Tato akce již proběhla.

Program

Program

Hlavní sál

9:00 - 9:15

Zahájení konference

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

9:15 - 9:30

Úvodní slovo

Pavel Bělobrádek Pavel Bělobrádek

Místopředseda vlády pro vědu, výzkum a inovace

KDU-ČSL

Pavel Bělobrádek

MVDr. Pavel Bělobrádek, Ph.D., MPA se narodil 25. prosince 1976 v Náchodě. Vystudoval Veterinární a farmaceutickou univerzitu v Brně, Fakultu veterinární hygieny a ekologie (1995-2001 MVDr. a 2004-2008 PhD.). V roce 2003 získal atestaci I. stupně na Státní veterinární správě České republiky.

Vystudoval Vysokou školu CEVRO Institut, Liberálně konzervativní akademii (2009-2010), postgraduální MPA program – Bezpečnostní a krizový management (2011-2013, MPA).
Od roku 2001-2009 působil na Krajské veterinární správě pro Královéhradecký kraj jako veterinární inspektor.

Od roku 2004 je členem KDU-ČSL. V letech 2009-2010 byl krajským tajemníkem Pardubického kraje a od roku 2010 předsedou KDU-ČSL. V roce 2012 byl zvolen do zastupitelstva Královéhradeckého kraje a od roku 2013 je poslancem PČR.

9:35 - 9:50

Konec digitálního středověku se blíží

Vykročit z historie lze jen tehdy, překoná-li člověk sám sebe - svůj strach, svou pohodlnost, své předsudky. Ale vyjet z Evropy do Indie západním směrem se taky vyplatilo. Podaří se nám po kolumbovsku utéct vlastní minulosti, nebo dobrovolně zůstaneme vězet v usedlém blátě? Ta výzva je aktuální jak pro českou vládu, tak pro celý mediální trh.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Deník N

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

9:55 - 10:15

Skutečně jde prodávat crossmediálně?

Jak lze vytvořit crossmediální produkt a jak vyhodnotit společný zásah jednoho typu obsahu (video) na různých technických platformách? Obtížně…

Crossmediálně? Všichni o tom mluví, všichni by to chtěli, tak proč to neprodat? Miláček to zařídí :-)

Petr Jelínek Petr Jelínek

Prague Office Director

Business Factory

Petr Jelínek

Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

Petr Miláček Petr Miláček

Client Service Director

MediaGuru

Petr Miláček

Do médií nastoupil v roce 1998, do agentury Mediaplan Praha jako analytik a IT manager. Věnoval se mediálním výzkumům, analýzám cílových skupin, mediálnímu a spotřebnímu chování. Prošel agenturami MediaWise a PHD, kde se věnoval strategickému plánování médií a podílel se i na novém byznysu. Spoluzakládal web mediaguru.cz, napsal příručky o mediálním plánování Media Guru Offline 1 a 2. Vedl výzkumné oddělení OmnicomMediaGroup (OMD, PHD a A!M), zajímal se o neuromarketing. Je členem metodologické komise Asociace Televizních organizací. Věnoval se klientům Unilever, Henkel, Komerční banka, Vodafone, Jan Becher – Pernod Ricard, Budějovický Budvar n.p., z agentur TBWA, MarkBBDO, DDB, Idealisti, AG Geronimo, Comtech a mnoha dalším. V současnosti vede oddělení výzkumu FTV Prima, podílel se na tvorbě společného produktu TV Prima a Seznamu.

10:20 - 10:50

Coffee break

10:50 - 11:30

Jak programatický nákup změní globální mediální krajinu

Tato prezentace poskytne aktuální informace o růstu programatického nákupu, vyhlídky, hnací mechanismy a výzvy, informace o tom, jak se již transformoval do digitálu a jak to změní mediální svět v budoucnu.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Vincent Potier Vincent Potier

Chief Operating Officer

Captify

Vincent Potier

Vincent Potier je provozním ředitelem společnosti Captify, specialisty na remarketingové vyhledávání. Je uznávaným digitálním expertem, s hlubokými znalostmi v marketingovém průmyslu. Vzhledem ke svým zkušenostem v oboru je velmi vyhledávaným poradcem v oblasti digitálního podnikání (společnosti zabývající se zobrazováním reklam, agentury, reklamní společnosti). Ve firmě Captify se zaměří na komerční, provozní a strategické záležitosti a své rozsáhlé zkušenosti použije ve prospěch dalšího růstu podniku.

Před nástupem do firmy Captify byl Vincent ředitelem společností Vonage UK and Canada, kde se mu podařilo zvrátit nepříznivý trend ve finanční situaci a hospodaření podniků.

