Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4

Přednášející

Moderátoři

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN

    Interactive Director

    Wunderman

  • David Slížek

    David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přichází z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

    Šéfredaktor

    Lupa.cz

Přednášející

  • David Bauckmann

    Pracuje v onlinu již téměř dvacet let, posledních pět se intenzivně zabývá programatikem. Nejdříve ze strany inzerenta a nyní ze strany publishera. Aktuálně působí na pozici CTO v Impression Media, kde má na starosti technické řešení a správu kampaní. Podílel se na zakládání firem Programmatic Media a Effectix. Prošel společnostmi Mall, NetCentrum a Seznam.cz většinou na technicko-manažerských pozicích.

  • Michal Hanák

    Je členem představenstva společnosti MAFRA, která vydává tištěné i internetové zpravodajské tituly. Stál u zrodu digitálního oddělení a přes deset let se věnoval tvorbě jeho obsahu. Podporuje kultivaci českého internetového prostředí a jeho další rozvoj prostřednictvím vhodně nastavených regulačních i samoregulačních mechanismů.

    Předseda výkonné rady

    Sdružení pro internetový rozvoj

  • Aleš Hron

    Aleš se specializuje na digitální média a komunikační strategie. Má mnohaleté zkušenosti z práce na agenturní a klientské straně, kde řídil nákup, exekuce a plánování online komunikace. Aktuálně působí v integrované reklamní agentuře WMC|GREY jako Digital Strategist.

    Digital Strategist

    WMC|GREY

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Igor Kalaš

    Igor Kalaš působí ve společnosti Seznam.cz na pozici ředitele obsahu a je zodpovědný za rozvoj a provoz služeb Stream.cz, Proženy.cz a Garáž.cz. V Seznamu začínal na pozici Senior Business Development Managera, ve které měl na starosti rozvoj obchodních příležitostí pro českou internetovou jedničku. Ve volném čase rád hraje squash a jezdí na kole.

    Ředitel obsahu

    Seznam.cz

  • Ferdinand Kraus

    Spolu se svým týmem pomáhá stovkám českých firem, aby se jejich sdělení správnou cestou dostalo k zákazníkům a splnilo požadovaný efekt. U největšího českého operátora totiž vede jednotku O2 Media, která se zabývá mobilním marketingem. V kombinaci s unikátními BIG DATY O2 přináší klientům jedinečné mediální kampaně.

    Head of O2 media

    O2 Media

  • Vojtěch Lambert

    Spoluzakladatel a výkonný ředitel firem LCG 360°Consulting a LCG New Media. V rámci LCG 360 byl součástí kompletních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Od roku 2011 se specializuje na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v on-line prostředí v rámci digitální agentury LCG New Media. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí. V rámci LCG New Media pracuje nebo pracoval pro BAYER, STOCK, Asus, Českou pojišťovnu, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

  • Jakub Mikulka

    Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře Median analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.

    Senior analytik adMeter

    MEDIAN

  • Petr Onisko

    Brand manažer kurzových sázek Sazkbet se zájmem v technologiích, který dokázal ze své potřeby hledat nové způsoby komunikace se zákazníky udělat příležitost posouvající komunikaci celé společnosti Sazka. Dynamický obsah a způsob, jakým NEBE vyvinuté Isobarem funguje, má zásadní význam nejen při oslovování zákazníků, ale také ve zjednodušení každodenních činností spojených s tvorbou a nasazováním kreativních výstupů.

    Brand manager

    SAZKA

  • Martin Petrášek

    Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér, pak redaktor v nakladatelství marketingových příruček. V roce 2001 vstoupil do oboru webové analytiky, spoluzaložil společnost eMerite ze skupiny FG Forrest. Fanoušek moderních technologií, ledního hokeje, obdivovatel zpěvu ptáků, rejdění veverek a vůně lesa. Vnímá život slovy amerického generála G. Pattona: „Jestliže myslí všichni stejně, potom někdo nemyslí.“

    Communication & Marketing Manager

    FG Forrest

  • Roman Polák

    Jsem Roman Polák, kariérní konzultant a lektor. Pomáhám firmám s lidskými zdroji, kandidátům nalézt vhodné uplatnění. Empaticky, systematicky pomocí psychometrických nástrojů a našich zkušeností z více než 10leté praxe. Mým posláním je sdílet své zkušenosti s lidmi mající zájem o tyto zkušenosti, rozvíjet lidský potenciál a cílem je přinést vysokou hodnotu pro společnost ve formě kvalitního člověka, užitek v rozvoji a výkonu a lidskou stránku věci, porozumění, pochopení, společné zájmy, cíle a vize, budoucnost. Naučím vás se prodat online, získat dlouhodobé zákazníky a nastavit si strategii a obchodní model na 5 let předem.

    Empatický kariérní konzultant & lektor

    ICT Hunter

  • František Procházka

    František postavil svůj první web ještě na základní škole a od té doby se to stalo jeho vášní. Posledních 8 let pracuje jako technický ředitel ve firmě Isobar (dříve Bistro Agency) a měl na starosti projekty pro firmy jako ŠKODA AUTO, Česká spořitelna, MasterCard, Sazka, Vodafone a další. Jeho cílem je propojovat kreativní a technologický svět a vytěžit maximum ze spojení těchto světů.

