Tato akce již proběhla.

Přednášející

Moderátoři

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

  • Václav Sochor

    Václav Sochor působil jako redaktor a šéfredaktor v mnoha českých mediích. Nejzásadnějším bylo působení v Českém rozhlase Rádio Česko a Radiožurnále, kde byl moderátorem zpravodajských relací a autorem více pořadů, mezi které patřil například Marketingový magazín. Dříve působil jako šéfredaktor Strategie Mladé fronty a jako moderátor a redaktor BBC.

    Head of Corporate Communications

    Tipsport.net a.s.

  • Pavel Ševera

    Vystudoval sociologii na FSV UK. V závěru studia absolvoval stáž na statistickém úřadu ve Frankfurtu, kde se věnoval kvalitě života v různých evropských městech. Profesní kariéru začal v agentuře Factum Invenio v oddělení sociálních a politických výzkumů. Od roku 2010 je koordinátorem výzkumných projektů ve Sdružení pro internetový rozvoj.

    Software Tester at CGI

  • Martin Veselovský

    Martin Veselovský pracoval jako moderátor pořadu Události komentáře v ČT a pořadu 20 minut Radiožurnálu v ČRo 1. Aktuálně se podílí na projektu DVTV.

    Moderátor

    DVTV

Přednášející

  • Roman Appeltauer

    Roman Appeltauer je expertem na pokročilou webovou analytiku. Klientům agentury H1.cz pomáhá optimalizovat cestu zákazníka webem, rozvíjet práci s analytickými nástroji a lépe se rozhodovat na základě dat. V H1.cz začínal už v roce 2006, vrátil se znovu 1.1.2013 po působení ve společnostech Vodafone, Seznam.cz a Telefonica.

    Web Analytics Strategist

  • Dalibor Balšínek

    DB (1972) Vystudoval literární vědu na FPF Slezské univerzity v Opavě (1993) a masovou komunikaci na FSV Univerzity Karlovy v Praze (2000). Začínal v regionálním tisku jako kulturní redaktor, od začátku studií v Praze (1994) pracoval jako redaktor Lidových novin. Na jaře roku 1996 nastoupil jako politický reportér do televize Nova. Po dvou letech z televize odchází do vydavatelství Stratosféra, aby založil a vedl svůj první časopisecký projekt, titul Spy. Časopis, který byl koncipován jako politický tabloid, opouští po necelém roce. Pracuje opět pro televizi Nova a v polovině roku 1999 je jmenován ředitelem tisku a PR TV Nova. V červnu 2000 se stává šéfredaktorem časopisu Týden. Za jeho působení se zvedl prodaný náklad časopisu Týden trojnásobně (z 16 200 v roce 2000 na 57 800 v roce 2003), Týden získává ocenění Časopis roku. V roce 2002 zakládá časopis Instinkt a stává se mediálním ředitelem vydavatelství Mediacop. Časopis Instinkt po roce úspěšného vydávání získává ocenění Hvězda roku. Z vydavatelství Mediacop odchází v lednu 2009 do představenstva mediální skupiny MAFRA, kde byl tři roky zodpovědný internetové aktivity skupiny a deník Lidové noviny, kterých byl zároveň šéfredaktorem. V polovině listopadu 2013 z Mafry odchází. Počátkem roku 2014 zakládá vydavatelství Echo Media a.s., která vydává internetový deník Echo24.cz

    Šéfredaktor Echo24.cz

    Echo Media

  • Michal Berg

    Internetový podnikatel, publicista a aktivista. Spolumajitel firmy eSports.cz, která provozuje několik desítek sportovních webů. Ve volném čase se věnuje kreativní práci s informacemi a otevřeným datům na Datablog.cz a pořádání vsetínského Barcampu.

    Jednatel

    eSports.cz

  • Veronika Brindzová

    Veronika vystudovala Provozně ekonomickou fakultu se zaměřením na marketing na ČZU v Praze. Právě při škole se dostala k online marketingu, když se účastnila mezinárodní soutěže Google Online Marketing Challenge a se svým týmem a navrženou PPC kampaní se umístila mezi 100 nejlepšími na světě. V roce 2011 začala pracovat v Sun Marketing jako specialista výkonové reklamy. Postupně svoji kvalifikaci rozšířila i oblast webové analytiky. Ve společnosti Sun Marketing, která služby v oblasti výkonové reklamy poskytuje od roku 2006, v současnosti vede oddělení výkonové reklamy a webové analytiky. Pracuje na klientech jako např. Allianz, GRANDOPTICAL, Asseco Solutions, Parfemland, Union poisťovňa, ad.
    V současné době zastává pozici vedoucí oddělení výkonové reklamy v Sun Marketing.

