Tato akce již proběhla.

Přednášející

Moderátoři

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    Staff Writer

    Deník N

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

  • Pavel Ševera

    Vystudoval sociologii na FSV UK. V závěru studia absolvoval stáž na statistickém úřadu ve Frankfurtu, kde se věnoval kvalitě života v různých evropských městech. Profesní kariéru začal v agentuře Factum Invenio v oddělení sociálních a politických výzkumů. Od roku 2010 je koordinátorem výzkumných projektů ve Sdružení pro internetový rozvoj.

    Software Tester at CGI

  • Martin Veselovský

    Martin Veselovský pracoval jako moderátor pořadu Události komentáře v ČT a pořadu 20 minut Radiožurnálu v ČRo 1. Aktuálně se podílí na projektu DVTV.

    Moderátor

    DVTV

Přednášející

  • Jana Adamcová

    Vystudovala filozofii a německou filologii na Univerzitě Palackého v Olomouci. Specializuje se na teorii komplexity, zejména v oblasti živých systémů. V Posledních 14 let pracovala ve státní správě nebo s ní spolupracovala. Od roku 2002 řídila komunikační kampaň Ministerstva zahraničních věcí ČR před referendem o vstupu ČR do EU. Od roku 2003 budovala na témže ministerstvu agendu zahraniční prezentace. Napsala koncepci jednotné prezentace ČR v zahraničí a vizuální styl, vytvořený v rámci této koncepce, obdržel cenu Czech Grand Design. Od roku 2007 řídila na Ministerstvu průmyslu a obchodu ČR podporu exportu, ekonomickou diplomacii a rozvojovou pomoc. Od roku 2010 se zabývá poradenstvím v oblasti strategického řízení se specializací na dlouhodobý rozvoj organizací. Je zakladatelkou a předsedkyní správní rady Institutu pro digitální ekonomiku, jehož cílem je podpora a rozvoj nově vznikajících odvětví v ČR. Specializuje se na digitální ekonomiku a kulturní a kreativní průmysly. V letech 2014-2015 byla poradkyní místopředsedy vlády pro vědu, výzkum a inovace. Hovoří anglicky, německy a francouzsky.

    Zakladatelka a předsedkyně správní rady

    Institut pro digitální ekonomiku

  • Jan Ambrož

    Kultivuje firemní texty, navrhuje obsahové strategie a snaží se je uvést v život. Od roku 2008 pracuje pro klienty společnosti Dobrý web, kde také vede školení copywritingu a content strategy. Píše blog Copywriter.cz.

    Head of Content Management

    Wunderman

  • Tomáš Bella

    Tomáš Bella bol zakladateľom a prvým riaditeľom firmy Piano Media, dnes najväčšieho svetového poskytovateľa systémov pre platený webový obsah. Desať rokov pôsobil v denníku Sme ako redaktor, šéfredaktor Sme.sk a zástupca šéfredaktora denníka. Na jeseň 2014 po prevzatí denníka skupinou Penta spolu so štyrmi desiatkami ďalších redaktorov opustil Sme a spoluzakladal Denník N (www.dennikN.sk), kde dnes vedie jeho online aktivity.

    Executive board member and head of online

    Denník N

  • Pavel Bělobrádek

    MVDr. Pavel Bělobrádek, Ph.D., MPA se narodil 25. prosince 1976 v Náchodě. Vystudoval Veterinární a farmaceutickou univerzitu v Brně, Fakultu veterinární hygieny a ekologie (1995-2001 MVDr. a 2004-2008 PhD.). V roce 2003 získal atestaci I. stupně na Státní veterinární správě České republiky.

    Vystudoval Vysokou školu CEVRO Institut, Liberálně konzervativní akademii (2009-2010), postgraduální MPA program – Bezpečnostní a krizový management (2011-2013, MPA).
    Od roku 2001-2009 působil na Krajské veterinární správě pro Královéhradecký kraj jako veterinární inspektor.

    Od roku 2004 je členem KDU-ČSL. V letech 2009-2010 byl krajským tajemníkem Pardubického kraje a od roku 2010 předsedou KDU-ČSL. V roce 2012 byl zvolen do zastupitelstva Královéhradeckého kraje a od roku 2013 je poslancem PČR.

