Tato akce již proběhla.

Program

Program

10:55 - 11:15

O ochraně osobních údajů, Data Protection, EU a podnikání v ČR

Zhodnocení legislativních změn, stávajících nebo připravovaných, které ovlivňuji nebo budou ovlivňovat podnikání v České republice a to nejen na internetu. Problematika cookies je jenom jedním z témat, o kterých je nutné hovořit. Aktuální situace v rámci projednávání Nařízení o ochraně osobních v Evropském Parlamentu.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

11:15 - 11:40

O ochraně osobních údajů, Data Protection, EU a podnikání v ČR

Stane se podnikání (nejen na internetu) rizikovou činností v Evropské unii? Diskuse politiků, europoslanců, legislativců, regulátora a především podnikatelů o tom, jak může ovlivnit právě připravované Nařízení o ochraně osobních dat jejich podnikání a to nejen na internetu. Jaké nástrahy, překážky čekají podnikatele, jakmile Nařízení vstoupí v platnost. Jaké budou první kroky regulátora a na co se zaměří v rámci tohoto Nařízení. Jaká jsou stanoviska europoslanců popř. jak se změní po květnových provolbách.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Eduard Hulicius Eduard Hulicius

Kandidát do Evropského parlamentu

KDU-ČSL

Eduard Hulicius

Eduard Hulicius je historik, odborník na EU a politik KDU-ČSL, jejímž členem je od roku 2012. Je na 4. místě kandidátky KDU-ČSL ve volbách do Evropského parlamentu 2014.

Vojtěch Chloupek

Partner

Bird & Bird

Petr Ježek Petr Ježek

Kandidát do Evropského parlamentu

ANO

Petr Ježek

Působil jako diplomat, z toho 10 let ve vysokých funkcích, které se týkaly vztahů s Evropskou unií. Byl například vrchním ředitelem Sekce evropské integrace na Ministerstvu zahraničních věcí ČR či zástupcem státního tajemníka pro evropské záležitosti. Pracoval také jako ředitel sekce předsedy vlády Vladimíra Špidly. Později odešel do soukromého sektoru a v lednu 2005 založil společně s Pavlem Teličkou a právní kanceláří Becker & Poliakoff poradenskou společnost BXL Consulting s.r.o. Je kandidátem ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014.

Václav Novák

Expert v oblasti informačních technologií

Iuridicum Remedium

Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy a Pražskou konzervatoř. Ve své praxi působí v oblasti informační bezpečnosti a analýzy dat v přirozeném jazyce a v sociálních sítích. V IuRe se zabývá dopadem informačních technologií na lidská práva a soukromí.

Stanislav Polčák Stanislav Polčák

Poslanec Parlamentu ČR, kandidát do voleb Evropského parlamentu

TOP 09

Stanislav Polčák

Stanislav Polčák je český právník, vysokoškolský pedagog a politik, od roku 2010 poslanec za stranu TOP 09. Pochází z Vysoké Pole. Poslancem Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky byl zvolen ve volbách 2010 v Praze (nominován za stranu Starostové a nezávislí). Specializuje se na evropské, správní a autorské právo.

Josef Prokeš Josef Prokeš

Ředitel správní sekce

Úřad pro ochranu osobních údajů

Josef Prokeš

Ochranou soukromí a osobních údajů v téměř všech oblastech zpracování dat se zabývá více než 15 let, se zvláštním zalíbením i respektem k technologiím. V současné době je ředitelem správní sekce Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Šádí Shanaáh

Kandidát do Evropského parlamentu

Strana zelených

11:45 - 12:05

Nejzajímavější soudní rozhodnutí ovlivňující internet, aneb Svensson, Hotfile, Delfi a ti druzí….

Co nového přinesla nová soudní rozhodnutí v roce 2013 a 2014 pro internetové podnikání. Které byznys modely se stávají z právního hlediska problematickými a které naopak soudy posvětily?

Vladan Rámiš Vladan Rámiš

Ředitel právního úseku

MAFRA

Vladan Rámiš

Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

12:10 - 12:30

Nařízení Data Protection – a co na to praxe?

Minulý rok jsme vám představili přísné normy připravovaného nařízení Evropského parlamentu a Rady o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních a o volném pohybu těchto údajů (tzv. nařízení „Data Protection“). Pojďme se nyní podívat, co to bude pro obsahové společnosti znamenat v jejich každodenním životě (který nebude lehký).

Mária Staňková Mária Staňková

Advokátka

Seznam.cz

Mária Staňková

Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Internet věcí nebo již raději Internet všeho?