Vincent má rozsáhlé zkušenosti v oblasti prodeje, marketing a managementu obecně v celosvětovém měřítku a v průběhu celé své kariéry trvale rozvíjel své dovednosti v oblastech rozvoje obchodu, řízení a strategie. Vincent zastával řadu funkcí po celé Evropě, Asii a Latinské Americe, věnoval se poradenství v oblasti digitálních strategií ve firmách zabývajících se zobrazováním reklam, agenturách, v reklamních společnostech a klientském prostoru. Působil ve funkci viceprezidenta pro strategie a rozvoj podnikání v Universal Mobile a jako ředitel marketingu a komunikací u Vizzavi.

Vincent působí jako poradce správní rady u eTail Europe a Collective Media, nyní je členem
Rady společnosti Captify a zároveň členem rady pro behaviorální targeting IAB a regulační rady a rady pro současné záležitosti. Je aktivním mluvčím průmyslu.

11:35 - 11:55

Monetizace mobilní reklamy

Stále více lidí v Evropě používá k přístupu na internet své smartphony a tablety a představují tak obrovskou příležitost pro reklamu. Monetizace této příležitosti se ovšem zdá obtížná. Jaké jsou hlavní trendy, kde jsou nějaké vhodné příklady? Zde jsou moje poznatky získané od vydavatelů a mediálních společností z celé Evropy.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Bram Smits Bram Smits

Chief Commercial Officer

MADS B.V.

Bram Smits

Specializovaný a vlivný manažer s prokazatelnými úspěchy v oblasti překračování stanovených cílů v oblasti ziskovosti a obracení nepříznivého vývoje neprosperujících podniků, zvyšování výnosů a zvětšování tržního podílu. Během uznávané, více než dvacetileté kariéry získal vizionářské vůdčí schopnosti, které uplatní v globálních provozních, prodejních, marketingových iniciativách a rozvoji obchodních příležitostí. Disponuje schopnostmi rozvoje zdrojů, nabírání špičkových talentů, dokáže zaujmout zaměstnance a vést týmy, které podpoří růst podniku. Špičkové mezilidské, vyjednávací a komunikační dovednosti, prokázaná schopnost vybudovat si vztahy s vysokým managementem, klíčovými akcionáři a jednotlivci na všech úrovních – jak v rámci komerční sféry, tak i v oblasti neziskových a vládních organizací.

12:00 - 12:20

Brandová reklama v éře RTB

Programmatic branding nabízí marketérům možnost využívat v online komunikaci velké množství dostupných dat s cílem přesně zasáhnout a úspěšně přistupovat ke svému publiku. I přes nesporné benefity tohoto řešení některé značky stále váhají přijmout tuto technologii kvůli obavám například o bezpečnost značky, viditelnost sdělení nebo podvodná zobrazení reklamy. Pomocí případových studií a vzorků dat tato prezentace vysvětlí, co programmatic branding je, a jak se poučit z předchozích chyb a dětských nemocí.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Mats Persson Mats Persson

Chief Operating Officer

Adform

Mats Persson

Mats Persson má více než 20 letou praxi v IT odvětví na různých manažerských pozicích. Vedl týmy od malých skupin až po 3 000 zaměstnanců. V posledních 15 letech působil ve společnostech PWC, IBM a Syncron. Od roku 2011 působí na pozici COO v Adformu se zodpovědností za Finance, HR a Client service team. Rád vystupuje na odborných konferencích, jak v roli moderátora, tak i prezentujícího.

12:25 - 13:25

Oběd

13:25 - 13:45

Šaty a cookies dělají člověka

Každý z nás je determinován svým sociodemografickým profilem, svými zvyky, názory, ale také chováním. A to nejenom tím spotřebním. Vedle toho sami sebe vnímáme v určitém kontextu a tím se deklarativně sebeurčujeme. Souvisí spolu nějak tyto věci? A jsou jedny pro marketéry relevantnější než ty druhé? 

Petr Fryš Petr Fryš

Manažer digitálních služeb

Seznam.cz

Petr Fryš

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Mediální komunikací a zejména pak on-line reklamou se zabývá 14 let jak na straně médií, tak na straně mediálních a komunikačních agentur. V Seznamu se věnuje obchodnímu rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

13:50 - 14:10

CPEx Audience po půl roce – co jsme se naučili

Posledního půl roku se v Czech Publisher Exchange nejintenzivněji věnujeme cílení na uživatele, které nabízíme jako CPEx Audience. Jak toto cílení funguje z pohledu média? A co na něj říkají inzerenti? Mohou bannery v kombinaci s pokročilým cílením konkurovat klasickým výkonnostním kanálům? To vše bude tématem mé letošní prezentace na IAC.

