Tato akce již proběhla.

Program

Program

10:45 - 11:05

Kdo s kým a proč na RTB trhu v ČR v roce 2013

Pokus o úplný přehled trhu RTB a všech jeho hlavních hráčů v České republice. Ucelený pohled na hlavní AdExchange, DSP, SSP, trading desks a DMP.

Jiří Malý Jiří Malý

CTO

Programmatic

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede projekty implementace technologií. Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako managing director mediální agentury Neo@Ogilvy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. Nejčastěji ho potkáte na kole.

11:10 - 11:30

RTB na českém trhu v roce 2013

Ve své prezentaci se podívám na stav RTB trhu v ČR. Pokusím se pojmenovat věci, které brání jeho rozvoji, a nastínit, kam by se mohl dále ubírat. Letmo se také podívám na trendy ve světě a jejich odraz na domácím trhu.

Matěj Novák Matěj Novák

Ředitel

Czech Publisher Exchange

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

11:35 - 11:55

DSP, SSP, RTB, WTF in CZ :o))

Autor se ve svém skromném příspěvku ohlédne za vývojem posledního roku a nastolí několik provokativních témat: - RealTimeBidding v ČR, mnohdy ani real time a často ani bidding? Proč? :o)) - Skromný odhad reálné hodnoty prostoru v ČR? eCPM mapa - Plachý odhad exportu budgetů v roce 2012/3 k zahraničním médiím a odhad neuspokojené poptávky v roce 2012/3 - Rizika pro média spojená s RTB (oblíbené mýty a jejich reálný základ) - Private AdExchanges (proč, k čemu a pro koho je to dobré) - RTB a bonusy? Nesmysl? Lze odměňovat věrnost a bonifikovat velikost na aukčních trzích?

Tomáš Řehák Tomáš Řehák

CEO

Programmatic

Tomáš Řehák

Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.

12:00 - 12:30

How will Real Time Buying Transform the CZ Market - Achieving Efficiency, Performance and Differentiation for Marketers

There is a lot of buzz in the CZ market about real-time bidding. But 2013 is no longer just about real-time bidding; it's about real-time, end-to-end advertising. Real-time advertising now delivers fully integrated digital campaigns that deliver the right ad, to the right user, at the right time. Billions of times a day. Advertisers can reach their audiences wherever they are -- in all markets, on all formats, with engaging creatives.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Yasmin Eichmann Yasmin Eichmann

Head of Media Buying Solutions, Central & Eastern Europe

Google

Yasmin Eichmann

Yasmin is responsible for launching Media Buying Solutions (Doubleclick) business in Central and Eastern European + Russian markets. Focused on ecosystem development for media buying tools and also programmatic buying (Real-time bidding).

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 14:00

Zajímá nás výkon! – 5 tipů pro úspěch v RTB

Pět tipů pro efektivní využití RTB v online marketingovém mixu. Shrnutí našich zkušeností a zkušeností našich zákazníků, jak naplno využít technologii, data a rozpočet.

Samuel Poloha Samuel Poloha

Commercial director CZ/SK

sociomantic labs Sp. z o.o.

Samuel Poloha

Jako online marketér jsem se zaměřoval zejména na výkonový marketing u eCommerce projektů, kde byl kladen důraz na okamžitou návratnost. Display reklama pro mě byla záležitost spíše okrajová pro svou nákladnost, časovou náročnost a horší ROI než např. search. To se změnilo s příchodem RTB a výsledky Sociomantic kampaně mě přesvědčily natolik, že jsem přijal nabídku reprezentovat tuto firmu na českém a slovenském trhu.

14:05 - 14:25

Automatické zbohatnutí pro vydavatele - FAQ

Máte hezký web a říkáte si: "Všichni teď mluví o tom RTB, DSP nebo jak se to jmenuje, asi bych měl(a) začít taky 'automatizovaně' vydělávat!". A pak se vyrojí spousta dalších otázek jako: "Jak se připojím? Jaký prostor a kde bych ho měl(a) nabídnout? A za kolik? ...". Zkusíme najít některé možné odpovědi.

