Partneři

  • Generální partner

    • logo O2 Media

      O2 Media

      Marketingové služby a služby Big dat poskytuje O2 pod společnou značkou O2 Media. O2 Media nabízí zákazníkům mediální produkty a hledá nejkomplexnější řešení pro firmy s využitím Big Dat. V rámci mediálních produktů nabízí tým obchodníků podle potřeb klientů cílené reklamní kampaně, kam patří SMS a MMS kampaně, lokalizační SMS a MMS, emailové rozesílky, přílohy k fakturám, online reklama nebo reklama prostřednictvím O2 TV. O2 Media rovněž vytváří produkty, založené na Big Datech, se kterými pracuje. O2 má 5 miliónu SIM karet, milión internetových přípojek a 220 tisíc zákazníků O2 TV a díky této databázi zákazníků, tak tým Big Data přichází s unikátními produkty, kdy na míru vytváří analýzy a produkty určené pro soukromý i veřejný sektor nebo podklady pro mediální kampaně. Co je důležité zmínit, že žádná data firma neposkytuje třetím stranám. Výstupem jsou vždy agregované statistiky. Pro více informací nás navštivte na www.O2Media.cz.

  • Hlavní partner

    • logo Oracle Czech

      Oracle Czech

      Společnost Oracle byla založena v roce 1977 a dnes zaměstnává ve 145 zemích světa přes 136 tisíc lidí. Svým více než 400 tisícům zákazníků - včetně 100 firem z žebříčku Fortune 100 - nabízí kompletní a plně integrovaný soubor cloudových aplikací, platformových služeb a integrovaných systémů.

      Oracle Marketing cloud nabízí soubor aplikací pro marketéry, které slouží k přesné segmentaci zákazníků a sledování jejich digitálního chování.
      Zacilte své zákazníky pomocí mailingu, reklam na sociálních sítích, kontinuálnímu sběru a obohacování dat a propracované marketingové automatizaci s pomocí nejlepších a ověřených nástrojů na trhu.

  • Partneři

    • logo Adform

      Adform

      Adform je jednou z vedoucích technologických společností v oblasti digitální reklamy na světě. Založena byla v Dánsku v roce 2002. V současné době má pobočky ve 23 zemích v Evropě, Severní Americe, jižní Africe, na Blízkém východě a v oblasti Asie a Tichomoří. Celosvětově pro ni pracuje více než 850 zaměstnanců. Adform poskytuje otevřené technologické řešení, které propojuje zadavatele reklamy s vydavateli, a umožňuje obchodovat digitální reklamu prostřednictvím programatických platforem.

    • logo HyperMedia

      HyperMedia

      Společnost HyperMedia a.s. působí na trhu již 15 let a z hlediska návštěvnosti se řadí do TOP desítky. Patří mezi profesionály ve světě online reklamy. Pomáhá svým klientům s oslovením potencionálních zákazníků napříč celým českým internetem, a to nejen díky svým vlastním portálům (např. inzertní portál HyperInzerce.cz, realitní portál HyperReality.cz), ale i desítkám zastupovaných portálů a programatickou reklamou, kdy lze velmi přesně cílit na konkrétní vybrané skupiny uživatelů.

      Více o společnosti na www.hypermedia.cz.

    • logo NEO@Ogilvy Czech

      NEO@Ogilvy Czech

      Jsme digitální mediální agentura. Zaměřujeme se na poskytnutí mediálního výkonu a maximalizaci ROI. Naším posláním je pomoci klientům využít nejnovější digitální a výkonnostní média k naplnění jejich cílů a zajistit tak růst jejich byznysu. Přinášíme klientům efektivní řešení na lokální i globální úrovni díky pomoci znalostí z celosvětové sítě NEO@Ogilvy.

    • logo Red Media

      Red Media

      Red Media je výkonnostní mediální agentura se specializací na online media, která je členem nákupní aliance Mediablock skupiny Kindred Group. Propojujeme kreativu a mediální plánování a zvyšujeme výkon kampaní. Co slíbíme, to splníme. Co řekneme, to platí. Implementujeme inovativní přístupy tam, kde to dává smysl. Vyvíjíme vlastní nástroje a platformy. Naší hlavní motivací jsou dobré výsledky a úspěch u klientů. Mezi ně patří například skupina ČSOB, Zoot, Karlovarské minerální vody, LG, Pietro Filipi nebo J&T Banka.

  • Mediální partneři

    • logo Marketing Journal

      Marketing Journal

      Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

    • logo MediaGuru

      MediaGuru

      MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

  • Produktový partner

    • logo STRV

      STRV

      STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.

  • Pořadatel a odborný garant

    • logo Sdružení pro internetový rozvoj

      Sdružení pro internetový rozvoj

      SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.