Tato akce již proběhla.

Program

Program

13:24

Zahájení programu

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

13:25 - 13:45

Skittles Punťa - nejúspěšnější digitální kampaň v historii značky v ČR a na Slovensku

Digitální kampaň navazující na novou TV reklamu je důkazem toho, že i za „málo peněz lze pořídit hodně muziky“. Klíčovými faktory úspěchu jsou kvalitní obsah a použití těch správných nástrojů, ve správný čas a na správném místě.

Hana Lerchová Hana Lerchová

Brand Manager Confections

Wrigley

Hana Lerchová

Hana vystudovala mezinárodní obchod na VŠE. Po škole nastoupila do společnosti Triumph International na pozici marketingový a PR specialista, kde měla na starosti realizaci reklamních, PR a dalších promočních aktivit značky Triumph v ČR a na Slovensku. Od roku 2012 působí ve společnosti Wrigley jako brand manager. Nejprve byla zodpovědná za značky žvýkaček Airwaves a 5. Od roku 2014 pracuje v segmentu confections na značce bonbónů Skittles. Na starosti má jak český, tak slovenský trh.

13:50 - 14:10

Bohemia Chips – s chutí do Texasu

Uvést nový produkt v konzervativní kategorii chipsů není snadné. Museli jsme přesvědčit spotřebitele, že nová příchuť Bohemia Grilované masíčko je ta nejchutnější příchuť svého druhu. Podstoupili jsme tvrdý „torture test“ v Texasu. Jeho výsledkem bylo potvrzení kvality největšími grill mastery světa a překročení plánu prodejů o téměř 100%.

Oldřich Dostál Oldřich Dostál

Chief Digital Officer

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Oldřich Dostál

Oldřich Dostál působí jako ředitel digitální divize mezinárodní komunikační agentury McCANN Prague. Již při studiu na FMK UTB se podílel na vzniku několika uspěšných eshopů. Zkušenosti s obchodem získal na klientské straně a posledních 9 let se stará se svým týmem v komunikační agentuře o kompletní online komunikaci mezinárodních i lokálních zadavatelů. U všech projektů vyžaduje maximální efektivitu se zaměřením na výkon. Online marketing nevidí jako samostatně stojící disciplínu, ale spíše jako klíčovou taktiku v rámci celého komunikačního mixu.

Michal Riegel Michal Riegel

Marketingový ředitel

INTERSNACK

Michal Riegel

Od roku 2011 marketingový ředitel společnosti Intersnack odpovědný za portfolio lokálních a mezinárodních značek v kategorii slaných snacků v České republice a na Slovensku.

14:15 - 14:35

Velcí marketéři u nás

Příběhy inovativních marketérů, kteří se nespokojili s prošlapanými cestami, odhodlali se k netradičním řešením a uspěli.

Jan Jelínek Jan Jelínek

Creative Director

Zaraguza

Jan Jelínek

Jan byl do roku 2005 dítětem z podstaty. Od té doby je dítětem z povolání. Za 10 let si prošel agenturami jako Zaraguza, McCann, Loosers nebo 2Fresh. Celou svou kariéru zasvětil hledání netradičních forem komunikace, které rezonují ve společnosti, a tím pomáhají značkám růst.

14:40 - 15:00

Živá bannerová kampaň Magnesia na iDnes.cz

Mohla to být další klasická bannerová kampaň. Ale naštěstí nebyla. Týdny příprav, 700 bublin, 168 hodin práce copywritera, vteřiny na reakci a pozitivní vliv na vnímání značky. I to je část z příběhu vzniku první real time bannerové kampaně na českém internetu.

Petr Houzar Petr Houzar

Agency Manager

Google

Petr Houzar

Petr má v Googlu na starosti mediální a kreativní agentury, věnuje se platformě YouTube a tématu budování značky. Dříve pracoval jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v digitálním marketingu společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou profesní kariéru nastartoval v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

15:05 - 15:35

Coffee break

15:35 - 15:55

Optimalizace, která si na sebe vydělala za týden

Ukážeme vám, jak s Home Creditem zlepšujeme výkon vstupních stránek pro kampaně. Na konkrétním příkladu změny, která díky těsné spolupráci analytiků a SEO a UX konzultanta přinesla 20% nárůst v počtu získaných telefonátů a současně 50% nárůst jejich kvality. I o tom, jak vyhodnocujeme zavolání na telefon jako konverzi, se dozvíte v naší přednášce.

Jan Bezděk Jan Bezděk

CEO

SiteOne

Jan Bezděk

Technologický nadšenec s talentem pro obchod a citem pro jednání s lidmi. Jeho posláním je být každodenní podporou svému kvalitnímu týmu v SiteOne, sdílet s ním nadšení pro práci, strasti všedního dne i radost z výsledků.

Vojtěch Mikula Vojtěch Mikula

Consulting Director

H1.cz

Vojtěch Mikula

V H1.cz jsem měl donedávna na starosti rozvoj UX, analytiky a AB testování. Teď je mým posláním pečovat o týmy UX a SEO konzultantů a pomoci jim propojovat jejich práci. Věřím totiž, že přínos kooperace analytiky, SEO a UX se nerovná jejich prostému součtu. Dosažený efekt takové spolupráce vám chci představit ve své prezentaci.

16:00 - 16:20

Televizní kampaň podle pravidel online marketingu

Jak optimalizovat nasazení TV spotů podle jejich skutečného efektu a dopadu na výkon online kanálů? I televizní kampaň můžete měřit pomocí metrik online marketingu. Testováním různých scénářů nasazení a frekvence TV spotů a jejich vyhodnocování v reálném čase jsme zefektivnili televizní kampaň a zároveň zvýšili výkon online kanálů. Ukážeme vám jak.

Martin Beneš Martin Beneš

Media Strategist

Red Media

Martin Beneš

Martin Beneš se on-line médiím věnuje víc než 13 let. Přes dnešní Centrum Holdings se dostal do agentury Advertures, odkud odcházel po necelých pěti letech jako Media Director. Následně se podílel na rozjezdu internetového obchodu s módou Zoot a v roce 2011 spoluzaložil výkonnostní mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group.

Jan Hornych Jan Hornych

Head of Marketing Automation

Cross Masters

Jan Hornych

Jan Hornych je specialistou v oblasti Decision Science. Profesně se zabývá vývojem systémů na podporu a automatizaci marketingu, které zefektivňují rozhodování firem na základě informací získaných z dat spotřebitelů a uživatelů internetu. Jan má více než 10-tileté zkušenosti z práce na projektech pro zahraniční internetové firmy, aktuálně působí na pozici Head of Marketing Automation v české společnosti Cross Masters.

16:25 - 16:45

Synchronizace online kampaní s TV reklamou

Česká republika je jedna z prvních zemí v Evropě, kde proběhla synchronizace online reklamy s televizními kampaněmi v reálném čase. Podělíme se o výsledky pilotních kampaní a představíme širší koncept „moment marketingu“, nové dimenze cílení online reklamy reagující na průběh sportovních utkání, aktuální počasí a spousty dalších real-time událostí.

Martin Slavík Martin Slavík

Head of Resolution

OMD Czech

Martin Slavík

V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Zaměřuje se především na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu. Od ledna 2016 působí na pozici Head of Resolution a vede tým výkonnostního marketingu.

16:50

Předpokládaný konec konferece