    Místopředseda vlády pro vědu, výzkum a inovace

    KDU-ČSL

  • Martin Beneš

    Martin Beneš se on-line médiím věnuje víc než 13 let. Přes dnešní Centrum Holdings se dostal do agentury Advertures, odkud odcházel po necelých pěti letech jako Media Director. Následně se podílel na rozjezdu internetového obchodu s módou Zoot a v roce 2011 spoluzaložil výkonnostní mediální agenturu Red Media, která je dnes součástí skupiny Kindred Group.

    Media Strategist

    Red Media

  • Jan Bezděk

    Technologický nadšenec s talentem pro obchod a citem pro jednání s lidmi. Jeho posláním je být každodenní podporou svému kvalitnímu týmu v SiteOne, sdílet s ním nadšení pro práci, strasti všedního dne i radost z výsledků.

  • Tomáš Bičík

    Od února letošního roku mám na starosti problematiku ochrany osobních údajů a přípravu na soulad s GDPR ve skupině GroupM. Od roku 2011 do ledna 2018 jsem pracoval ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere (dříve MEDIARESERCH) na pozici ředitele pro obchodní rozvoj. Do dubna 2011 jsem působil ve skupině GroupM (mj. v agentuře MEC), kde jsem byl odpovědný za výzkum a technologie pro mediální plánování. V roce 1993 jsem započal svojí kariéru v reklamním a meiálním prostředí, jako plánovač a nákupčí televizní reklamy v Young & Rubicam (později The Media Edge, Mediaedge:cia).

    Protection Data Manager

    GroupM

  • Tomáš Búřil

    V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. V roce 2011 pomáhal s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

  • Zuzana Císařová

    Od roku 1994 - Česká advokátní komora. Od  roku 1998 - zapsána do seznamu advokátů České advokátní komory ev. č. 4621. Od roku 2013 - členka správní rady ALAI ČR v rámci Mezinárodní literární a umělecké asociace ALAI.  V letech 2001-2006 - předsedkyně Odvolacího výboru Etické komise Mezinárodní asociace farmaceutických firem.

    Od roku 1997 - odborná asistentka Ústavu autorského práva, práv průmyslových a práva soutěžního Právnické fakulty UK v Praze. Publikace řady odborných článků, knižních monografií v autorském kolektivu a odborných stanovisek v oblasti práv duševního vlastnictví. Je autorkou znaleckých posudků znaleckého ústavu Univerzity Karlovy v oboru právní vztahy k cizině s oprávněním pro práva autorská a práva průmyslová.

    Dlouholetá advokátní praxe ve velkých advokátních kancelářích se zaměřením na práva duševního vlastnictví. Reklama a mediální právo, tiskový zákon, odpovědnost vydavatelů a provozovatelů na Internetu. Ochrana osobnosti a ochrana osobních údajů. Autorské právo a práva související s právem autorským (ochrana autorských práv v prostředí Internetu, smluvní agenda), včetně IT technologií a software. Ochranné známky (správa známkových portfolií, řízení před Úřadem průmyslového vlastnictví, spory v oblasti průmyslových práv). Oblast nekalé soutěže, veřejné zakázky v oblasti duševního vlastnictví (architektonické soutěže aj.). Litigace v občanskoprávních věcech a obchodních sporech včetně rozhodčího řízení, smluvní agenda, pracovní právo.

  • Přemysl Čech

    Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český a slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. V roce 2012 uvedl na českém trhu crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN samostatně vyvinul. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur.

  • Oldřich Dostál

    Oldřich Dostál působí jako ředitel digitální divize mezinárodní komunikační agentury McCANN Prague. Již při studiu na FMK UTB se podílel na vzniku několika uspěšných eshopů. Zkušenosti s obchodem získal na klientské straně a posledních 9 let se stará se svým týmem v komunikační agentuře o kompletní online komunikaci mezinárodních i lokálních zadavatelů. U všech projektů vyžaduje maximální efektivitu se zaměřením na výkon. Online marketing nevidí jako samostatně stojící disciplínu, ale spíše jako klíčovou taktiku v rámci celého komunikačního mixu.

