Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4

Program

Program

Programem vás provede David Slížek, Lupa.cz.

10:55 - 11:25

Debata: GDPR rok poté: paragrafy (a stížnosti) vs. praxe

Téměř rok poté, co GDPR nabylo účinnosti, vydavatelé i reklamní průmysl začínají vyhodnocovat úspěšnost opatření, která v květnu 2018 přijali. Výklad paragrafů však do nového světla začínají stavět některá rozhodnutí dozorových orgánů napříč EU a obavy vzbuzují dosud neuzavřené stížnosti. Reflektují rozhodnutí regulátorů technologickou realitu, nebo neodůvodněně utahují oprátku digitálnímu průmyslu? Podcenily podniky přípravu, nebo jsou stížnosti motivovány úplně něčím jiným než čirým zájmem o zachování soukromí uživatelů internetu? Co nová rozhodnutí znamenají nebo mohou znamenat pro digitální průmysl? Nestojíme už jednou nohou v režimu ePrivacy? Nejen o těchto otázkách budou diskutovat odborník na paragrafy a odborník na technologie.

Moderuje Jana Břeská, SPIR.

Jana Břeská Jana Břeská

Manažerka pro státní správu

Sdružení pro internetový rozvoj

Jana Břeská

Jana Břeská zastává od roku 2016 pozici Public Affairs Manager ve SPIR, kde se věnuje jak národní tak evropské legislativě ovlivňující digitální sektor. Zastupuje zájmy sdružení v jednáních s evropskými institucemi i státní správou, v níž v minulosti působila a zabývala se mimo jiné evropskou politikou jednotného digitálního trhu a telekomunikací. Mezi hlavní témata, která od svého nástupu do SPIR řeší, patří GDPR a ePrivacy.

Adam Nykles Adam Nykles

Platform Solution Consultant

Adform

Adam Nykles

Adam Nykles se pohybuje v online marketingu od roku 2010, své zkušenosti nasbíral v několika mediálních domech a u českého mobilního operátora, kde měl na starosti právě mimo jiné i nastavování obchodních modelů a praktických příkladů využití dat. V Adformu má Adam na starosti klíčové zákazníky a rozvoj data management platformy v regionu CEE.

Vladan Rámiš Vladan Rámiš

Ředitel právního úseku

MAFRA

Vladan Rámiš

Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

11:30 - 11:50

Vdechněte život klasickým médiím

Přemýšleli jste nad tím, jak oživit klasická média? Co všechno se musí stát, aby vám SMS zpráva umožnila se na jeden klik dostat k obsahu venkovní kampaně? Přijďte si poslechnout, jak se O2 Media ve spolupráci s BigMedia podařilo klientovi doručit unikátní výkon u nového typu kampaně.

Zuzana Marková Zuzana Marková

Key Account Manažer

O2 Media

Zuzana Marková

Do O2 Media přišla v roce 2016, kde působí v pozici Key Account Managera. Již počátku svého působení v O2 má na starosti mediální agentury a je tak hlavní kontaktní osobou pro tento segment klientů.

Marek Pavlas Marek Pavlas

CEO

Bigmedia

Marek Pavlas

Marek Pavlas (mentor) pracuje již 15 let v oblasti outdoorové reklamy (OOH), a to celou dobu pro skupinu BigBoard Praha. Po roli finančního ředitele pro Českou republiku a Slovensko odešel spravovat finance ruské pobočky a strávil pět let v Moskvě. Po svém návratu v roce 2012 řídil významné akvizice News Outdoor a Outdoor Akzent, což učinilo z BigBoardu číslo jedna v OOH. Od roku 2016 je také generálním ředitelem společnosti BigMedia, která exkluzivně prodává produkty BigBoardu. V současné době také vede Asociaci pro venkovní reklamu České republiky. Domnívá se, že řešení chytré veřejné dopravy vytvoří obrovské příležitosti pro podnikání OOH a BigBoard chce být součástí toho všeho.

Věra Vávrová Vithová Věra Vávrová Vithová

Key Account Manažer

O2 Media

Věra Vávrová Vithová

V businessu a médiích se pohybuji přes 20 let. Užila jsem si start své kariéry v rádiích a následně pokračovala v TV. Zbožňuji kreaitivní, inovativní a třeba i zdánlivě bláznivá řešení. Prostřednictvím našich kampaní dokážeme našim klientům pomoci dostat se ke správným zákazníkům, podpořit brand, výkon nebo nastartovat jejich expanzi. To je ostatně to, co mě na mé práci tolik baví. Pomáhat klientům růst, uskutečňovat jejich plány a vize a být u zrodu jejich úspěchů.

