Cubex Centrum Praha, Na Strži 2097/63, Praha 4

Call for papers

Zásadní konference nejen o internetové reklamě a aktuálních trendech digitálního průmyslu proběhne letos již podvanácté. Internet Advertising Conference se za ta léta stala místem, kde se setkává nejvyšší koncentrace internetových profesionálů na metr čtvereční. Online trh se dynamicky vyvíjí a potřeba sdílet zkušenosti a hledat inspiraci stoupá. Ptáte se, jaká témata na nadcházejícím ročníku otevřeme? Klíčové bude téma budoucnosti online médií v konkurenci globálních hráčů a placeného přístupu. Řeč bude také o programatiku, crossmediálních měřeních, GDPR, atribučních cestách, copyrightu, videoreklamě, blockchainu a virtuální a rozšířené realitě.

Pokud máte co říct k následujícím oblastem, jste právě ten, koho hledáme:

  • Vztah společností Facebook a Google s médii (byznysové ukazatele /spendy/, dopad GDPR a česká specifika jeho aplikace)
  • Placený obsah zpravodajských i jiných médií (reakce na duopolní situaci trhu, trendy v platbách za články, stoupající počet různých forem placeného přístupu apod.)
  • Programatik
  • Crossmediální měření (možnosti a diskuze nad potřebami různých subjektů trhu)
  • GDPR rok od zavedení (co nám hrozí v rámci ePR?, změny v zákoně ČR a současná situace ePR)
  • Atribuční cesty (formou workshopu)
  • Copyright 
  • Videoreklama
  • Blockchain v online reklamě
  • Použití virtuální a rozšířené reality v online marketingu

Ptáte se, jak nabízené příspěvky vyhodnocujeme?

Příspěvkem máme na mysli návrh přednášky v rozsahu do 20 minut. Pokud máte příspěvek delší, i takový bude akceptován. Je ale nezbytné odůvodnit, proč je třeba čas prodloužit a proč je právě vaše téma hodné většího časového prostoru. Návrhy příspěvků zasílejte do 17. 12. 2018 prostřednictvím formuláře na našem webu. Plán by měl mít formu anotace v rozsahu max. 1000 znaků včetně mezer. Nejpozději do konce ledna pak dostanete informaci, zda byl váš návrh přijat spolu s dalšími pokyny.

Při posuzování návrhu příspěvku se bere v úvahu zejména:

  • Soulad tématu příspěvku s tématem konference;
  • Původnost a novost příspěvku, informační hodnota pro publikum;
  • Splnění běžných akademických standardů (citace, ověření informací…)

Příspěvky se přijímají v českém, slovenském nebo anglickém jazyce.

TIP: Čím konkrétnější popis prezentace poskytnete, tím větší máte šanci dostat se do finálního výběru. A kdyby to tentokrát nevyšlo, budeme o vás vědět a třeba se stanete součástí konference v dalším roce.
Děkujeme za váš zájem.

Položky označené * jsou povinné.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?