    Technical Director

    Isobar

  • Michal Půr

    Několik let strávil jako agenturní zpravodaj v Bruselu a komentátor slovenského Trendu. Vedl domácí, zahraniční i ekonomickou redakci ČTK. Po odchodu do týdeníku Euro se stal jeho šéfredaktorem a následně ředitelem ekonomických titulů. Od roku 2016 buduje web Info.cz.

    Šéfredaktor

    Info.cz

  • Jan Rozkošný

    Vedoucí projektu DVTV, předtím editor Událostí, komentářů a dramaturg pořadu 168 hodin v České televizi, ještě předtím redaktor, moderátor a editor českého vysílání BBC v Praze i Londýně. Vystudoval žurnalistiku na FSV UK v Praze a public policy na Hertie School of Governance v Berlíně.

    Vedoucí projektu DVTV

    DVTV

  • Tomáš Řehák

    Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.

  • Jochen Schlosser

    Dr. Jochen Schlosser působí v Adformu na pozici Chief Strategy Officer a zodpovídá tak za firemní strategickou vizi na globální úrovni. Jochen má za sebou více než desetiletou zkušenost s data-driven firmami a inovacemi napříč obory jako jsou farmaceutický průmysl, finance nebo marketing. Před nástupem do Adformu byl Jochen členem výkonné rady v uniquedigital (SYZYGY Group). Vystudoval informatiku a psychologii na RWTH v Aachenu a drží vědecký doktorát z Univerzity v Hamburku.

    Chief Strategy Officer

    Adform

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • Roman Stolejda

    Zajímám se o budoucnost, protože v ní hodlám strávit zbytek života.

  • Dominik Stroukal

    Dominik Stroukal je hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen a autorem první české knihy o kryptoměnách. Doktorát z ekonomie získal na VŠE v Praze, současně vystudoval mediální studia na FSV UK. Vyučuje na VŠ CEVRO institut a přednášel na několika dalších školách. Vede společnost bitagency, v minulosti byl ředitelem Liberálního institutu a Misesova institutu. Na televizi MALL.TV provází pořadem Kdo to platí? a letos mu vyšla kniha "Ekonomické bubliny" o krizích, které jsme zažili, ale hlavně ještě zažijeme.

    Hlavní ekonom

    Roklen

  • Jiří Udatný

    V GroupM je zodpovědný za celkovou strategii skupiny v datově-analytické oblasti přes všechny online i offline komunikační aktivity. Jeho tým analytiků a programátorů je zodpovědný za rozvoj a správu vlastních technologických platforem zahrnují např. Data Management Platformu, online systém pro reporting digitálních kampaní či vývoj výzkumných nástrojů a služeb. Je členem metodologické komise ATO (Asociace televizních organizací) a pravidelně přednáší na VŠE.

    Data & Analytics Director

    GroupM

  • Jiří Vítek

    O svůj pohled na výsledky tohoto zápasu se s vámi rozdělí člověk, který se dvacet let pohybuje v oblasti televizního plánování a nákupu. Zároveň přitom patří mezi zakladatele SPIRu. Nyní navíc poznává digitální svět při vývoji dat pro Programatik opravdu zblízka.

  • David Vopelka

    David Vopelka nyní pomáhá firmám s adopcí AI, tedy toho, jak využívat strojového učení a automatizaci na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti digital a CRM, kde staví na letitých zkušenostech z digital marketingu a jeho vedením v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak pomocí programmatických nákupních platforem a vývoje vlastních řešení v cloud platformách propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.

    Product Manager

    DataSentics

  • Lucie Zadák Pěnkavová

    Lucie žije obchodem už 13 let a její kariérní alma mater se stal digitální gigant Seznam.cz, kde strávila přes 11 let. Lucie tu nasbírala zkušenosti s plánováním internetových kampaní, věnovala se consultingu a 4 roky byla na pozici regionální manažerky pro VIP klienty. Nyní působí jako Head of Sales CZ & SK ve firmě Clever Monitor, která je globálním hráčem na poli marketingové automatizace. Lucky úkolem je pomáhat klientům a jejich agenturám zefektivnit e-mail marketingové aktivity a zlepšit komunikaci se zákazníky prostřednictvím automatizačního softwaru Clever AIM.

    Head of Sales CZ & SK

    Clever Monitor

  • Lukáš Záhoř

    Coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby. Dnes se vyhledávání, vývoji a výrobě pořadů vhodných pro online publikum věnuje ve skupině Mall Group, která jako první český e-commerce subjekt nabídne uživatelům vlastní hranou tvorbu. Nová internetová televize odstartovala 7. 10. 2018.

    Šéfproducent Mall.tv

    Internet Mall

  • Amálie Zerzaňová

    Amálie do marketingu vstoupila před 6 lety. Začínala na digitálních kampaních, postupně se však její záběr rozrostl přes BTL a ATL na 360° kampaně. Ale protože posouvání klientů za hranice běžných standardů bylo vždy jednou z jejích hlavních motivací v roli Account Directora, jsou pro ni právě technologické projekty tou největší výzvou. V Isobaru stála od úplného začátku u zrodu nástroje NEBE a i díky jejímu odhodlání vložil klient Sazkabet svou důvěru jeho rozvoji.

    Account Director

    Isobar