Co Češi říkají na chytré hodinky, fitness náramky, brýle jako jsou Google Glass? Přijdou jim zajímavé? Uvažovali by o jejich koupi? Kdy si myslí, že se tyto technologie prosadí? Jaký je názor lidí v České republice na sdílení osobních dat v těchto přístrojích výměnou za nějakou výhodu? Zeptali jsme se, jak by je chtěli využívat pro navigaci, doporučování zboží nebo pro placení v obchodech bez vyndání chytrého telefonu z kapsy. A Češi nás překvapili.

Tomáš Pflanzer Tomáš Pflanzer

Head of Digital

Nielsen Admosphere

Tomáš Pflanzer

Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS, kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – od Čechů v síti až ke Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím a startupům. Miluje svůj smartphone, Snapchat, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

13:55 - 14:15

Olympijské hry a second screening

Čas od času máme potřebu okomentovat televizní obsah přímo při jeho sledování a podělit se o své zážitky s přáteli. Dnešní diváci na rozdíl od starších generací mohou své komentáře k programu snadno sdílet prostřednictvím sociálních sítí. Second screening však není pouze zajímavým sociologickým fenoménem, který s sebou přineslo rozšíření mobilních zařízení, ale také další cesta k potenciálním konzumentům reklamního sdělení či přímo zákazníkům. Výsledky zahraničních studií ukazují, že jsou to právě významné sportovní události, které drivují second screening a komunikaci na sociálních sítích vůbec. Je tomu skutečně tak? Nakolik využívají čeští diváci second screening a jak se odrazily ZOH Soči 2014 v komunikaci na sociálních sítích?

Hana Friedlaenderová

Senior konzultant

Nielsen Admosphere

Josef Šlerka Josef Šlerka

Managing Director

Nadační fond nezávislé žurnalistiky

Josef Šlerka

Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

14:20 - 14:40

Chytřejší správa kampaní AdWords: Snižte náklady s AdWords skripty

Správa výkonových kampaní zahrnuje i velmi rutinní úkony, jako přidávání nových klíčových slov, kontrolu funkčnosti odkazů a jiné. Ukážeme vám, jak s AdWords skripty získat více času správce kampaní na důležitější úkoly nebo snížit náklady na správu. Kromě snížení nákladů vám AdWords skripty pomohou zabránit některým chybám vznikajícím z lidské nepozornosti. Těšit se můžete na příklady z praxe.

Veronika Brindzová Veronika Brindzová

PA team leader & Web analyst

Sun Marketing

Veronika Brindzová

Veronika vystudovala Provozně ekonomickou fakultu se zaměřením na marketing na ČZU v Praze. Právě při škole se dostala k online marketingu, když se účastnila mezinárodní soutěže Google Online Marketing Challenge a se svým týmem a navrženou PPC kampaní se umístila mezi 100 nejlepšími na světě. V roce 2011 začala pracovat v Sun Marketing jako specialista výkonové reklamy. Postupně svoji kvalifikaci rozšířila i oblast webové analytiky. Ve společnosti Sun Marketing, která služby v oblasti výkonové reklamy poskytuje od roku 2006, v současnosti vede oddělení výkonové reklamy a webové analytiky. Pracuje na klientech jako např. Allianz, GRANDOPTICAL, Asseco Solutions, Parfemland, Union poisťovňa, ad.
V současné době zastává pozici vedoucí oddělení výkonové reklamy v Sun Marketing.

14:45 - 15:05

Jak zachránit klientův business za 5 minut 12

Pustit se do „Hurá zakázek“ často vyžaduje kus odvahy. Navíc pokud se jedná o kampaň pro mladé studenty. Jak účinně pomoci klientovi a zároveň se z toho nezbláznit? Budeme mluvit o zdarech a nezdarech kampaně pro VUT. Poradíme, jak naplánovat kampaň napříč online kanály a nástroji. A konečně, také ukážeme na podrobném vyhodnocení, jak to vše dopadlo.

Stanislav Pluháček Stanislav Pluháček

Production director

BETTER MARKETING

Stanislav Pluháček

Studoval Fakultu podnikatelskou na VUT, kde si zvolil obor Systémové inženýrství a informatika. Již tehdy se pohyboval v oblasti optimalizace webů a online marketingu. Společně s několika přáteli založili roku 2006 firmu MSC design, firmu zabývající se službami a poradenstvím v oblasti internetového marketingu a SEO. Studia ukončil v roce 2012, ale již o rok dříve zakotvil ve společnosti BETTER MARKETING, s.r.o., kde začínal jako produktový manažer pro weby a SEO. V současné době zde působí jako ředitel realizace a vede tým zkušených správců kampaní, copywriterů a odborníků na poli tvorby a optimalizace webu.

15:05

Předpokládaný konec v sále