Tato akce již proběhla.

Program

Program

9:30 - 9:50

Reklama na mobilním webu Onlajny.com

Dokážeme monetizovat čím dál víc návštěvníků mobilní verze webu? Zkušenosti a konkrétní čísla webu Onlajny.com, který přináší aktuální sportovní výsledky a jehož poměr návštěvnosti mezi desktopovou a mobilní verzí je 50:50.

Michal Berg Michal Berg

Jednatel

eSports.cz

Michal Berg

Internetový podnikatel, publicista a aktivista. Spolumajitel firmy eSports.cz, která provozuje několik desítek sportovních webů. Ve volném čase se věnuje kreativní práci s informacemi a otevřeným datům na Datablog.cz a pořádání vsetínského Barcampu.

9:55 - 10:15

Webprofiling – jak chytře pracovat s informacemi o zákazníkovi

Každý z nás denně zanechá na internetu bohatou datovou stopu, která vypovídá mnoho o našich potřebách a chování. Na konkrétních případových studiích Vám představíme, jak těchto informací efektivně využít k prodeji a komunikaci se zákazníkem, včetně měření výkonnosti použitého média.

Martin Dolejš

Business Development Manager

O2 Media

10:15 - 10:55

Coffee Break

10:55 - 11:25

Tři roky zkušeností s placeným obsahem

Jaké jsou největší chyby při zpoplatňování obsahu? Jak odhadnout potenciál webu a počet možných předplatitelů? Ohrožuje placený obsah příjmy z reklamy, nebo je to právě naopak. Uslyšíte tříleté zkušenosti s placeným obsahem z Piano Media a nástin očekávaných trendů.

Dávid Puha Dávid Puha

Marketing Communication Specialist

Piano Media

Dávid Puha

Dávid Puha působí v Piano Media od roku 2012 na pozici marketingového specialisty, kde pomáhá vydavatelům nastavit komunikaci a marketingovou strategii pro zpoplatněný obsah. Před nástupem do Piana pracoval na pozici Key account manažera ve společnosti Etarget, kde měl na starosti velké inzerenty z CEE regiónů. Během vysokoškolských studií pracoval pro internetový e-shop Muziker jako online marketingový konzultant. Vystudoval Fakultu masmediální komunikace v Trnavě.

11:30 - 11:50

Trendy v UX designu světových médií

Jak vypadá dobrý uživatelský prožitek v cross-channel konzumaci zpravodajství? Mobilní aplikace nebo responzivní design? Jak se připravit na čtení zpráv na hodinkách či v brýlích? Jakým technologiím patří budoucnost a jak je využívat pro největší dosah mnou tvořeného obsahu? Jak podpořit svůj brand a zvýšit loajalitu svých čtenářů?

Jiří Suchý Jiří Suchý

Digital Strategy Director

Sherpas

Jiří Suchý

Jiří Suchý má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

11:55 - 12:15

Proti “mediální logice”?

Jsou negativismus a drama - typické mediální ingredience - na ústupu? Na globálních fórech se diskutují nové směry, které reflektují únavu čtenáře ze záplavy špatných zpráv a také měnící se společenskou atmosféru a mediální krajinu. Jak vypadá “constructive journalism” či “solutions journalism”, které rozhodně nejsou sluníčkovým pohledem na svět, v praxi? Jak se daří segmentu “good news”? Příklady z různých zemí, čísla, zasazení do českého kontextu.

Pavlína Kvapilová Pavlína Kvapilová

Journalist, Writer, Presenter, Consultant & Visual Artist – Freelance Former New Media Director at Czech Television

Pavlína Kvapilová

Pavlína se pohybuje v mediální oblasti už 18 let. Své zkušenosti sbírala v největších českých médiích, a to jak jako novinářka, tak i na manažerských pozicích. Mimo jiné působila jako stálá zpravodajka Českého rozhlasu z Bruselu (2003 – 2005), od roku 2007 do roku 2013 pak pracovala pro Českou televizi. Zastávala zde pozici šéfky speciálních projektů na zpravodajské stanici ČT 24, kde se podílela inovaci vysílacích formátů. Byla členkou týmu, který vytvořil Hyde Park ČT 24 – nový kompletně interaktivní pořad v hlavním vysílacím čase a následně byla v televizi i jednou z jeho hlavních tváří. Později se stala ředitelkou divize ČT Nová média. V loňském roce vytvořila pro Karlovu Univerzitu kurz „Televize & Nová média“. Pavlína je aktivní i na mezinárodní scéně. Nyní je na volné noze a svůj čas věnuje žurnalistice, psaní, přednášení, konzultování a výtvarnému umění, zejména kaligrafii.

