Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4

Program

Program

Modrý sál

Zahájení konference

Michal Hanák Michal Hanák

Předseda výkonné rady

Sdružení pro internetový rozvoj

Michal Hanák

Je členem představenstva společnosti MAFRA, která vydává tištěné i internetové zpravodajské tituly. Stál u zrodu digitálního oddělení a přes deset let se věnoval tvorbě jeho obsahu. Podporuje kultivaci českého internetového prostředí a jeho další rozvoj prostřednictvím vhodně nastavených regulačních i samoregulačních mechanismů.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN

Zoltán Varga, Central Médiascoport

Téma přednášky vám brzy upřesníme. Přednáška bude v anglickém jazyce.

Vystoupí zástupce společnosti One Trust

Téma přednášky vám brzy upřesníme. Přednáška bude v anglickém jazyce.

Coffee break

Dobrá káva a občerstvení / networking / soutěže a mnoho dalšího co pro vás připravili partneři

Přednášku pro vás připravujeme, brzy vám odhalíme přednášejícího.

Roman Imielski, Gazeta Wyborcza

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Jak zkrotit technologické giganty

Trh ještě nikdy nestál před výzvou, kterou představují monopolní technologické firmy. Má smysl je regulovat a jaké jsou možnosti?

Michal Půr Michal Půr

Šéfredaktor

Info.cz

Michal Půr

Několik let strávil jako agenturní zpravodaj v Bruselu a komentátor slovenského Trendu. Vedl domácí, zahraniční i ekonomickou redakci ČTK. Po odchodu do týdeníku Euro se stal jeho šéfredaktorem a následně ředitelem ekonomických titulů. Od roku 2016 buduje web Info.cz.

Debata: Placený obsah

Trendy hovoří jasně. Ať už se jedná o platby za články, rostoucí počet různých forem placeného přístupu nebo zvyšující se počat předplatitelů, čísla jdou nahoru. Podobné tendence můžeme sledovat i v zahraničí, ať už se jedná o sousední země či vzdálené státy.

Dalšího účastníka debaty vám představíme brzy.

Petr Bednář Petr Bednář

Member of the Board and CDO

VLTAVA LABE MEDIA

Petr Bednář

Petr Bednář, absolvent VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu. Od února 2016 buduje nově vznikající digitální divizi vydavatelství Vltava-Labe-Media. Dlouhodobě působí ve Výkonné radě SPIRu, v letech 2003-2005 jako předseda Výkonné rady.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Ředitel

Deník N

Ján Simkanič

Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

Oběd

Umělá inteligence a budoucnost data-driven reklamy

V dnešním digitálním světě se inzerenti musí naučit pracovat s miliony datových signálů. Proměnit data, obzvlášť když je jich obrovské množství, v užitečnou informaci se může zdát jako nadlidský výkon. Právě to je úkolem machine learning algoritmů - najít hodnotné signály v moři dat, neboli hudbu ve změti různých zvuků. Společně se podíváme, jak může umělá inteligence sloužit nejen k optimalizaci kampaní, ale také k využití příležitostí, pokud jde o interakce v rychle rostoucích komunikačních kanálech, jako jsou osobní asistenti nebo technologie aktivované zvukem.

Prezentace bude v anglickém jazyce.

Jochen Schlosser Jochen Schlosser

Chief Strategy Officer

Adform

Jochen Schlosser

Dr. Jochen Schlosser působí v Adformu na pozici Chief Strategy Officer a zodpovídá tak za firemní strategickou vizi na globální úrovni. Jochen má za sebou více než desetiletou zkušenost s data-driven firmami a inovacemi napříč obory jako jsou farmaceutický průmysl, finance nebo marketing. Před nástupem do Adformu byl Jochen členem výkonné rady v uniquedigital (SYZYGY Group). Vystudoval informatiku a psychologii na RWTH v Aachenu a drží vědecký doktorát z Univerzity v Hamburku.