12:05 - 12:25

Nativní reklama nikdy nevyjde z módy

Co si představit pod pojmem nativní reklama a jaké je její místo v digitálním ekosystému? Jakým směrem se budou ubírat zadavatelé nativní reklamy v roce 2019? Co mohou vydavatelé získat díky vyhledávání obsahu? Nejlepší/Osvědčené postupy a výhody pro inzerenty - a případové studie.

Přednáška bude v anglickém jazyce.

Alex Karageorgis Alex Karageorgis

Managing Director

Project Agora

Alex Karageorgis

Alex je v současnosti COO skupiny ThinkDigital Group a výkonným ředitelem Project Agora. TDG je čelní společností skupiny Digital Marketing Group v prostoru bývalého Východního bloku (střední a východní Evropa), v jihovýchodní Evropě a na Středním východě a v severní Africe. Všechny čtyři společnosti skupiny TDG (ThinkDigital, ForestView, TailWind EMEA a Project Agora) se snaží efektivně pomáhat inzerentům, vydavatelům a spotřebitelům v celém tomto regionu, a proto spolupracují s mezinárodními a místními partnery, jako např. s Appnexus, Sizmek a Taboola. TDG je také pořadatelem konference ICEEfest.

13:00 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:20

E-shopy s rozšířenou realitou zvítězí

Fotografie prodávaného zboží zobrazuje každý e-shop, ani 360stupňové náhledy už nejsou výjimkou. Nejatraktivnější novinka je ovšem rozšířená realita - vizualizace zboží ve skutečném prostředí. Kupujete například prstýnek? Vyzkoušejte si ten nejhezčí přímo na své ruce, stačí vám k tomu mobilní telefon!

Martin Petrášek Martin Petrášek

Communication & Marketing Manager

FG Forrest

Martin Petrášek

Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér, pak redaktor v nakladatelství marketingových příruček. V roce 2001 vstoupil do oboru webové analytiky, spoluzaložil společnost eMerite ze skupiny FG Forrest. Fanoušek moderních technologií, ledního hokeje, obdivovatel zpěvu ptáků, rejdění veverek a vůně lesa. Vnímá život slovy amerického generála G. Pattona: „Jestliže myslí všichni stejně, potom někdo nemyslí.“

14:25 - 14:45

Blockchain: Od kryptoměn k online reklamě?

Blockchain, kryptoměny, smart contracts, distribuované ledgery. Pro anglické slovo „hype“ existuje hezký český překlad: Šrumec. A kolem těchto pojmů skutečně šrumec je. Firmy po celém světě se snaží aplikovat blockchain, mluví se o blockchainové revoluci snad ve všech odvětvích, včetně online reklamy. Není to ale vůbec jednoduché. Co to vůbec blockchain je a jaká má využití?

Dominik Stroukal Dominik Stroukal

Hlavní ekonom

Roklen

Dominik Stroukal

Dominik Stroukal je hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen a autorem první české knihy o kryptoměnách. Doktorát z ekonomie získal na VŠE v Praze, současně vystudoval mediální studia na FSV UK. Vyučuje na VŠ CEVRO institut a přednášel na několika dalších školách. Vede společnost bitagency, v minulosti byl ředitelem Liberálního institutu a Misesova institutu. Na televizi MALL.TV provází pořadem Kdo to platí? a letos mu vyšla kniha "Ekonomické bubliny" o krizích, které jsme zažili, ale hlavně ještě zažijeme.

14:50 - 15:10

Stejný metr na všechny aneb Měření offline

Zvu všechny z onlineového dvorku, kdo by chtěli nahlédnout přes plot k offlineovým sousedům. Změřená data jedné konkrétní kampaně z FMCG ukážou, jaké bylo místo a výkon jednotlivých forem komunikace v kontextu celého mediamixu: TV, FM rádia, letáky, direct mail (jo, fakt takové ty obálky, co nosí pošťák), e-mailing, in-store rádio a online reklama.

Jakub Mikulka Jakub Mikulka

Senior analytik adMeter

MEDIAN

Jakub Mikulka

Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře Median analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.