12:20 - 12:40

Stačí jen mávat digitální vlajkou?

Svět je více a více digitální. Stačí k úspěchu v něm jen držet v ruce digitální vlajku a bojovně s ní mávat? Nebo je nutné být v digitálu, stejně jako v jakékoliv jiné činnosti, opravdu dobrý?

Jiří Vítek Jiří Vítek

CEO

Mindshare

Jiří Vítek

Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

12:40 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Jameson – Třikrát destilovaná televizní kampaň

Použití televizního spotu v digitální kampani není žádnou novinkou. My jsme jej však TVC třikrát destilovali, abychom maximalizovali zásah v on-line prostředí, sociálních sítích a následně edukovali uživatele.

Jarda Haž Jarda Haž

Digital Manager

Jan Becher - Karlovarská Becherovka

Jarda Haž

Jarda Haž je digital managerem společnosti Jan Becher - Pernod Ricard. V oboru nových médií působí od roku 2004. Digitální strategie a integrování všech souvisejících oblastí do brand aktivit jsou jeho denním chlebem i koníčkem. Ve volných chvílích se snaží trávit maximum času se svou ženou a dětmi a obráží pódia se svou extrémní metalovou kapelou. Rád se věnuje idea makingu, kreativní práci a nesnáší bullshitu holdující manažery.

13:55 - 14:15

Uvolněte se, prosím

Být špičkou v jakémkoliv oboru znamená především se nebát. A v digitálním světě to platí dvojnásob. Pokud se chcete na této špičce svézt, musíte přicházet s novými nápady a zajímavým obsahem. Je nutné vystoupit z bludného kruhu neustálého sledování metrik a strachu z možného neúspěchu. Když dokážete tyto starosti hodit za hlavu, jste připraveni vytvořit úžasné věci. 

Jakub Janoušek Jakub Janoušek

Internet Communication Manager

Budějovický Budvar

Jakub Janoušek

Svou profesní dráhu začínal jako regionální novinář. Do světa "velké reklamy" se dostal v roce 2004, kdy začal pracovat na pozici On Trade marketing managera v Budějovickém Budvaru, n. p., kde zodpovídal za vytváření, realizaci a podporu gastronomických projektů pivovaru. V té době se podílel také na přípravě BTL a ATL komunikace značek Budweiser Budvar a Pardál pro český trh. V roce 2008 byla odhalena pravá příčina jeho tiché až plaché povahy – cit pro značky v on-line prostředí a starostlivá péče o čistotu projevu na síti. Od té doby má na starosti veškerou online komunikaci společnosti Budějovický Budvar, n. p. a celého portfolia jejích značek v Česku. Poslouchá dobrou tvrdou muziku a svého 5-letého synka, s nímž jsou si navzájem velkou inspirací.

Maxim Krušina Maxim Krušina

Digital Guru

Massimo Filippi

Maxim Krušina

Maxim Krušina se narodil v roce 1975 a potom nic nevystudoval, protože velmi brzo pochopil, že je lepší dělat v životě to, co člověka skutečně baví. Prošel rozmanitou řadou profesí: psal o počítačových hrách v časopisu Score, několik let si myslel, že s kamarády vyvíjí počítačovou hru, naučil se DTP, navrhoval grafiku, programoval, fotografoval, seděl u počítače Amiga, pracoval jako DTP operátor v novinách Telegraf a později ve společnosti Repro Plus, založil si vlastní punkové grafické studio Caine&Co., poté splácel obří dluhy, když pracoval v agenturách Lowe Lintas GGK a později LineArt, založil další grafické studio MaximuM, je zakladatelem a spoluvlastníkem digitální agentury Massimo Filippi a též je spoluzakladatelem firmy Moviatic, která vyvíjí sociální síť pro filmové fanoušky. V současné době se věnuje především strategickému řízení a plánování, tvorbě konceptů digitální komunikace, řízení projektů a své ženě a třem dětem. Ve zbylém čase rád vaří, jí, jezdí na Vespě, cestuje a fotografuje.