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

Czech Publisher Exchange

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

14:15 - 14:35

Jak optimalizovat a maximalizovat výnosy Vydavatele ve spletitém světě multiscreeningu – RTB a holistický přístup

Jak optimalizovat a maximalizovat výnosy Vydavatele ve spletitém světě multiscreeningu (display, mobilní telefon, tablety, SMART televize) s různými druhy kampaní (obrazovka, mobilní telefon, apps. Video, rich-media) včetně více zdrojů příjmů (přímý prodej, externí sítě, e-commerce, auto-promo a RTB kampaně) s holistickým adserverem.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Tomasz Musial Tomasz Musial

Regional Manager CEE

Smart AdServer

Tomasz Musial

Tomasz má desetileté zkušenosti v oblasti internetové reklamy. Od března 2013 na pozici Regional Manager zodpovídá za rozvoj obchodu firmy Smart Adserver ve střední a východní Evropě se zaměřením na display reklamu, mobilní reklamu a video reklamu. Specializuje se na RTB trh a má hluboké znalosti a zkušenosti v oblasti optimalizace výnosů vydavatele v programovacím kanálu.

14:40 - 15:00

RTB nemůže být izolovaný kanál

RTB si získalo pozornost, ale bohužel ve většině případů funguje jen jako izolovaný kanál. Bez návaznosti na nákup ostatních forem reklamy. To však způsobuje celou řadu problémů a neefektivit. Jak vlastně zapojit RTB do celkového mediálního mixu? Jak ho propojit s ostatními reklamními kanály, a tím dosáhnout kýžené synergie a holistického přístupu?

David Špinar

CEO

MITON CZ

15:05 - 15:35

Coffee break

15:35 - 15:55

Programová kreativita

Kreativita je klíčem ke zvýšení úspěšnosti digitální reklamy. Právě kreativita rozhoduje o tom, zda reklama spotřebitele zaujme či nikoliv, na základě relevance obrázků, textu a interaktivity.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Jost Löhnenbach Jost Löhnenbach

Head of Sales, New & Emerging Markets, Europe

DataXu

Jost Löhnenbach

Jost Löhnenbach působí na pozici Head of Sales pro nově vznikající trhy – Evropu u firmy DataXu. Do přední platformy pro řízení programového marketingu vstoupil v roce 2011 prostřednictvím akvizice mexadu, prvního panevropského poskytovatele RTB služeb. Svoji digitální kariéru zahájil Jost u mexadu v oddělení Business Development a pomohl firmě vybudovat 6 mezinárodních poboček v Evropě a Brazílii. Poté Jost povýšil na pozici Sales Manager pro region DACH a poskytoval poradenství agenturám a podnikům v oblasti aplikace data-driven marketingu při transformaci jejich podniků. V poslední době zodpovídá Jost za tým, který se zaměřuje na rozšíření přítomnosti DataXu v regionu střední a východní Evropy a na dalších nově vznikajících evropských trzích

16:00 - 16:20

Jak díky Facebooku získat více zákazníků

Facebook je zde pro tvoření komunity, fanoušek je dlouhodobou investicí, dělejte zábavné soutěže a tvořte virální videa – říkají social media „experti“. A co z toho? My pro vás máme lepší zprávu: Facebook je skvělý prodejní kanál. Umí lepší remarketing než ostatní a jeho cílení využívá všech indicií, které mu sami rádi poskytujeme. Prostě vydělává. Ukážeme vám budoucnost inzerce na Facebooku.

Karel Tlusťák Karel Tlusťák

CEO

ROIHunter.com

Karel Tlusťák

Karel Tlusťák založil brněnskou firmu Business Factory, která se nedávno díky svému projektu ROI Hunter (inzertní platforma pro Facebook Ads) stala prvním partnerem Facebooku ve střední a východní Evropě s certifikací PMD (Preferred Marketing Developer) pro Facebook Ads. Business Factory také dlouhodobě spolupracuje s velkými mediálními domy a řídí výkonnostní kampaně ve 20 zemích po celém světě.

16:25 - 16:45

Odměňování agentur v online prostředí

Je investice do odměny agentury důležitý mediální parametr? Co nám pomůže vyjednaná výše slevy a bonusu, když pak, díky šetření na odměně agentury s kampaní pracují juniorní lidé bez zkušeností. Proč většina marketérů takto riskuje? Je možné nastavit odměnu tak, aby z toho profitoval klient i agentura? Naše zkušenost je, že ano.

Tomáš Búřil Tomáš Búřil

Commercial Director

DENTSU AEGIS NETWORK CZECH REPUBLIC

Tomáš Búřil

V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. V roce 2011 pomáhal s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

16:50

Předpokládaný konec konferece