    PA team leader & Web analyst

    Sun Marketing

  • Petr Fryš

    Vystudoval žurnalistiku a mediální studia, sociologii, marketingovou komunikaci. Mediální komunikací a zejména pak on-line reklamou se zabývá 14 let jak na straně médií, tak na straně mediálních a komunikačních agentur. V Seznamu se věnuje obchodnímu rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy.

    Manažer digitálních služeb

    Seznam.cz

  • Martin Fuks

    Martin Fuks budoval a rozvíjel celorepublikovou obchodní síť v Seznam.cz mezi lety 2003-2009. Po odchodu se začal aktivně věnovat koučování a principu vzdělávání Inner game. V roce 2010 založil společnost Herbo Medica, se kterou uvedl na trh vlastní řadu doplňků stravy a kosmetiky Protopan, obchodovanou aktuálně v šesti zemích EU. Od září 2012 je zpět v Seznam.cz, kde z pozice manažera produktového týmu řídí vývoj služeb Mapy.cz, Firmy.cz a dalších.

    Manažer produktového týmu Mafie

    Seznam.cz

  • Jarda Haž

    Jarda Haž je digital managerem společnosti Jan Becher - Pernod Ricard. V oboru nových médií působí od roku 2004. Digitální strategie a integrování všech souvisejících oblastí do brand aktivit jsou jeho denním chlebem i koníčkem. Ve volných chvílích se snaží trávit maximum času se svou ženou a dětmi a obráží pódia se svou extrémní metalovou kapelou. Rád se věnuje idea makingu, kreativní práci a nesnáší bullshitu holdující manažery.

  • Michal Heisig

    Michal v Seznamu realizuje rozvoj prodeje reklamy ve velkém. Na veřejnosti se ukazuje většinou v listopadu, výjimečně ale i v dubnu.

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Eduard Hulicius

    Eduard Hulicius je historik, odborník na EU a politik KDU-ČSL, jejímž členem je od roku 2012. Je na 4. místě kandidátky KDU-ČSL ve volbách do Evropského parlamentu 2014.

    Kandidát do Evropského parlamentu

    KDU-ČSL

  • Jana Jakovljevic

    Jana je zodpovědná za vztahy se všemi nákupčími v regionu severní a střední Evropy. Sídlí v Berlíně a pro mezinárodní tým Rubicon Project pracuje pět let.

    Head of Buyer Cloud pro severní Evropu

    Rubicon Project

  • Chris James

    Chris James zastává pozici Skype Sales and Strategy Lead pro oblast střední a východní Evropy, Blízkého Východu a Afriky. Ve společnosti Microsoft působí od roku 2007, čímž skloubil své zkušenosti z tradičních médií se zájmem o nově vznikající a rozvíjející se on-line platformy. Poslední tři roky pracoval v Microsoft jako International Mobile and AiA specialist. Jeho hlavním úkolem bylo řídit příjmy z mobilních reklam (MSN, Windows Phone a Skype) předních značek a agentur. Během té doby Chris pozoroval, nakolik jedinečná platforma Skype je, v níž i díky rostoucí uživatelské základně, vidí skvělou příležitost pro světové značky.

    Skype Sales and Strategy Lead

    Microsoft Corporation

  • Jakub Janoušek

    Svou profesní dráhu začínal jako regionální novinář. Do světa "velké reklamy" se dostal v roce 2004, kdy začal pracovat na pozici On Trade marketing managera v Budějovickém Budvaru, n. p., kde zodpovídal za vytváření, realizaci a podporu gastronomických projektů pivovaru. V té době se podílel také na přípravě BTL a ATL komunikace značek Budweiser Budvar a Pardál pro český trh. V roce 2008 byla odhalena pravá příčina jeho tiché až plaché povahy – cit pro značky v on-line prostředí a starostlivá péče o čistotu projevu na síti. Od té doby má na starosti veškerou online komunikaci společnosti Budějovický Budvar, n. p. a celého portfolia jejích značek v Česku. Poslouchá dobrou tvrdou muziku a svého 5-letého synka, s nímž jsou si navzájem velkou inspirací.