    Chief Digital Officer

    McCANN-ERICKSON PRAGUE

  • Josef Fišer

    Jako obchodní a marketingový ředitel působí v MEDIANu od roku 2016, před tím 2 roky v pozici Senior Account managera. V marketingovém výzkumu, výzkumu trhu a médií se pohybuje již 10 let. Má za sebou bohaté zkušenosti ve výzkumných agenturách, médiích i u koncových klientů. Dlouhodobě se specializuje na analýzu mediálního chování a měření efektivity mediálních kampaní, jejich optimalizaci na zásah i marketingové a prodejní efekty. V MEDIANu zaštiťuje po klientské stránce crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN uvedl na trh v roce 2012 a od té doby ho na českém trhu dále rozvíjí.

    Obchodní a Marketingový ředitel, Analytik

    MEDIAN

  • Sylvia Fodor

    Sylvie v současnosti zastává funkci ředitelky CEPIC, evropské federace obrázkových knihoven, která má své pobočky ve 20 evropských zemích a po celém světě. CEPIC se účastní IP jednání na evropské úrovni a technologické standardizace vizuálních oborů. Jako řídící pracovník pro EU záležitosti působila díky svým rozmanitým dovednostem od roku 2009 na různých pozicích, zejména např. jako ředitelka asociace, ředitelka kongresu a představitelka advokacie. Sylvie se s nadšením věnuje mezinárodním záležitostem a advokacii a získala hluboké zkušenosti v oblasti veškeré problematiky související s virtuálním tržištěm.

    Sylvie se věnuje “novým technologiím” a Internetu již od roku 1996, kdy pracovala v akg-images, evropském archivu obrázků z oblasti historie a krásného umění. Od roku 2008 a vzniku Google Books podrobně sleduje všechny případy ohledně Googlu a jeho role v internetovém ekosystému. Dále v poslední době působila u I-COMP – iniciativy pro konkurenceschopný internet – jako členka rady a předsedkyně pracovní skupiny pro intelektuální vlastnictví a Creativity Works! koalice tvůrčích odvětví v Bruselu. Sylvie hovoří plynně francouzsky, anglicky a německy. Disponuje zkušenostmi v oblasti evropské politiky a práva, je pevným zastáncem evropských hodnot a působení organizací občanské společnosti a obchodních asociací v tomto procesu.

  • Petr Fryš

    Vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Mediální komunikací a zejména pak on-line reklamou se zabývá 14 let jak na straně médií, tak na straně mediálních a komunikačních agentur. V Seznamu se věnuje obchodnímu rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

    Manažer digitálních služeb

    Seznam.cz

  • Břetislav Hanzel

    Břetislav Hanzel řídí pobočku původem polského startupu Audioteka od jejího vstupu na český trh v roce 2011. Od roku 2014 využívá zkušenosti z nastartování digitálního audioknižního trhu u nás v práci nad expanzí Audiotéky na globální trhy. V současnosti kromě Česka a Slovenska řídí operace Audiotéky v Latinské Americe. V knižním byznysu se pohybuje celou kariéru, dříve vedl nákupní oddělení knižního velkoobchodu Pemic Books.

  • Jan Hornych

    Jan Hornych je specialistou v oblasti Decision Science. Profesně se zabývá vývojem systémů na podporu a automatizaci marketingu, které zefektivňují rozhodování firem na základě informací získaných z dat spotřebitelů a uživatelů internetu. Jan má více než 10-tileté zkušenosti z práce na projektech pro zahraniční internetové firmy, aktuálně působí na pozici Head of Marketing Automation v české společnosti Cross Masters.

    Head of Marketing Automation

    Cross Masters

  • Petr Houzar

    Petr má v Googlu na starosti mediální a kreativní agentury, věnuje se platformě YouTube a tématu budování značky. Dříve pracoval jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v digitálním marketingu společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou profesní kariéru nastartoval v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

    Agency Manager

    Google

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Andrea Jarolímková

    Andrea je advokátkou skupiny práva duševního vlastnictví, nekalé soutěže a ochrany osobních dat v pražské kanceláři Bird & Bird. Zaměřuje se na právo duševního vlastnictví, včetně práva autorského, a problematiku nekalé soutěže. Poskytuje poradenství v rámci sporné i nesporné agendy ve všech oblastech práva duševního vlastnictví – autorské právo, ochranné známky, patenty, průmyslové a užitné vzory, informační technologie, jakož i boj proti padělkům. Do její specializace také patří právní poradenství v otázkách ochrany osobních dat, ochrany osobnosti a ochrany spotřebitele.

