Mediální trh se den ze dne doslova mění před očima. Mění se konzumace médií a mediatypů, přibývají metriky marketingového plánování, proměňují se možnosti inzerce, radikálně se přehodnocují obchodní modely inzerce i předplatného, mobilní technologie přinášejí zcela nový pohled na práci s obsahem i reklamou, mění se vlastnictví médií i jejich personální obsazení.

Rozumět všem změnám není úplně jednoduché. 7. ročník zásadní konference o stavu českého mediálního a inzertního trhu by měl přinést světlo do řady žhavých témat dneška. Čím chtějí zaujmout mediahousy, které stojí na začátku nové cesty? Kdy se už konečně začne platit za digitální obsah a za jaký? Jsou nové trendy RTB spásou nebo ohrožením inzertních příjmů médií? Lze věřit, že mobilní inzerce přinese médiím dostatečné příjmy nebo jde jen o marné naděje? Podaří se internetovým projektům dosáhnout na inzertní příjmy televizí?

Přijďte si i vy pro tradiční dávku nové inspirace. Budete mít mnoho příležitostí vyměnit si zkušenosti s více než 500 účastníky, zástupci mediahousů, mediálních agentur, marketingových manažerů a digitálních specialistů.

Partneři Internet Advertising Conference 2014

  • Generální partner

  • Hlavní partner

  • Partneři

  • Mediální partneři

  • Produktoví partneři

  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce