Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4

Program

Program

Zahájení konference

Michal Hanák Michal Hanák

Předseda výkonné rady

Sdružení pro internetový rozvoj

Michal Hanák

Je členem představenstva společnosti MAFRA, která vydává tištěné i internetové zpravodajské tituly. Stál u zrodu digitálního oddělení a přes deset let se věnoval tvorbě jeho obsahu. Podporuje kultivaci českého internetového prostředí a jeho další rozvoj prostřednictvím vhodně nastavených regulačních i samoregulačních mechanismů.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Blockchain: Od kryptoměn k online reklamě?

Blockchain, kryptoměny, smart contracts, distribuované ledgery. Pro anglické slovo „hype“ existuje hezký český překlad: Šrumec. A kolem těchto pojmů skutečně šrumec je. Firmy po celém světě se snaží aplikovat blockchain, mluví se o blockchainové revoluci snad ve všech odvětví, včetně online reklamy. Není to ale vůbec jednoduché. Co to vůbec blockchain je a jaká má využití?

Dominik Stroukal Dominik Stroukal

Hlavní ekonom

Roklen

Dominik Stroukal

Dominik Stroukal je hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen a autorem první české knihy o kryptoměnách. Doktorát z ekonomie získal na VŠE v Praze, současně vystudoval mediální studia na FSV UK. Vyučuje na VŠ CEVRO institut a přednášel na několika dalších školách. Vede společnost bitagency, v minulosti byl ředitelem Liberálního institutu a Misesova institutu. Na televizi MALL.TV provází pořadem Kdo to platí? a letos mu vyšla kniha "Ekonomické bubliny" o krizích, které jsme zažili, ale hlavně ještě zažijeme.

Zapojení programatiku do systému monetizace stránek zejména pro středně velké publishery

Jsme v době kdy už neřešíme zda přinese zapojení programatiku vydavateli zajímavé příjmy, ale v době kdy řešíme jak to efektivně udělat. Cest je mnoho a na některých hrozí, že umřete vyčerpáním. Ukázky jak využít možnosti programatiku zejména pro středně velké publishery. Konkrétní data a statistiky z dílny Impression Media.

David Bauckmann David Bauckmann

CTO

Impression Media

David Bauckmann

Pracuje v onlinu již téměř dvacet let, posledních pět se intenzivně zabývá programatikem. Nejdříve ze strany inzerenta a nyní ze strany publishera. Aktuálně působí na pozici CTO v Impression Media kde má na starosti technické řešení a správu kampaní. Podílel se na zakládání firem Programmatic Media a Effectix. Prošel společnostmi Mall, NetCentrum a Seznam.cz většinou na technicko-manažerských pozicích.

Má Programatik na to porazit TV?

Začíná velký zápas mezi lineární TV a Programatikem. Zápas o velké peníze plynoucí do reklamy. Na jedné straně osvědčený bojovník drtící vše kolem, na druhé straně mladý nastupující hráč s dobře mířenými údery. Kdo z nich má jaké šance? Co se ještě musí umět naučit Programatik, aby své šance na výhru zvětšil?

Jiří Vítek Jiří Vítek

Ambasador

AdArrows.com

Jiří Vítek

O svůj pohled na výsledky tohoto zápasu se s vámi rozdělí člověk, který se dvacet let pohybuje v oblasti televizního plánování a nákupu. Zároveň přitom patří mezi zakladatele SPIRu. Nyní navíc poznává digitální svět při vývoji dat pro Programatik opravdu zblízka.

Jak zapojit vlastní AI (strojové učení) do programmatických kampaní?

Ukážeme si konkrétní technický postup, jak pomocí strojového učení (vlastní AI) posunout optimalizaci online reklamních kampaní na novou úroveň. Projdeme si konkrétní oblasti kampaní, kde využít strojové učení pro optimalizaci. Získáte představu, jak a proč v kampaních využívat takto vytvořené vlastní AI. Tím posunete nejen jejich výkon, ale i to, jak a s kým je děláte.

David Vopelka David Vopelka

Product Manager

David Vopelka

David Vopelka řeší digitální marketing a jeho význam pro jednu z největších korporací u nás - Českou spořitelnu. Kromě běžné spolupráce s agenturami hledá cesty, jak pomocí programmatického nákupu, nejnovějších Adtechnologií a Bigdat udělat kampaně lepší jak pro banku, tak pro klienty. Hlavní výzvou je sladit potřebu neustále komunikovat desítky produktů s cílem prodávat, ale zároveň pomáhat lepšímu zákaznickému zážitku a repositioningu zavedené značky. A to jde jen a pouze s daty.

Mobilní rozšířená realita jako srdce sales kampaně

Spojili jsme vtipnou kreativu, digitální média a možnosti rozšířené reality. Na konkrétní case study z prostředí FMCG si ukážeme, jak nám toto spojení pomohlo naplnit obchodní cíle.

Aleš Hron Aleš Hron

Digital Strategist

WMC|GREY

Aleš Hron

Aleš se specializuje na digitální média a komunikační strategie. Má mnohaleté zkušenosti z práce na agenturní a klientské straně, kde řídil nákup, exekuce a plánování online komunikace. Aktuálně působí v integrované reklamní agentuře WMC|GREY jako Digital Strategist.

Jak prodat na sociálních médiích

 Jak se prodat na sociálních médiích bude konkrétní a stručný návod v bodech, jak pro začátečníky i pro pokročilé, jak postupovat k získání dlouhodobých klientů přes sociální média.

Roman Polák Roman Polák

Empatický kariérní konzultant & lektor

ICT Hunter

Roman Polák

Jsem Roman Polák, kariérní konzultant a lektor. Pomáhám firmám s lidskými zdroji, kandidátům nalézt vhodné uplatnění. Empaticky, systematicky pomocí psychometrických nástrojů a našich zkušeností z více než 10leté praxe. Mým posláním je sdílet své zkušenosti s lidmi mající zájem o tyto zkušenosti, rozvíjet lidský potenciál a cílem je přinést vysokou hodnotu pro společnost ve formě kvalitního člověka, užitek v rozvoji a výkonu a lidskou stránku věci, porozumění, pochopení, společné zájmy, cíle a vize, budoucnost. Naučím vás se prodat online, získat dlouhodobé zákazníky a nastavit si strategii a obchodní model na 5 let předem.

WTF Programmatic

Co je dnes programmatic? Jsou RTB programmatic / Vývoj ve světě / Privat deal vs. Programmatic / Jak klienti vnímají programmatic / Co od něj očekávají

Roman Stolejda Roman Stolejda

CEO

Impression Media

Roman Stolejda

Zajímám se o budoucnost, protože v ní hodlám strávit zbytek života.

Stejný metr na všechny aneb Měření offline

Zvu všechny z onlineového dvorku, kdo by chtěli nahlédnout přes plot k offlineovým sousedům. Změřená data jedné konkrétní kampaně z FMCG ukážou, jaké bylo místo a výkon jednotlivých forem online komunikace v kontextu celého mediamixu: TV, FM rádia, letáky, direct mail (jo, fakt takové ty obálky, co nosí pošťák), e-mailing, in-store rádio a online reklama.

Jakub Mikulka Jakub Mikulka

Senior analytik adMeter

MEDIAN

Jakub Mikulka

Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře Median analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.

E-shopy s rozšířenou realitou zvítězí

Fotografie prodávaného zboží zobrazuje každý e-shop, ani 360stupňové náhledy už nejsou výjimkou. Nejatraktivnější novinka je ovšem rozšířená realita - vizualizace zboží ve skutečném prostředí. Kupujete například prstýnek? Vyzkoušejte si ten nejhezčí přímo na své ruce, stačí vám k tomu mobilní telefon!

Martin Petrášek Martin Petrášek

Communication & Marketing Manager

FG Forrest

Martin Petrášek

Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér, pak redaktor v nakladatelství marketingových příruček. V roce 2001 vstoupil do oboru webové analytiky, spoluzaložil společnost eMerite ze skupiny FG Forrest. Fanoušek moderních technologií, ledního hokeje, obdivovatel zpěvu ptáků, rejdění veverek a vůně lesa. Vnímá život slovy amerického generála G. Pattona: „Jestliže myslí všichni stejně, potom někdo nemyslí.“

Lesk a bída look-alike modelů aneb nekupujte zajíce v pytli!

Jedním z typických způsobů tvorby cílových audiencí pro programatický nákup reklamy je tzv. "look-alike" modeling. Jaké jsou přednosti a úskalí takto tvořených audiencí? Zamýšleli jste se někdy nad jejich přesností? Nekupujete zajíce v pytli? Pokud je využíváte, víte na koho vlastně cílíte? Přednáška vám nabídne netradiční pohled na tuto část programatického ekosystému a odpovědi nejen na výše uvedené otázky.

Jiří Udatný Jiří Udatný

Data & Analytics Director

GroupM

Jiří Udatný

V GroupM je zodpovědný za celkovou strategii skupiny v datově-analytické oblasti přes všechny online i offline komunikační aktivity. Jeho tým analytiků a programátorů je zodpovědný za rozvoj a správu vlastních technologických platforem zahrnují např. Data Management Platformu, online systém pro reporting digitálních kampaní či vývoj výzkumných nástrojů a služeb. Je členem metodologické komise ATO (Asociace televizních organizací) a pravidelně přednáší na VŠE.