Tato akce již proběhla.

Program

Program

9:55 - 10:25

RTB trendy v Evropě – od retargetingu přes Rich Media formát až k soukromým tržištím a nově vznikajícím kanálům.

Pokus. Pád. Pokus. Pád. Nevadí. Zkus to znovu. Spadni znovu. Spadni líp.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Holger Mews Holger Mews

Senior Vice President of Programmatic Trading

Adform

Holger Mews

Holger Mews se pohybuje v oblasti obchodu a marketingu více jak 18 let. Do digitálního průmyslu vstoupil v roce 2005, kdy začal pracovat ve společnosti DoubleClick Inc, kterou později koupil Google.
Od listopadu 2013 působí v Adform jako Senior Vice President of Programmatic Trading. Před Adform pracoval ve společnost Adobe na pozici obchodního ředitele pro střední Evropu pro oblast reklamy a sociálních řešení. Navíc zastává klíčové manažerské pozice v Efficient Frontier a Gruner + Jahr. Je absolventem University of Hamburk, kde vystudoval obor Ekonomie a podnikové řízení.

10:30 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:25

Automatizace nákupu a prodeje reklamy

Vydavatelské domy z celého světa si začínají osvojovat automatizaci, aby zvýšily příjmy z on-line reklamy. Automatizace snižuje náklady a zvyšuje příjmy a umožňuje vyjít vstříc požadavkům agentur k nákupu prostřednictvím nových protokolů jako je RTB. Přední evropští vydavatelé najímají analytiky a dávají dohromady optimalizační týmy, vytvářejí soukromá tržiště s předními nákupčími a nabídkou 1st party dat, aby zvyšovali CPM. V současnosti také můžeme být svědky toho, že přední vydavatelé začínají spolupracovat, aby nákupčím inzerce poskytli co nejširší rozsah služeb s novými inovativními kanály jako je například mobilní RTB. Na workshopu Vám dáme nahlédnout do této problematiky a ukážeme Vám případové studie o zvyšování výnosů na soukromých tržištích, přidávání dat do Vašich RTB kampaní a růstu mobilního RTB.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Jana Jakovljevic Jana Jakovljevic

Head of Buyer Cloud pro severní Evropu

Rubicon Project

Jana Jakovljevic

Jana je zodpovědná za vztahy se všemi nákupčími v regionu severní a střední Evropy. Sídlí v Berlíně a pro mezinárodní tým Rubicon Project pracuje pět let.

11:30 - 11:50

3 veřejná tajemství k úspěchu výkonnostních kampaní, která ignorujete

Většina markeťáků už pro stromy nevidí les a používá technologie málo, zbytečně, nebo špatně. Když se řekne online marketing, často je řeč jen o PPC, RTB, Display, Sociálních sítích, PR, SEO, zbožácích apod. Tahle přednáška vám připomene, co nejspíš už dávno víte, považujete za důležité, ale přes každodenní agendu jste si už mnoho měsíců nenašli čas se zastavit a popřemýšlet, jestli vůbec děláte věci, které mají smysl.

Roman Appeltauer Roman Appeltauer

Web Analytics Strategist

Roman Appeltauer

Roman Appeltauer je expertem na pokročilou webovou analytiku. Klientům agentury H1.cz pomáhá optimalizovat cestu zákazníka webem, rozvíjet práci s analytickými nástroji a lépe se rozhodovat na základě dat. V H1.cz začínal už v roce 2006, vrátil se znovu 1.1.2013 po působení ve společnostech Vodafone, Seznam.cz a Telefonica.

11:55 - 12:15

Cílení se vyplácí

Co dal a vzal rok s behaviorálním cílením na Seznamu – jakým klientům se „behavko“ nejvíce vyplácí a proč? Jaké další druhy cílení lze na Seznamu využít? A s jakými výsledky? A co klientům přináší retargeting?

Pavel Šoun Pavel Šoun

Manažer PPC služeb

Seznam.cz

Pavel Šoun

Internetovému marketingu se věnuje od roku 2003. V roce 2006 se zaměřil na výkonnostní marketing, jak se dnes moderně říká. V Seznam.cz pracuje od roku 2008 a má na starost Sklik, od roku 2012 spolu se službou Zboží.cz. Vede obchodní tým, jehož hlavním poslaním/úkolem je zajistit servis v oblasti PPC/výkonnostního marketingu klientům a obchodníkům Seznam.cz. Ve volném čase se věnuju rodině. Mezi jeho záliby patří automobilové soutěže (rallye), horská kola a dobré jídlo.