    Internet Communication Manager

    Budějovický Budvar

  • Adam Javůrek

    Na internetu začal publikovat v roce 1999 a brzy se zaměřil na problematiku online médií a nových trendů v komunikaci. V roce 2003 dostal za propagaci internetové žurnalistiky prestižní ocenění Novinářská křepelka. Pracoval v týdeníku Respekt jako vedoucí internetových projektů či jako externí konzultant a školitel Dobrého webu (copywriting). Od ledna 2013 působí jako editor inovací na IHNED.cz.

    Editor inovací

    Economia

  • Petr Ježek

    Působil jako diplomat, z toho 10 let ve vysokých funkcích, které se týkaly vztahů s Evropskou unií. Byl například vrchním ředitelem Sekce evropské integrace na Ministerstvu zahraničních věcí ČR či zástupcem státního tajemníka pro evropské záležitosti. Pracoval také jako ředitel sekce předsedy vlády Vladimíra Špidly. Později odešel do soukromého sektoru a v lednu 2005 založil společně s Pavlem Teličkou a právní kanceláří Becker & Poliakoff poradenskou společnost BXL Consulting s.r.o. Je kandidátem ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014.

    Kandidát do Evropského parlamentu

    ANO

  • Maxim Krušina

    Maxim Krušina se narodil v roce 1975 a potom nic nevystudoval, protože velmi brzo pochopil, že je lepší dělat v životě to, co člověka skutečně baví. Prošel rozmanitou řadou profesí: psal o počítačových hrách v časopisu Score, několik let si myslel, že s kamarády vyvíjí počítačovou hru, naučil se DTP, navrhoval grafiku, programoval, fotografoval, seděl u počítače Amiga, pracoval jako DTP operátor v novinách Telegraf a později ve společnosti Repro Plus, založil si vlastní punkové grafické studio Caine&Co., poté splácel obří dluhy, když pracoval v agenturách Lowe Lintas GGK a později LineArt, založil další grafické studio MaximuM, je zakladatelem a spoluvlastníkem digitální agentury Massimo Filippi a též je spoluzakladatelem firmy Moviatic, která vyvíjí sociální síť pro filmové fanoušky. V současné době se věnuje především strategickému řízení a plánování, tvorbě konceptů digitální komunikace, řízení projektů a své ženě a třem dětem. Ve zbylém čase rád vaří, jí, jezdí na Vespě, cestuje a fotografuje.

    Digital Guru

    Massimo Filippi

  • Pavlína Kvapilová

    Pavlína se pohybuje v mediální oblasti už 18 let. Své zkušenosti sbírala v největších českých médiích, a to jak jako novinářka, tak i na manažerských pozicích. Mimo jiné působila jako stálá zpravodajka Českého rozhlasu z Bruselu (2003 – 2005), od roku 2007 do roku 2013 pak pracovala pro Českou televizi. Zastávala zde pozici šéfky speciálních projektů na zpravodajské stanici ČT 24, kde se podílela inovaci vysílacích formátů. Byla členkou týmu, který vytvořil Hyde Park ČT 24 – nový kompletně interaktivní pořad v hlavním vysílacím čase a následně byla v televizi i jednou z jeho hlavních tváří. Později se stala ředitelkou divize ČT Nová média. V loňském roce vytvořila pro Karlovu Univerzitu kurz „Televize & Nová média“. Pavlína je aktivní i na mezinárodní scéně. Nyní je na volné noze a svůj čas věnuje žurnalistice, psaní, přednášení, konzultování a výtvarnému umění, zejména kaligrafii.

    Journalist, Writer, Presenter, Consultant & Visual Artist – Freelance Former New Media Director at Czech Television

  • Holger Mews

    Holger Mews se pohybuje v oblasti obchodu a marketingu více jak 18 let. Do digitálního průmyslu vstoupil v roce 2005, kdy začal pracovat ve společnosti DoubleClick Inc, kterou později koupil Google.
    Od listopadu 2013 působí v Adform jako Senior Vice President of Programmatic Trading. Před Adform pracoval ve společnost Adobe na pozici obchodního ředitele pro střední Evropu pro oblast reklamy a sociálních řešení. Navíc zastává klíčové manažerské pozice v Efficient Frontier a Gruner + Jahr. Je absolventem University of Hamburk, kde vystudoval obor Ekonomie a podnikové řízení.

    Senior Vice President of Programmatic Trading

    Adform

  • Michal Musil

    Bývalý zástupce šéfredaktora MF DNES a člen vedení MF DNES. Pracovní poměr rozvázal koncem loňského roku poté, co vydavatelský dům MAFRA získal Andrej Babiš. Jako novinář začal pracovat již v průběhu studia historie na FF UK: jeho první redakcí byl v roce 1992 Český deník. V letech 1997-2003 zastával různé pozice v Lidových novinách, pak přestoupil do časopisu Týden, kde působil jako zástupce šéfredaktora. V redakci MF DNES pracoval od roku 2006: podílel se tam mimo jiné na přípravě projektu úzké spolupráce printové MF DNES a onlinového iDNES.cz. V roce 2009 se účastnil aktivit proti tzv. náhubkovému zákonu. Vystoupil v tomto směru například před podvýborem pro média Parlamentního shromáždění Rady Evropy v Lucembursku či na konferencí Evropské asociace vydavatelů novin v Budapešti.

  • Igor Němec

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

  • Václav Novák

    Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy a Pražskou konzervatoř. Ve své praxi působí v oblasti informační bezpečnosti a analýzy dat v přirozeném jazyce a v sociálních sítích. V IuRe se zabývá dopadem informačních technologií na lidská práva a soukromí.

    Expert v oblasti informačních technologií

    Iuridicum Remedium

  • Jakub Parusinski

    Jakub Parusinski je výkonným ředitelem Kyiv Post, největších anglicky psaných novin na Ukrajině. Je zde zodpovědný za provoz a strategický rozvoj společnosti. Do Kyiv Post nastoupil v září 2001 jako ekonomický zpravodaj. Předtím pracoval jako politický a tržní analytik pro BG Capital investment bank, International Center for policy studies a Thomson Reuters. Je absolventem Gdaňské univerzity a Středoevropské univerzity v Budapešti.

    Chief Executive Officer

    KyivPost

  • Jakub Petřina

    Jakub Petřina se v marketingu pohybuje téměř dvacet let. Pracoval například pro Pražské pivovary, Oskar Mobil (dnes Vodafone) nebo CK Fischer. V roce 2005 se připojil ke skupině PPF jako marketingový ředitel Home Credit pro Českou a Slovenskou republiku. Od roku 2011 je marketingovým ředitelem Air Bank. Je ženatý a má dvě děti. Hraje tenis, fotbal a golf, a je také fanouškem NHL.

    Chief Marketing Officer

    Air Bank

  • Tomáš Pflanzer

    Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS, kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – od Čechů v síti až ke Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím a startupům. Miluje svůj smartphone, Snapchat, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

  • Stanislav Pluháček

    Studoval Fakultu podnikatelskou na VUT, kde si zvolil obor Systémové inženýrství a informatika. Již tehdy se pohyboval v oblasti optimalizace webů a online marketingu. Společně s několika přáteli založili roku 2006 firmu MSC design, firmu zabývající se službami a poradenstvím v oblasti internetového marketingu a SEO. Studia ukončil v roce 2012, ale již o rok dříve zakotvil ve společnosti BETTER MARKETING, s.r.o., kde začínal jako produktový manažer pro weby a SEO. V současné době zde působí jako ředitel realizace a vede tým zkušených správců kampaní, copywriterů a odborníků na poli tvorby a optimalizace webu.

    Production director

    BETTER MARKETING

  • Peter Podolinský

    Peter Podolinský pracuje od června 2013 jako Client Partner, Czech v evropské centrále Facebooku v irském Dublinu. Vystudoval na Technické Univerzitě v Košicích, fakulta Výpočetní techniky a informatiky. Před nástupem do Facebooku působil v reklamních i digitálních agenturách v Praze, kde se věnoval komunikačním strategiím, z Londýna pomáhal s uvedením značky O2 na české a slovenský trh. Rád sportuje, fotí a tráví čas s rodinou. Je ženatý, má dvě děti.

    Client Partner

    Facebook

  • Stanislav Polčák

    Stanislav Polčák je český právník, vysokoškolský pedagog a politik, od roku 2010 poslanec za stranu TOP 09. Pochází z Vysoké Pole. Poslancem Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky byl zvolen ve volbách 2010 v Praze (nominován za stranu Starostové a nezávislí). Specializuje se na evropské, správní a autorské právo.

    Poslanec Parlamentu ČR, kandidát do voleb Evropského parlamentu

    TOP 09

  • Josef Prokeš

    Ochranou soukromí a osobních údajů v téměř všech oblastech zpracování dat se zabývá více než 15 let, se zvláštním zalíbením i respektem k technologiím. V současné době je ředitelem správní sekce Úřadu pro ochranu osobních údajů.

  • Dávid Puha

    Dávid Puha působí v Piano Media od roku 2012 na pozici marketingového specialisty, kde pomáhá vydavatelům nastavit komunikaci a marketingovou strategii pro zpoplatněný obsah. Před nástupem do Piana pracoval na pozici Key account manažera ve společnosti Etarget, kde měl na starosti velké inzerenty z CEE regiónů. Během vysokoškolských studií pracoval pro internetový e-shop Muziker jako online marketingový konzultant. Vystudoval Fakultu masmediální komunikace v Trnavě.

    Marketing Communication Specialist

    Piano Media

  • Vladan Rámiš

    Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

    Ředitel právního úseku

    MAFRA

  • Arjan Roijen

    Arjan Roijen v uplynulých 15 letech pracoval v rozličných firmách věnujících se oblasti internetu a online medií. Od března 2013 zastává pozici Director Operations v QUISMA, agentuře pro výkonnostní marketing skupiny GroupM. Spuštěním QMP, vlastní multikanálové technologické v severských zemích, v České republice a v Rusku se QUISMA stala opravdovou evropskou výkonnostní sítí. Před touto pozicí pracoval jako Director Product Management and Development v DTG, kterou úspěšně přetavil v mediální agenturu s portfoliem online služeb. Několik let žil v Praze, kde byl Managing Director u Active 24, a v této roli rozšířil přítomnost společnosti Active24 na trhu v regionu CEE.

    Director Operations EMEA

    QUISMA

  • Jan Řežáb

    Jan Řežáb je CEO a spoluzakladatel Socialbakers, společnosti zabývající se social media marketingem a jeho měřením. Janova role je zejména aktivní prosazování globální strategie SocialBakers. Před vstupem do světa social media marketingu založil společnost Redboss, bysnys zaměřující se na mobilní obsah, hry, služby, který vedl 8 let.

  • Ján Simkanič

    Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Dříve měl na starosti obsahový rozvoj zpravodajských serverů a marketingovou strategii firmy. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování a publicistice.

    Výkonný ředitel

    Internet Info

  • Tomáš Skřivánek

    Tomáš Skřivánek je ředitelem divize Euro E15 a členem představenstva vydavatelství Mladá fronta a.s. Je zodpovědný za ekonomické tituly Euro, E15, Právo & Byznys, Strategie a Profit. V ekonomickém deníku E15 pracuje od jeho vzniku na podzim 2007 jako šéfredaktor. V letech 2003 až 2007 byl zaměstnán v týdeníku Euro. V roce 2000 spoluzaložil a následně tři roky vedl server www.penize.cz Během vysokoškolského studia pracoval jako ekonomický redaktor v deníku MF Dnes a následně v časopise Týden, byl též spolupracovníkem zpravodajství České televize. Vystudoval národní hospodářství a ekonomickou žurnalistiku na VŠE v Praze. Je ženatý, s manželkou Petrou má dceru Julii (9) a syna Jakuba (6). Má rád hory, kolo a lyže.

    Šéfredaktor E15

    Mladá fronta

  • Ondřej Slavík

    Ondřej po studiích oboru Logistika a informatika na Technické univerzitě v Liberci pracoval jako informatik a webmaster v Krajské vědecké knihovně v Liberci. Ve své kariéře pokračoval ve společnosti Seznam.cz jako optimalizátor PPC kampaní v systému Sklik. Stávajícím působištěm se stala společnost Allegro Group CZ, kde má na starosti performance marketing (Adwords, Sklik, RTB, atd…) pro Heureka.cz a Heureka.sk. Další náplní práce je webová analytika a rozvoj spolupráce s agenturami.

    PPC Performance manager

    Heureka.cz

  • Lisa Stadler

    Lisa Stadler (30) pracuje jako Social Media Manager už pět let. Působila v reklamní agentuře Super-Fi, kde se starala o rozvoj strategie sociálních sítí např. pro Red Bull Mobile nebo Vienna Tourist Board. V současnosti Lisa pracuje pro největší rakouské on-line noviny derStandard.at a má na starosti zvyšování povědomí o značce, inbound marketing a rozvoj generování leadů . Social media také vyučuje na vídeňské University of Applied Sciences. Lisa absolvovala univerzitu v Gratzu, kde studovala ruštinu, a krom jiného je členkou kolektivu DJ/VJ kolektivu ETEPETETE.

    Social Media Manager

    derStandard.at

  • Mária Staňková

    Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

    Advokátka

    Seznam.cz

  • Filip Struhárik

    Filip Struhárik je editor a social media manažer v slovenském Deníku N (www.dennikn.sk). Píše a přednáší o online žurnalistice a digitálních médiích. Byl první, kdo upozornil světová média na experiment Facebooku s Průzkumníkem (Explore Feed), dlouhodobě informuje o jeho důsledcích pro vydavatele. Připravuje pravidelný týdenní newsletter o médiích a žurnalistice nazvaný MediaBrífing.

    Editor, social media manager

    Denník N

  • Jan Suda

    Jan byl jeden z prvních digital media plannerů v ČR. Je jedním ze spoluviníků vývoje české digitální display reklamy za posledních 13 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech dvou digital teamů v mediálních agenturách, které za svou kariéru vybudoval. V současné době je v GroupM odpovědný za Interaction oddělení a vývoj nových forem digitální komunikace a všechny je miluje.

    Interaction Director

    GroupM

  • Jiří Suchý

    Jiří Suchý má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

    Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

    Digital Strategy Director

    Sherpas

  • Martin Šebesta

    Martin Šebesta je šéfem Opera Digital, tj. digitální oddělení agentur sdružených v rámci Omnicom Media Group (OMD Czech, PHD a Attention!Media). V minulosti studoval cestovní ruch a práva, internetu se věnuje od roku 2002. Dříve působil jako obchodní ředitel ve společnosti Centrum Holdings.

    Managing Director

    OMD Czech

  • Josef Šlerka

    Josef je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, doktorand informační vědy, působil jako vedoucí výzkumu společnosti Socialbakers. Vede Studia nových médií na Univerzitě Karlově a od srpna i Nadační fond nezávislé žurnalistiky. Všechny jeho zájmy se protínají v jednom bodě: symbolické analýze. Způsob, jak člověk žije symboly a jak tento svět analyzovat, mapuje jak ve svých sémiotických textech, tak ve vývoji analytických nástrojů. V současnosti se proto věnuje především strojové analýze přirozeného jazyka a nejrůznějším aspektům nejen sociálních médií.

  • Pavel Šoun

    Internetovému marketingu se věnuje od roku 2003. V roce 2006 se zaměřil na výkonnostní marketing, jak se dnes moderně říká. V Seznam.cz pracuje od roku 2008 a má na starost Sklik, od roku 2012 spolu se službou Zboží.cz. Vede obchodní tým, jehož hlavním poslaním/úkolem je zajistit servis v oblasti PPC/výkonnostního marketingu klientům a obchodníkům Seznam.cz. Ve volném čase se věnuju rodině. Mezi jeho záliby patří automobilové soutěže (rallye), horská kola a dobré jídlo.

    Manažer PPC služeb

    Seznam.cz

  • Veselin Vačkov

    Veselin Vačkov je ředitelem redakce Lidových novin. Studoval anglistiku na FF UK a počítačovou lingvistiku na Univerzitě v Oxfordu. Ve volném čase běhá dlouhé tratě a jeho kariéra v médiích je dlouhodobě spojená s Lidovými novinami. Začal do nich přispívat už v roce 1994, později v jejich redakci pracoval více než 12 let, devět z nich jako šéfredaktor (2000 až 2009). Po čtyřleté přestávce na pozici ředitele regionů mediální skupiny MAFRA se loni v listopadu do LN opět vrátil.

    Ředitel redakce Lidových novin

    MAFRA

  • Kamil Veselý

    Zkušenosti z prostředí velkých mediálních agentur přenesl do Seznamu v roce 2008, kde se, mimo jiné, dlouhodobě věnuje rozvoji vztahů s nimi. V roce 2009 přestal Seznam vyplácet agenturní provizi. Finanční bonusy ve dvouletých cyklech pravidelně o zhruba třetinu snižuje a zohledňuje ve zvýhodněních pro klienty. „Provize, bonusy a podobné incentivy znevýhodňují zadavatele, kteří s agenturami z nejrůznějších důvodů nespolupracují. Jako významný hráč jsme spoluzodpovědní za stav trhu, na kterém soutěžíme,“ říká Kamil Veselý, Manažer obchodního oddělení.

    Manažer obchodního oddělení

    Seznam.cz

  • Jiří Vítek

    Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

  • Robert Webster

    Robert se v digitálním marketingu pohybuje 14 let a má zkušenosti z různých oborů. Pracoval v Yahoo, u průkopníka behaviorálního cílení Tacody, dále vedl Data a Technology oddělení v MediaCom UK. V současnosti zastává pozici Chief Product Officer ve společnosti Crimtan. Na starosti má směřování a vývoj společnosti Crimtan v oblasti programatického nakupování a její udržování pozice lídra v oboru.

    Chief Product Officer

    Crimtan

  • Vanda Wolfová

    Před nástupem do společnosti Google, Vanda spojila svoji profesní kariéru s globální marketingovou firmou Ogilvy, v níž působila přes 22let. Posledních 10let na pozici regionální ředitelky Ogilvy One v Paříži a zároveň byla jedinou ženou v evropském představenstvu firmy, která čítá přes 10 000 zaměstnanců. V rámci výkonného managementu měla na starosti rozvoj obchodních příležitostí v oblastech telekomunikací, informačních technologií a digitálních médií a dohlížela na rozvoj poboček v centrální a východní Evropě. Zároveň v evropské centrále v Paříži měla na starosti rozvoj a podporu klienta IBM pro Evropu a Blízký Východ a byla pověřena vedením celosvětového projektu integrované marketingové komunikace IBM. Pod jejím vedením pařížský tým vytvořil řadu úspěšných kampaní, které získaly mezinárodni ocenění (např. Effies, Horizont Interactive Awards, Digital Media Awards).

    V roce 2008 odborně připravovala a konzultovala Ogilvy tým, který vyhrál celosvětové výběrové řízení British Airways. Poté vedla v Londýně tým marketingových expertů, kteří pomáhají BA restrukturalizovat a zefektivnit jejich celosvětové marketingové aktivity. Před odchodem na mateřskou dovolenou byla součástí globálního týmu v Londýně a vedla poradenský tým v oblasti change managementu a budování efektivních marketingových kampaní pro celosvětové klienty jako např. Unilever, AMEX, Zurich Finance, atd.

    V roce 2000 byla vyhlášena Ženou Roku, Věra Chytilová o ní natočila dokument do série Gen a loni ji Hospodářské noviny zařadily do výběru nejúspěšnějších českých žen působících v zahraničí.

    Agency Head

    Google

  • Vesna Zakaric

    Vesna Zakarić - specialista společnosti Gemius v oblasti online a offline obchodní analýzy a výzkumu, zaměřuje se na rozvoj obchodních znalostí týkajících se technologie vyvinuté společnosti Gemius. Ve firmě působí na pozici International Sales Director a jako člen představenstva, je zodpovědná za globální a lokální obchodní procesy a prodejní strategii. Podporuje rozvoj obchodních aktivit společnosti prostřednictvím expanze stávajícího portfolia produktů a služeb a poskytuje doporučení týkající se nových možností rozvoje společnosti.

    Sales Director

    Gemius