Jak probudit mrtvé duše e-mailingu?

Software pro marketingovou automatizaci Clever AIM, který vyvíjí firma Clever Monitor, pomohl klientovi Elefant Orchestra reaktivovat 53 % jeho neaktivní databáze. Pravidelné nabídky z finanční a pojišťovací oblasti, které zasílal klient e-mailem, zaznamenaly po zapojení softwaru Clever AIM o 77 % vyšší open rate a o 40 % vyšší tržby než při rozesílce pomocí původního nástroje. Jakou strategií společnost Elefant Orchestra dosáhla těchto výsledků se dozvíte na konferenci  #IAC19.

Lucie Zadák Pěnkavová Lucie Zadák Pěnkavová

Head of Sales CZ & SK

Clever Monitor

Lucie Zadák Pěnkavová

Lucie žije obchodem už 13 let a její kariérní alma mater se stal digitální gigant Seznam.cz, kde strávila přes 11 let. Lucie tu nasbírala zkušenosti s plánováním internetových kampaní, věnovala se consultingu a 4 roky byla na pozici regionální manažerky pro VIP klienty. Nyní působí jako Head of Sales CZ & SK ve firmě Clever Monitor, která je globálním hráčem na poli marketingové automatizace. Lucky úkolem je pomáhat klientům a jejich agenturám zefektivnit e-mail marketingové aktivity a zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím automatizačního softwaru Clever AIM.

Instagram vs. Facebook Stories

Instagram Stories se za poslední 2 roky stal naprostou povinností pro značky působící na Instagramu. Jak ale funguje v porovnání s Facebookem? Je vhodné tyto formáty kombinovat a jaké lze očekávat výsledky? Prezentace ukáže porovnání těchto FB a IG Stories a výsledky s doporučeními napříč vertikálami.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. V rámci LCG 360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí v rámci digitální agentury LCG New Media. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro BAYER, STOCK, Asus, Českou pojišťovnu, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

Coffee break

Dobrá káva a občerstvení / networking / soutěže a mnoho dalšího co pro vás připravili partneři

Jak prodat na sociálních médiích

 Jak se prodat na sociálních médiích bude konkrétní a stručný návod v bodech, jak pro začátečníky i pro pokročilé, jak postupovat k získání dlouhodobých klientů přes sociální média.

Roman Polák Roman Polák

Empatický kariérní konzultant & lektor

ICT Hunter

Roman Polák

Jsem Roman Polák, kariérní konzultant a lektor. Pomáhám firmám s lidskými zdroji, kandidátům nalézt vhodné uplatnění. Empaticky, systematicky pomocí psychometrických nástrojů a našich zkušeností z více než 10leté praxe. Mým posláním je sdílet své zkušenosti s lidmi mající zájem o tyto zkušenosti, rozvíjet lidský potenciál a cílem je přinést vysokou hodnotu pro společnost ve formě kvalitního člověka, užitek v rozvoji a výkonu a lidskou stránku věci, porozumění, pochopení, společné zájmy, cíle a vize, budoucnost. Naučím vás se prodat online, získat dlouhodobé zákazníky a nastavit si strategii a obchodní model na 5 let předem.

Debata: Videoprojekty, videoreklama a videoobsah

Videoprojekty se těší čím dál větší oblibě a odborníci z řad marketérů se shodují, že jejich popularita se bude nadále zvyšovat. Pomalu ale jistě si získávají zásadní postavení mezi marketingovými nástroji a rostoucí počet odběratelů věští dobrou budoucnost. Ale jaká je budoucnost videí doopravdy? Uživí se? A lze zaplatit videoobsah jen reklamou?

Další řečníky vám brzy představíme.

Igor Kalaš Igor Kalaš

Ředitel obsahu

Seznam.cz

Igor Kalaš

Igor Kalaš působí ve společnosti Seznam.cz na pozici ředitele obsahu a je zodpovědný za rozvoj a provoz služeb Stream.cz, Proženy.cz a Garáž.cz. V Seznamu začínal na pozici Senior Business Development Managera, ve které měl na starosti rozvoj obchodních příležitostí pro českou internetovou jedničku. Ve volném čase rád hraje squash a jezdí na kole.

Jan Rozkošný Jan Rozkošný

Vedoucí projektu DVTV

DVTV

Jan Rozkošný

Vedoucí projektu DVTV, předtím editor Událostí, komentářů a dramaturg pořadu 168 hodin v České televizi, ještě předtím redaktor, moderátor a editor českého vysílání BBC v Praze i Londýně. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a public policy na Hertie School of Governance v Berlíně.

Lukáš Záhoř Lukáš Záhoř

Šéfproducent Mall.tv

Internet Mall

Lukáš Záhoř

Coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby. Dnes se vyhledávání, vývoji a výrobě pořadů vhodných pro online publikum věnuje ve skupině Mall Group, která jako první český e-commerce subjekt nabídne uživatelům vlastní hranou tvorbu. Nová internetová televize odstartovala 7. 10. 2018.

Konec konference

Zelený sál

Coffee break

Dobrá káva a občerstvení / networking /  VR / soutěže a mnoho dalšího co pro vás připravili partneři.

E-shopy s rozšířenou realitou zvítězí

Fotografie prodávaného zboží zobrazuje každý e-shop, ani 360stupňové náhledy už nejsou výjimkou. Nejatraktivnější novinka je ovšem rozšířená realita - vizualizace zboží ve skutečném prostředí. Kupujete například prstýnek? Vyzkoušejte si ten nejhezčí přímo na své ruce, stačí vám k tomu mobilní telefon!

Martin Petrášek Martin Petrášek

Communication & Marketing Manager

FG Forrest

Martin Petrášek

Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér, pak redaktor v nakladatelství marketingových příruček. V roce 2001 vstoupil do oboru webové analytiky, spoluzaložil společnost eMerite ze skupiny FG Forrest. Fanoušek moderních technologií, ledního hokeje, obdivovatel zpěvu ptáků, rejdění veverek a vůně lesa. Vnímá život slovy amerického generála G. Pattona: „Jestliže myslí všichni stejně, potom někdo nemyslí.“

Mobilní rozšířená realita jako srdce sales kampaně

Spojili jsme vtipnou kreativu, digitální média a možnosti rozšířené reality. Na konkrétní case study z prostředí FMCG si ukážeme, jak nám toto spojení pomohlo naplnit obchodní cíle.

Aleš Hron Aleš Hron

Digital Strategist

WMC|GREY

Aleš Hron

Aleš se specializuje na digitální média a komunikační strategie. Má mnohaleté zkušenosti z práce na agenturní a klientské straně, kde řídil nákup, exekuce a plánování online komunikace. Aktuálně působí v integrované reklamní agentuře WMC|GREY jako Digital Strategist.

Programmatic Media Audit

Surová data adserveru zadavatele ukrývají hotový poklad. Málokdo s nimi pracuje. Ukážeme vám, kde s nejvyšší pravděpodobností i vy ztrácíte velkou část budgetu. Představíme metriky, které vám pomohou vytřídit méně kvalitní inventory, zrevidovat private dealy, či jednotlivé line items (řádky vašeho programmatického plánu). Ve hře jsou desítky procent vašeho budgetu.

Tomáš Řehák Tomáš Řehák

CEO

Programmatic

Tomáš Řehák

Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.

Má Programatik na to porazit TV?

Začíná velký zápas mezi lineární TV a Programatikem. Zápas o velké peníze plynoucí do reklamy. Na jedné straně osvědčený bojovník drtící vše kolem, na druhé straně mladý nastupující hráč s dobře mířenými údery. Kdo z nich má jaké šance? Co se ještě musí umět naučit Programatik, aby své šance na výhru zvětšil?

Jiří Vítek Jiří Vítek

Ambasador

AdArrows.com

Jiří Vítek

O svůj pohled na výsledky tohoto zápasu se s vámi rozdělí člověk, který se dvacet let pohybuje v oblasti televizního plánování a nákupu. Zároveň přitom patří mezi zakladatele SPIRu. Nyní navíc poznává digitální svět při vývoji dat pro Programatik opravdu zblízka.

Oběd

Jak zapojit vlastní AI (strojové učení) do programmatických kampaní?

Ukážeme si konkrétní technický postup, jak pomocí strojového učení (vlastní AI) posunout optimalizaci online reklamních kampaní na novou úroveň. Projdeme si konkrétní oblasti kampaní, kde využít strojové učení pro optimalizaci. Získáte představu, jak a proč v kampaních využívat takto vytvořené vlastní AI. Tím posunete nejen jejich výkon, ale i to, jak a s kým je děláte.

David Vopelka David Vopelka

Product Manager

DataSentics

David Vopelka

David Vopelka nyní pomáhá firmám s adopcí AI, tedy toho, jak využívat strojového učení a automatizaci na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digital a CRM, kde staví na letitých zkušenostech z digital marketingu a jeho vedením v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak pomocí programmatických nákupních platforem a vývoje vlastních řešení v cloud platformách propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

Lesk a bída look-alike modelů aneb nekupujte zajíce v pytli!

Jedním z typických způsobů tvorby cílových audiencí pro programatický nákup reklamy je tzv. "look-alike" modeling. Jaké jsou přednosti a úskalí takto tvořených audiencí? Zamýšleli jste se někdy nad jejich přesností? Nekupujete zajíce v pytli? Pokud je využíváte, víte, na koho vlastně cílíte? Přednáška vám nabídne netradiční pohled na tuto část programatického ekosystému a odpovědi nejen na výše uvedené otázky.

Jiří Udatný Jiří Udatný

Data & Analytics Director

GroupM

Jiří Udatný

V GroupM je zodpovědný za celkovou strategii skupiny v datově-analytické oblasti přes všechny online i offline komunikační aktivity. Jeho tým analytiků a programátorů je zodpovědný za rozvoj a správu vlastních technologických platforem zahrnují např. Data Management Platformu, online systém pro reporting digitálních kampaní či vývoj výzkumných nástrojů a služeb. Je členem metodologické komise ATO (Asociace televizních organizací) a pravidelně přednáší na VŠE.

Zapojení programatiku do systému monetizace stránek zejména pro středně velké publishery

Jsme v době, kdy už neřešíme, zda přinese zapojení programatiku vydavateli zajímavé příjmy, ale v době, kdy řešíme, jak to efektivně udělat. Cest je mnoho a na některých hrozí, že umřete vyčerpáním. Ukázky, jak využít možnosti programatiku zejména pro středně velké publishery. Konkrétní data a statistiky z dílny Impression Media.

David Bauckmann David Bauckmann

CTO

Impression Media

David Bauckmann

Pracuje v onlinu již téměř dvacet let, posledních pět se intenzivně zabývá programatikem. Nejdříve ze strany inzerenta a nyní ze strany publishera. Aktuálně působí na pozici CTO v Impression Media, kde má na starosti technické řešení a správu kampaní. Podílel se na zakládání firem Programmatic Media a Effectix. Prošel společnostmi Mall, NetCentrum a Seznam.cz většinou na technicko-manažerských pozicích.

Coffee break

Dobrá káva a občerstvení / networking / soutěže a mnoho dalšího co pro vás připravili partneři

WTF Programmatic

Co je dnes programmatic? Jsou RTB programmatic / Vývoj ve světě / Privat deal vs. programmatic / Jak klienti vnímají programmatic / Co od něj očekávaj.

Roman Stolejda Roman Stolejda

CEO

Impression Media

Roman Stolejda

Zajímám se o budoucnost, protože v ní hodlám strávit zbytek života.

Správa dynamického obsahu napříč kanály

S dynamickým obsahem už dnes většina značek dokáže v online prostředí relativně dobře pracovat. Nová doba ale nabízí stále nové možnosti a kromě inovativních komunikačních formátů přinesla otázku, zda nepřistoupit dokonce k redefinování tradičních médií. Jakým způsobem se nám daří vytěžit dynamický obsah na maximum, ukážeme na využití nástroje NEBE u klienta Sazkabet.

Petr Onisko Petr Onisko

Brand manager

SAZKA

Petr Onisko

Brand manažer kurzových sázek Sazkbet se zájmem v technologiích, který dokázal ze své potřeby hledat nové způsoby komunikace se zákazníky udělat příležitost posouvající komunikaci celé společnosti Sazka. Dynamický obsah a způsob, jakým NEBE vyvinuté Isobarem funguje, má zásadní význam nejen při oslovování zákazníků, ale také ve zjednodušení každodenních činností spojených s tvorbou a nasazováním kreativních výstupů.

František Procházka František Procházka

Technical Director

Isobar

František Procházka

František postavil svůj první web ještě na základní škole a od té doby se to stalo jeho vášní. Posledních 8 let pracuje jako technický ředitel ve firmě Isobar (dříve Bistro Agency) a měl na starosti projekty pro firmy jako ŠKODA AUTO, Česká spořitelna, MasterCard, Sazka, Vodafone a další. Jeho cílem je propojovat kreativní a technologický svět a vytěžit maximum ze spojení těchto světů.

Amálie Zerzaňová Amálie Zerzaňová

Account Director

Isobar

Amálie Zerzaňová

Amálie do marketingu vstoupila před 6 lety. Začínala na digitálních kampaních, postupně se však její záběr rozrostl přes BTL a ATL na 360° kampaně. Ale protože posouvání klientů za hranice běžných standardů bylo vždy jednou z jejích hlavních motivací v roli Account Directora, jsou pro ni právě technologické projekty tou největší výzvou. V Isobaru stála od úplného začátku u zrodu nástroje NEBE a i díky jejímu odhodlání vložil klient Sazkabet svou důvěru jeho rozvoji.

Žlutý sál

Blockchain: Od kryptoměn k online reklamě?

Blockchain, kryptoměny, smart contracts, distribuované ledgery. Pro anglické slovo „hype“ existuje hezký český překlad: Šrumec. A kolem těchto pojmů skutečně šrumec je. Firmy po celém světě se snaží aplikovat blockchain, mluví se o blockchainové revoluci snad ve všech odvětvích, včetně online reklamy. Není to ale vůbec jednoduché. Co to vůbec blockchain je a jaká má využití?

Dominik Stroukal Dominik Stroukal

Hlavní ekonom

Roklen

Dominik Stroukal

Dominik Stroukal je hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen a autorem první české knihy o kryptoměnách. Doktorát z ekonomie získal na VŠE v Praze, současně vystudoval mediální studia na FSV UK. Vyučuje na VŠ CEVRO institut a přednášel na několika dalších školách. Vede společnost bitagency, v minulosti byl ředitelem Liberálního institutu a Misesova institutu. Na televizi MALL.TV provází pořadem Kdo to platí? a letos mu vyšla kniha "Ekonomické bubliny" o krizích, které jsme zažili, ale hlavně ještě zažijeme.

Stejný metr na všechny aneb Měření offline

Zvu všechny z onlineového dvorku, kdo by chtěli nahlédnout přes plot k offlineovým sousedům. Změřená data jedné konkrétní kampaně z FMCG ukážou, jaké bylo místo a výkon jednotlivých forem komunikace v kontextu celého mediamixu: TV, FM rádia, letáky, direct mail (jo, fakt takové ty obálky, co nosí pošťák), e-mailing, in-store rádio a online reklama.

Jakub Mikulka Jakub Mikulka

Senior analytik adMeter

MEDIAN

Jakub Mikulka

Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře Median analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.