    Advokátka

    Bird & Bird

  • Jan Jelínek

    Jan byl do roku 2005 dítětem z podstaty. Od té doby je dítětem z povolání. Za 10 let si prošel agenturami jako Zaraguza, McCann, Loosers nebo 2Fresh. Celou svou kariéru zasvětil hledání netradičních forem komunikace, které rezonují ve společnosti, a tím pomáhají značkám růst.

    Creative Director

    Zaraguza

  • Petr Jelínek

    Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

    Prague Office Director

    Business Factory

  • Pavel Kočička

    Vystudoval elektrotechniku, ale nikdy se tím neživil. Naopak se dlouhou dobu věnoval počítačové grafice a typografii, obojí později vyučoval na VOŠG Hellichova. Poté vytvořil a rok vedl přílohu Hi-tech v MF DNES, která byla úspěšnější čtenářsky než inzertně. Po krátké zastávce v časopisu pro lékaře zakotvil jako redaktor časopisu Ekonom. I tento obor opustil a nyní se věnuje vymýšlení novinek pro iDNES.cz a jejich obhajobě navenek.

    Projektový manažer

    MAFRA

  • Hana Lerchová

    Hana vystudovala mezinárodní obchod na VŠE. Po škole nastoupila do společnosti Triumph International na pozici marketingový a PR specialista, kde měla na starosti realizaci reklamních, PR a dalších promočních aktivit značky Triumph v ČR a na Slovensku. Od roku 2012 působí ve společnosti Wrigley jako brand manager. Nejprve byla zodpovědná za značky žvýkaček Airwaves a 5. Od roku 2014 pracuje v segmentu confections na značce bonbónů Skittles. Na starosti má jak český, tak slovenský trh.

    Brand Manager Confections

    Wrigley

  • Ratibor Líbal

    Dnešní digitální marketing je o zákaznické zkušenosti, technologie nás posunula dál, k příležitostem a možnostem Data-Driven Customer Experience.Proto věříme tomu, že každá firma je v podstatě „software house“, protože bez digitalizace je ohrožena její samotná existence. Proto pomáháme velkým společnostem dostat se na špičku ve využití digitálních technologií a přizpůsobit se změnám, které tyto technologie přinášejí. Digitálním marketingem se zabývám 18 let, tedy od okamžiku kdy jsem založil digitální agenturu Actum, která se mezitím rozrostla na více jak 100 lidí se zajímavými mezinárodními zkušenostmi.

    Managing Partner

    Actum

  • Jost Löhnenbach

    Jost Löhnenbach působí na pozici Head of Sales pro nově vznikající trhy – Evropu u firmy DataXu. Do přední platformy pro řízení programového marketingu vstoupil v roce 2011 prostřednictvím akvizice mexadu, prvního panevropského poskytovatele RTB služeb. Svoji digitální kariéru zahájil Jost u mexadu v oddělení Business Development a pomohl firmě vybudovat 6 mezinárodních poboček v Evropě a Brazílii. Poté Jost povýšil na pozici Sales Manager pro region DACH a poskytoval poradenství agenturám a podnikům v oblasti aplikace data-driven marketingu při transformaci jejich podniků. V poslední době zodpovídá Jost za tým, který se zaměřuje na rozšíření přítomnosti DataXu v regionu střední a východní Evropy a na dalších nově vznikajících evropských trzích

    Head of Sales, New & Emerging Markets, Europe

    DataXu

  • Vojtěch Mikula

    V H1.cz jsem měl donedávna na starosti rozvoj UX, analytiky a AB testování. Teď je mým posláním pečovat o týmy UX a SEO konzultantů a pomoci jim propojovat jejich práci. Věřím totiž, že přínos kooperace analytiky, SEO a UX se nerovná jejich prostému součtu. Dosažený efekt takové spolupráce vám chci představit ve své prezentaci.