14:20 - 14:40

Vznik nové značky na přeplněném trhu

Naše zkušenosti s využíváním dnešních možností tradičního a digitálního světa.

Jakub Petřina Jakub Petřina

Chief Marketing Officer

Air Bank

Jakub Petřina

Jakub Petřina se v marketingu pohybuje téměř dvacet let. Pracoval například pro Pražské pivovary, Oskar Mobil (dnes Vodafone) nebo CK Fischer. V roce 2005 se připojil ke skupině PPF jako marketingový ředitel Home Credit pro Českou a Slovenskou republiku. Od roku 2011 je marketingovým ředitelem Air Bank. Je ženatý a má dvě děti. Hraje tenis, fotbal a golf, a je také fanouškem NHL.

14:45 - 15:05

Produktové inovace mohou mít obchodní potenciál

Všichni slyšíme, že inovace jsou potřeba a bez nich nelze dlouhodobě přežít. Mnohdy se ale při inovacích zapomíná na inzerenty. Na příkladech služeb od Seznam.cz si ukážeme, jak nápady a inovace mohou pomoci i inzerentům k novým zajímavým a mnohdy i interaktivním reklamním plochám. Přijďte se inspirovat k inovacím, které přináší obchodní výkon.

Petr Fryš Petr Fryš

Manažer digitálních služeb

Seznam.cz

Petr Fryš

Vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Mediální komunikací a zejména pak on-line reklamou se zabývá 14 let jak na straně médií, tak na straně mediálních a komunikačních agentur. V Seznamu se věnuje obchodnímu rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

15:05 - 15:35

Coffee Break

15:35 - 15:55

Inkrementální a kumulativní zásah TV a online videa

Aneb skutečně již nastal čas vážně uvažovat o společném plánování TV a online videa? Odpoví Vám výsledky výzkumu OMG Research.

Martin Šebesta Martin Šebesta

Managing Director

OMD Czech

Martin Šebesta

Martin Šebesta je šéfem Opera Digital, tj. digitální oddělení agentur sdružených v rámci Omnicom Media Group (OMD Czech, PHD a Attention!Media). V minulosti studoval cestovní ruch a práva, internetu se věnuje od roku 2002. Dříve působil jako obchodní ředitel ve společnosti Centrum Holdings.

16:00 - 16:30

Connecting in a multi-mode world

Budeme mluvit o transformaci v komunikaci, která vychází z růstu počtu odesílaných zpráv, videí a sdílení všemožného obsahu a vlastně i celkového objemu komunikace, jíž každý den čelíme. Dále budeme zkoumat, jak změny životního stylu nutí spotřebitele měnit způsob komunikace a jaké jsou důsledky těchto změn. A konečně, budeme také mluvit o některých výzvách, kterým marketéři čelí v tomto novém prostředí, do nějž patří i Skype.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Chris James Chris James

Skype Sales and Strategy Lead

Microsoft Corporation

Chris James

Chris James zastává pozici Skype Sales and Strategy Lead pro oblast střední a východní Evropy, Blízkého Východu a Afriky. Ve společnosti Microsoft působí od roku 2007, čímž skloubil své zkušenosti z tradičních médií se zájmem o nově vznikající a rozvíjející se on-line platformy. Poslední tři roky pracoval v Microsoft jako International Mobile and AiA specialist. Jeho hlavním úkolem bylo řídit příjmy z mobilních reklam (MSN, Windows Phone a Skype) předních značek a agentur. Během té doby Chris pozoroval, nakolik jedinečná platforma Skype je, v níž i díky rostoucí uživatelské základně, vidí skvělou příležitost pro světové značky.

16:30

Předpokládaný konec v sále