stará o několik projektů, mezi které patří hlavně interní reklamní systém pro značky ProductADS a affiliate systém. Z předchozí praxe má zkušenosti s vedením středního e-shopu, tvorbou webových stránek a správou reklamních systémů pro subjekty v e-commerce. Volný čas věnuje především sportu, aktivně hraje plážový volejbal a ráda se potápí.
Lenka nastoupila do Heureky na jaře roku 2012. Na pozici Key Account Managera se stará o největší e-shopy v ČR a SR, plánuje kampaně slovenských mediálních agentur a umožňuje výrobcům a zástupcům značek se zviditelnit prostřednictvím projektů sestavených výhradně pro značky (ProductAds, Koutek značky).Ve svém volném čase se věnuje zejména sportu a také ráda poznává exotické destinace.