Tato akce již proběhla.

Program

Program

Moderuje Tomáš Řehák

10:25 - 10:55

Jaká reklama dnes zaujme a dvě věci, na které marketéři zapomínají

Nikdo nemá rád nevyžádanou reklamu. Ani Oracle. Proto jsme vymysleli řešení, které publisherům umožní poskytovat správný obsah správnému publiku. A výsledky? Skvělé!

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Jonathan Porter Ross Jonathan Porter Ross

Marketing Automation Concierge for Marketing and IT Proffessionals

Oracle Czech

Jonathan Porter Ross

Jonathan Ross je pro Oracle hlasatelem marketingové automatizace. Má za sebou více než osm let zkušeností s digitálním marketingem a přesto, či právě proto, nesnáší emaily a reklamy, které mu vlastně nic vhodného nenabízí. Proto se rozhodl pracovat pro společnost, která vytváří prozákaznická řešení a štastné zákazníky.

11:00 - 11:30

Coffee break

11:30 - 11:50

Multiscreen – příběh zprávy

V dnešní době jsme obklopeni obrazovkami. Většina z nás vlastní mobil, tablet, počítač a televizi. Víc než 90 % obsahu je konzumováno skrz obrazovky. Během sledování televize běžně čteme zprávy na telefonu. Co to znamená pro svět reklamy? Jak toho mohou inzerenti využít? Jaké možnosti multiscreen nabízí dnes a co můžeme očekávat v nejbližších letech?

František Bauma František Bauma

Head of product development

R2B2

František Bauma

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2.

11:55 - 12:15

O2 & MEDIAN – „Efektivita mediálních kanálů v crossmediální kampani“

Narůstající vliv display i programmatic kampaní v onlinu, které dokáží jednoduše reportovat množství impresí či prokliků, otevírá nový prostor v plánování reklamních kampaní a sestavování účinného mediamixu.

Dvě klíčové otázky, které si klade každý planner jsou, zda a do jaké míry využít kombinaci klasických TV spotů a právě online video reklamy a nakolik propagovat produkt samotný, nebo naopak posilovat klíčové parametry značky, která pro zákazníky v rozhodovacím procesu funguje jako účinná mentální zkratka.

MEDIAN se s O2 zaměřil na oba aspekty mediálního plánování při vyhodnocení kampaně spojující nový mobilní tarif od O2 pro mladé s digitální službou SPOTIFY. Klíčová byla efektivita jednotlivých mediálních kanálů ve vztahu k zásahu i hlavním marketingovým cílům kampaně. Využití elektronických crossmediálních dat adMeter 1 000 přináší nový pohled na vyhodnocení účinnosti mediálních kampaní.

Přemysl Čech Přemysl Čech

CEO

MEDIAN

Přemysl Čech

Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český a slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. V roce 2012 uvedl na českém trhu crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN samostatně vyvinul. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur.

Josef Fišer Josef Fišer

Obchodní a Marketingový ředitel, Analytik

MEDIAN

Josef Fišer

Jako obchodní a marketingový ředitel působí v MEDIANu od roku 2016, před tím 2 roky v pozici Senior Account managera. V marketingovém výzkumu, výzkumu trhu a médií se pohybuje již 10 let. Má za sebou bohaté zkušenosti ve výzkumných agenturách, médiích i u koncových klientů. Dlouhodobě se specializuje na analýzu mediálního chování a měření efektivity mediálních kampaní, jejich optimalizaci na zásah i marketingové a prodejní efekty. V MEDIANu zaštiťuje po klientské stránce crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN uvedl na trh v roce 2012 a od té doby ho na českém trhu dále rozvíjí.

Jan Suchý Jan Suchý

Media Manager

O2 Czech Republic

Jan Suchý

Na pozici mediálního manažera působí v O2 Czech Republic od roku 2015. V oblasti marketingové komunikace a mediálního plánování se pohybuje 10 let. Kariéru nastartoval v mediální agentuře OMD. V roce 2013 stál u vzniku digitální agentury Magnas Media a Magnas Performance. Dlouhodobě se zaměřuje na efektivitu mediálního plánování a synergii jednotlivých mediálních kanálů, jejich konkrétní roli v mediálním mixu a jejich atribuci na cílovém efektu kampaně. V O2 Czech Republic má na starosti tvorbu a implememntaci mediální strategie pro celé portfolio produktů.

12:20 - 12:40

Využití dynamických reklam pro akvizici nových zákazníků + case study Fortuna

Ukázka využití e-commerce řešení u ne typického e-commerce hráče, které zajistilo zobrazování reklam dle aktualizované obchodní nabídky klienta, zároveň při synchronizaci s TV reklamou.

Petr Jelínek Petr Jelínek

Prague Office Director

Business Factory

Petr Jelínek

Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

12:45 - 13:45

Oběd

13:55 - 14:15

"Audience first” strategie pro práci s daty

Konkrétní příklady a nápady, jak aplikovat “audience first strategy” k vytváření, optimalizaci a porozumění cílovým skupinám v rámci programatických kampaní.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Ashu Mathura Ashu Mathura

Product Director Audience Base

Adform

Ashu Mathura

Ashu Matura se v odvětví digitálního marketingu pohybuje již více než 25 let. V současné době v Adformu zastává pozici Produktového ředitele Audience Base/DMP. Do společnosti Adform nastoupil v březnu 2016, po působení u poskytovatele SSP řešení, společnosti MADS, kde byl jedním ze zakladatelů.

V předchozích letech Ashu Mathura působil v čele společností zabývajících se mobilními hrami (2002), mobilní reklamou (2006), programatickou (2013) a nativní reklamou (2014). Některé z nich přinesly velké úspěchy, některé byly neuvěřitelné jízdy, některé byly nezbytné „poučné zkušenosti“. Přes to všechno, ať už jako CEO, zakladatel, manažer, poradce, trenér, nebo investor, Ashu zůstal neúnavným profesionálem s vášnivou touhou pracovat s pozitivními, tvůrčími, podnikavými lidmi a stejně tak i s nejmodernějšími technologiemi.

14:20 - 14:40

Header Bidding z pohledu média i inzerenta

Header bidding je v programatickém světě aktuálně jedním z největších buzzwordů. Pojďme se podívat, jaké přínosy a hrozby nabízí tato technologie z pohledu médií, inzerentů i celého ekosystému.

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

Czech Publisher Exchange

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

14:45 - 15:05

Když jsou Big data moc velká. O datech v marketingu bez analytiků a s předsudky

Nějakou tu nablejskanou prezentaci datově orientovaného marketingu jsme viděli všichni. Několikrát. Připravenou ji má každý dobrý datový analytik, CRM specialista nebo obchoďák konzultační firmy. Ale co když o práci s daty v marketingu promluví člověk, ehm, z marketingu? Trocha strašení, trocha zkušeností, trocha inspirace a pro marketéry malý průvodce velkými daty jako bonus.

Tomáš Peterka Tomáš Peterka

Online marketing

ČMSS

Tomáš Peterka

Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.