    Consulting Director

    H1.cz

  • Petr Miláček

    Do médií nastoupil v roce 1998, do agentury Mediaplan Praha jako analytik a IT manager. Věnoval se mediálním výzkumům, analýzám cílových skupin, mediálnímu a spotřebnímu chování. Prošel agenturami MediaWise a PHD, kde se věnoval strategickému plánování médií a podílel se i na novém byznysu. Spoluzakládal web mediaguru.cz, napsal příručky o mediálním plánování Media Guru Offline 1 a 2. Vedl výzkumné oddělení OmnicomMediaGroup (OMD, PHD a A!M), zajímal se o neuromarketing. Je členem metodologické komise Asociace Televizních organizací. Věnoval se klientům Unilever, Henkel, Komerční banka, Vodafone, Jan Becher – Pernod Ricard, Budějovický Budvar n.p., z agentur TBWA, MarkBBDO, DDB, Idealisti, AG Geronimo, Comtech a mnoha dalším. V současnosti vede oddělení výzkumu FTV Prima, podílel se na tvorbě společného produktu TV Prima a Seznamu.

    Client Service Director

    MediaGuru

  • Tomasz Musial

    Tomasz má desetileté zkušenosti v oblasti internetové reklamy. Od března 2013 na pozici Regional Manager zodpovídá za rozvoj obchodu firmy Smart Adserver ve střední a východní Evropě se zaměřením na display reklamu, mobilní reklamu a video reklamu. Specializuje se na RTB trh a má hluboké znalosti a zkušenosti v oblasti optimalizace výnosů vydavatele v programovacím kanálu.

    Regional Manager CEE

    Smart AdServer

  • Ondřej Neumann

    Novinářskou kariéru začínal v roce 1993 v ČTK. Pracoval jako zástupce šéfredaktora časopisu Týden, jako šéfeditor zpravodajství pomáhal rozjíždět ČT24. Z České televize přešel do pozice zástupce šéfredaktora Hospodářských novin. Do prosince 2013 byl šéfredaktorem týdeníku Ekonom. Ústav nezávislé žurnalistiky založil loni v září po dlouhém přemýšlení nad stavem českých médiích a jejich perspektivě. Od 10. prosince 2014 Ústav provozuje web HlídacíPes.org.

  • Jaromír Novák

    Narodil se 12. prosince 1979 ve Vysokém Mýtě. Vystudoval právo na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a Fakultu informačního managementu na Univerzitě Hradec Králové. V roce 2005 nastoupil na Ministerstvo informatiky do odboru elektronických komunikací a po zrušení tohoto ministerstva přešel na Ministerstvo průmyslu a obchodu, kde posléze působil v pozici ředitele odboru elektronických komunikací a následně ředitele sekce digitální ekonomiky. Do jeho kompetence patřila problematika poštovních služeb, služeb informační společnosti a agenda odboru elektronických komunikací. Aktivně se podílel mimo jiné na vyjednávání tzv. telekomunikačního balíčku v době českého předsednictví v Radě EU v roce 2009 a byl členem týmu pro implementaci nových regulačních pravidel do českého právního prostředí. V říjnu 2012 byl vládou jmenován do funkce člena Rady ČTÚ do roku 2017. Předsedou Rady Českého telekomunikačního úřadu byl vládou jmenován 15. května 2013. Mezi jeho záliby patří literatura a moderní technologie.

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

  • Mats Persson

    Mats Persson má více než 20 letou praxi v IT odvětví na různých manažerských pozicích. Vedl týmy od malých skupin až po 3 000 zaměstnanců. V posledních 15 letech působil ve společnostech PWC, IBM a Syncron. Od roku 2011 působí na pozici COO v Adformu se zodpovědností za Finance, HR a Client service team. Rád vystupuje na odborných konferencích, jak v roli moderátora, tak i prezentujícího.

    Chief Operating Officer

    Adform

  • Vincent Potier

    Vincent Potier je provozním ředitelem společnosti Captify, specialisty na remarketingové vyhledávání. Je uznávaným digitálním expertem, s hlubokými znalostmi v marketingovém průmyslu. Vzhledem ke svým zkušenostem v oboru je velmi vyhledávaným poradcem v oblasti digitálního podnikání (společnosti zabývající se zobrazováním reklam, agentury, reklamní společnosti). Ve firmě Captify se zaměří na komerční, provozní a strategické záležitosti a své rozsáhlé zkušenosti použije ve prospěch dalšího růstu podniku.

