Jste zastánci jednoduchosti? Baví vás rozhodovat se na základě dat a rádi se poučíte z úspěchu druhých? Chcete naučit vaši společnost či klienta správnému užívání zaběhnutých formátů reklamy namísto neustálého testování novinek? Hledáte jednoduché metriky k zjištění účinku vaší kampaně? Za deset let v Seznam.cz jsem posbíral spoustu poznatků a rád se o ně s vámi podělím. Ve své prezentaci vám představím několik ukázek ze své praxe.
Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už jedenáctý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po manažera oddělení. Na té je zodpovědný za vedení cca 70členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování odvislého od práce s daty. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, content marketingu, RTB, rich medií apod.