Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4

Přednášející

Moderátor

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN

    Interactive Director

    Wunderman

Přednášející

  • David Bauckmann

    Pracuje v onlinu již téměř dvacet let, posledních pět se intenzivně zabývá programatikem. Nejdříve ze strany inzerenta a nyní ze strany publishera. Aktuálně působí na pozici CTO v Impression Media kde má na starosti technické řešení a správu kampaní. Podílel se na zakládání firem Programmatic Media a Effectix. Prošel společnostmi Mall, NetCentrum a Seznam.cz většinou na technicko-manažerských pozicích.

  • Michal Hanák

    Je členem představenstva společnosti MAFRA, která vydává tištěné i internetové zpravodajské tituly. Stál u zrodu digitálního oddělení a přes deset let se věnoval tvorbě jeho obsahu. Podporuje kultivaci českého internetového prostředí a jeho další rozvoj prostřednictvím vhodně nastavených regulačních i samoregulačních mechanismů.

    Předseda výkonné rady

    Sdružení pro internetový rozvoj

  • Aleš Hron

    Aleš se specializuje na digitální média a komunikační strategie. Má mnohaleté zkušenosti z práce na agenturní a klientské straně, kde řídil nákup, exekuce a plánování online komunikace. Aktuálně působí v integrované reklamní agentuře WMC|GREY jako Digital Strategist.

    Digital Strategist

    WMC|GREY

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Jakub Mikulka

    Statistik a analytik každým coulem, který se nespokojil jen s teorií. Ve výzkumné agentuře Median analyzuje praktické dopady reklamních kampaní v našich hlavách a po večerech z toho píše doktorát.

    Senior analytik adMeter

    MEDIAN

  • Martin Petrášek

    Původním povoláním investigativní novinář a televizní reportér, pak redaktor v nakladatelství marketingových příruček. V roce 2001 vstoupil do oboru webové analytiky, spoluzaložil společnost eMerite ze skupiny FG Forrest. Fanoušek moderních technologií, ledního hokeje, obdivovatel zpěvu ptáků, rejdění veverek a vůně lesa. Vnímá život slovy amerického generála G. Pattona: „Jestliže myslí všichni stejně, potom někdo nemyslí.“

    Communication & Marketing Manager

    FG Forrest

  • Roman Polák

    Jsem Roman Polák, kariérní konzultant a lektor. Pomáhám firmám s lidskými zdroji, kandidátům nalézt vhodné uplatnění. Empaticky, systematicky pomocí psychometrických nástrojů a našich zkušeností z více než 10leté praxe. Mým posláním je sdílet své zkušenosti s lidmi mající zájem o tyto zkušenosti, rozvíjet lidský potenciál a cílem je přinést vysokou hodnotu pro společnost ve formě kvalitního člověka, užitek v rozvoji a výkonu a lidskou stránku věci, porozumění, pochopení, společné zájmy, cíle a vize, budoucnost. Naučím vás se prodat online, získat dlouhodobé zákazníky a nastavit si strategii a obchodní model na 5 let předem.

    Empatický kariérní konzultant & lektor

    ICT Hunter

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V tuto chvíli připravuje spuštění nového deníku ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • Roman Stolejda

    Zajímám se o budoucnost, protože v ní hodlám strávit zbytek života.

  • Dominik Stroukal

    Dominik Stroukal je hlavním ekonomem finanční skupiny Roklen a autorem první české knihy o kryptoměnách. Doktorát z ekonomie získal na VŠE v Praze, současně vystudoval mediální studia na FSV UK. Vyučuje na VŠ CEVRO institut a přednášel na několika dalších školách. Vede společnost bitagency, v minulosti byl ředitelem Liberálního institutu a Misesova institutu. Na televizi MALL.TV provází pořadem Kdo to platí? a letos mu vyšla kniha "Ekonomické bubliny" o krizích, které jsme zažili, ale hlavně ještě zažijeme.

    Hlavní ekonom

    Roklen

  • Jiří Udatný

    V GroupM je zodpovědný za celkovou strategii skupiny v datově-analytické oblasti přes všechny online i offline komunikační aktivity. Jeho tým analytiků a programátorů je zodpovědný za rozvoj a správu vlastních technologických platforem zahrnují např. Data Management Platformu, online systém pro reporting digitálních kampaní či vývoj výzkumných nástrojů a služeb. Je členem metodologické komise ATO (Asociace televizních organizací) a pravidelně přednáší na VŠE.

    Data & Analytics Director

    GroupM

  • Jiří Vítek

    O svůj pohled na výsledky tohoto zápasu se s vámi rozdělí člověk, který se dvacet let pohybuje v oblasti televizního plánování a nákupu. Zároveň přitom patří mezi zakladatele SPIRu. Nyní navíc poznává digitální svět při vývoji dat pro Programatik opravdu zblízka.

  • David Vopelka

    David Vopelka řeší digitální marketing a jeho význam pro jednu z největších korporací u nás - Českou spořitelnu. Kromě běžné spolupráce s agenturami hledá cesty, jak pomocí programmatického nákupu, nejnovějších Adtechnologií a Bigdat udělat kampaně lepší jak pro banku, tak pro klienty. Hlavní výzvou je sladit potřebu neustále komunikovat desítky produktů s cílem prodávat, ale zároveň pomáhat lepšímu zákaznickému zážitku a repositioningu zavedené značky. A to jde jen a pouze s daty.

    Product Manager

  • Lukáš Záhoř

    Coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby. Dnes se vyhledávání, vývoji a výrobě pořadů vhodných pro online publikum věnuje ve skupině Mall Group, která jako první český e-commerce subjekt nabídne uživatelům vlastní hranou tvorbu. Nová internetová televize odstartovala 7. 10. 2018.

    Šéfproducent Mall.tv

    Internet Mall