Kamil Veselý Kamil Veselý

Manažer obchodního oddělení

Seznam.cz

Kamil Veselý

Zkušenosti z prostředí velkých mediálních agentur přenesl do Seznamu v roce 2008, kde se, mimo jiné, dlouhodobě věnuje rozvoji vztahů s nimi. V roce 2009 přestal Seznam vyplácet agenturní provizi. Finanční bonusy ve dvouletých cyklech pravidelně o zhruba třetinu snižuje a zohledňuje ve zvýhodněních pro klienty. „Provize, bonusy a podobné incentivy znevýhodňují zadavatele, kteří s agenturami z nejrůznějších důvodů nespolupracují. Jako významný hráč jsme spoluzodpovědní za stav trhu, na kterém soutěžíme,“ říká Kamil Veselý, Manažer obchodního oddělení.

12:20 - 12:40

Obchodní rozhodování na základě údajů z webové analytiky a Big dat

Big data jsou buzzword současného online světa. Všichni je chtějí mít, všichni je chtějí používat, ale naneštěstí jen málokdo ví, jak Big data opravdu vytěžit. V prezentaci se Gemius podělí o své znalosti o využitelnosti Big Dat pro podnikání. Na příkladu reálných případových studií ukážeme účastníkům jak využít Big data tak, aby pochopili chování a rozhodování zákazníků a ukážeme, jak firma může z těchto znalostí těžit.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Vesna Zakaric Vesna Zakaric

Sales Director

Gemius

Vesna Zakaric

Vesna Zakarić - specialista společnosti Gemius v oblasti online a offline obchodní analýzy a výzkumu, zaměřuje se na rozvoj obchodních znalostí týkajících se technologie vyvinuté společnosti Gemius. Ve firmě působí na pozici International Sales Director a jako člen představenstva, je zodpovědná za globální a lokální obchodní procesy a prodejní strategii. Podporuje rozvoj obchodních aktivit společnosti prostřednictvím expanze stávajícího portfolia produktů a služeb a poskytuje doporučení týkající se nových možností rozvoje společnosti.

12:40 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Proč jsou interneťáci ostatním k smíchu?

Zamyšlení nad nebem a peklem, vnějškem a vnitřkem, současností a budoucností těch nejvýznamnějších pilířů současné online reklamy od jednoho z největších přikladatelů pod oheň. Kam nás dovedou ty naše ártíbíčka, proč jsou interneťáci sami sobě největším nebezpečím, co by Jan Suda rád vzkázal zadavatelům a médiím?

Jan Suda Jan Suda

Interaction Director

GroupM

Jan Suda

Jan byl jeden z prvních digital media plannerů v ČR. Je jedním ze spoluviníků vývoje české digitální display reklamy za posledních 13 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech dvou digital teamů v mediálních agenturách, které za svou kariéru vybudoval. V současné době je v GroupM odpovědný za Interaction oddělení a vývoj nových forem digitální komunikace a všechny je miluje.

13:55 - 14:15

Data v RTB

O RTB se nejčastěji mluví v souvislosti s cílením na uživatele. V ČR se však většinou omezuje na retargeting. Jaké další možnosti mají čeští inzerenti? Jak funguje trh s daty v zahraničí? Jak vůbec k datům přistupovat?

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

Czech Publisher Exchange

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

14:20 - 14:50

Jak data řídí plánování v moderním digitálním světě.

Ta nejlepší praxe v plánování vždy byla a bude o používání dat. Nicméně díky vzestupu RTB, Big Data a cross channel marketingu, došlo ke změnám dynamiky i celého procesu využití dat. Představím změny, které proběhly, a jak proměnily trh. Rovněž pohovořím o tom, jak efektivně využít DMP (Data Management Platform), aby poskytla to správné a požadované řešení.

Robert Webster Robert Webster

Chief Product Officer

Crimtan

Robert Webster

Robert se v digitálním marketingu pohybuje 14 let a má zkušenosti z různých oborů. Pracoval v Yahoo, u průkopníka behaviorálního cílení Tacody, dále vedl Data a Technology oddělení v MediaCom UK. V současnosti zastává pozici Chief Product Officer ve společnosti Crimtan. Na starosti má směřování a vývoj společnosti Crimtan v oblasti programatického nakupování a její udržování pozice lídra v oboru.

14:55 - 15:15

RTB z pohledu inzerenta

Rychlý přehled využití RTB kampaní v Heurece. Na co se připravit při vytváření RTB kampaní a jaké jsou možnosti inzerce, porovnání výkonnosti kampaní při různých nastaveních.

Ondřej Slavík Ondřej Slavík

PPC Performance manager

Heureka.cz

Ondřej Slavík

Ondřej po studiích oboru Logistika a informatika na Technické univerzitě v Liberci pracoval jako informatik a webmaster v Krajské vědecké knihovně v Liberci. Ve své kariéře pokračoval ve společnosti Seznam.cz jako optimalizátor PPC kampaní v systému Sklik. Stávajícím působištěm se stala společnost Allegro Group CZ, kde má na starosti performance marketing (Adwords, Sklik, RTB, atd…) pro Heureka.cz a Heureka.sk. Další náplní práce je webová analytika a rozvoj spolupráce s agenturami.

15:15

Předpokládaný konec v sále