    Před nástupem do firmy Captify byl Vincent ředitelem společností Vonage UK and Canada, kde se mu podařilo zvrátit nepříznivý trend ve finanční situaci a hospodaření podniků.

    Vincent má rozsáhlé zkušenosti v oblasti prodeje, marketing a managementu obecně v celosvětovém měřítku a v průběhu celé své kariéry trvale rozvíjel své dovednosti v oblastech rozvoje obchodu, řízení a strategie. Vincent zastával řadu funkcí po celé Evropě, Asii a Latinské Americe, věnoval se poradenství v oblasti digitálních strategií ve firmách zabývajících se zobrazováním reklam, agenturách, v reklamních společnostech a klientském prostoru. Působil ve funkci viceprezidenta pro strategie a rozvoj podnikání v Universal Mobile a jako ředitel marketingu a komunikací u Vizzavi.

    Vincent působí jako poradce správní rady u eTail Europe a Collective Media, nyní je členem
    Rady společnosti Captify a zároveň členem rady pro behaviorální targeting IAB a regulační rady a rady pro současné záležitosti. Je aktivním mluvčím průmyslu.

    Chief Operating Officer

    Captify

  • Michal Riegel

    Od roku 2011 marketingový ředitel společnosti Intersnack odpovědný za portfolio lokálních a mezinárodních značek v kategorii slaných snacků v České republice a na Slovensku.

    Marketingový ředitel

    INTERSNACK

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • Martin Slavík

    V digitálním oddělení skupiny Omnicom se věnuje online reklamě napříč všemi systémy. Od klasické PPC inzerce přes reklamy na sociálních sítích až k Real Time Biddingu. Zaměřuje se především na RTB kampaně a rozvoj programmatic buyingu. Od ledna 2016 působí na pozici Head of Resolution a vede tým výkonnostního marketingu.

    Head of Resolution

    OMD Czech

  • Bram Smits

    Specializovaný a vlivný manažer s prokazatelnými úspěchy v oblasti překračování stanovených cílů v oblasti ziskovosti a obracení nepříznivého vývoje neprosperujících podniků, zvyšování výnosů a zvětšování tržního podílu. Během uznávané, více než dvacetileté kariéry získal vizionářské vůdčí schopnosti, které uplatní v globálních provozních, prodejních, marketingových iniciativách a rozvoji obchodních příležitostí. Disponuje schopnostmi rozvoje zdrojů, nabírání špičkových talentů, dokáže zaujmout zaměstnance a vést týmy, které podpoří růst podniku. Špičkové mezilidské, vyjednávací a komunikační dovednosti, prokázaná schopnost vybudovat si vztahy s vysokým managementem, klíčovými akcionáři a jednotlivci na všech úrovních – jak v rámci komerční sféry, tak i v oblasti neziskových a vládních organizací.

    Chief Commercial Officer

    MADS B.V.

  • Mária Staňková

    Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

    Advokátka

    Seznam.cz

  • Karel Tlusťák

    Karel Tlusťák založil brněnskou firmu Business Factory, která se nedávno díky svému projektu ROI Hunter (inzertní platforma pro Facebook Ads) stala prvním partnerem Facebooku ve střední a východní Evropě s certifikací PMD (Preferred Marketing Developer) pro Facebook Ads. Business Factory také dlouhodobě spolupracuje s velkými mediálními domy a řídí výkonnostní kampaně ve 20 zemích po celém světě.

  • Attila Weisz

    Attila Weisz zastává pozici Business Development Director pro Audience Solutions ve společnosti Gemius. Získal zkušenosti v oblasti digitálního a integrovaného marketingu a to jak na straně agentury (Omnicom Media Group), tak na straně zadavatele (Coca-Cola), ale v mediích (bývalý novinář) a výzkumné agentuře (Gemius) nejprve na národní úrovni od roku 2000 pak v rámci celé EMEA oblasti. Jeho komplexní přístup je poháněn pragmatickým uvažováním a smyslem pro detail. Je absolventem ELTE University v Budapešti, kde studoval fyziku a anglický jazyk.

    Business Development Director

    Gemius