Michal Matula Michal Matula

CTO

Internet BillBoard

Michal Matula

Michal Matula započal svou profesní kariéru jako vědec, který se věnoval analýze DNA sekvencí genomu člověka, myší, octomilek a kdo ví, čeho ještě, v Biofyzikálním ústavu Akademie věd České republiky v Brně. V roce 1997 se rozhodl založit společnost, která s molekulární biologií neměla nic společného, a tak vznikl dnešní Internet BillBoard a.s., ve kterém zastává pozici technického ředitele. Společnost nyní zaměstnává přibližně 50 lidí v České republice, Polsku a Turecku. Michal má mimo jiné na starosti výzkum nových algoritmů a technologií pro stávající softwarové produkty, je řídící osobou a rádcem pro metodologii vývoje a definuje globální strategie společnosti.

14:30 - 15:00

RTB – The Global Tool, The Local Solution

Real-time solutions offer you the chance to action your advertising strategies to scale with huge access to global supply and demand. How do you take advantage of this global opportunity, but ensure a sophisticated local approach relevant to your audience? How is RTB transforming to offer ‘premium’ solutions for your buying and selling?

Přednáška bude probíhat v angličtině.

Farzad Khorsandjamal Farzad Khorsandjamal

Commercial Director, EMEA

OpenX

Farzad Khorsandjamal

Farzad Jamal has 20 years’ experience working within traditional and digital media businesses. Following commercial roles for News International, SMG, United News & Media and Clear Channel, he moved online by joining Freeserve in 2000, the first free UK ISP, to help set up its ad sales force. After its transition to Wanadoo, he set up the digital division and launched one of first online-only entertainment magazines for Northern & Shell (Daily Express/Daily Star/OK!). He joined OpenX, a global leader in digital and mobile advertising technology, in 2012 to develop and expand business in EMEA.

15:00 - 15:30

Coffee break

15:30 - 16:00

RTB: The bigger picture

Prezentace bude probíhat v angličtině.

Gareth Holmes Gareth Holmes

PubMatic

Gareth Holmes

With more than a decade of experience in online media in the UK, Middle East, New Zealand and Australia, Gareth brings an extensive knowledge of media buying & selling, solution selling, media packaging and online advertising.

Gareth previously held the positions of Network Manager at Blue Lithium, subsequently Yahoo post acquisition, before moving onto The MIG, where he worked as the Media Director for the WPP owned company.

16:05 - 16:25

Case study kampaně pro Dámejídlo.cz v DSP od Google

Představíme case study kampaně projektu Tomáše Čupra DámeJídlo, včetně statistik, doporučení a temných tajemství. Na příkladech ukážeme, co všechno umí Doubleclick Bid Manager, jak funguje optimalizace a jaké retargetingové strategie jsme zvolili. Jít cestou DBM nebo Adform? Stojí RTB opravdu za to? Přijďte si nás poslechnout!

Linda Hlaváčová Linda Hlaváčová

Performance advertising consultant

H1.cz

Linda Hlaváčová

Linda Hlaváčová pracuje několik let jako konzultantka internetového marketingu v H1.cz. Od roku 2012 se zde specializuje na nákup display reklamy a začlenění RTB do klientských kampaní v Performance advertising oddělení. Ve spolupráci se společností Google spustila jednu z prvních kampaní v DSP Doubleclick Bid Manager v Čechách. Na IAC představí případovou studii kampaně pro Damejidlo.cz.

16:30 - 16:50

Zkušenosti s implementací Adformu a RTB ve Vodafonu

Společnost Vodafone ve spolupráci s mediální agenturou OMD sleduje nejnovější trendy v oblasti plánování i nákupů medií. Díky celkové implementaci systému AdForm začal Vodafone již před rokem testovat RTB technologii, kterou pro svou efektivitu a široké možnosti personalizace a optimalizace 100% využívá ve svých digitálních aktivitách.

Zuzana Horáková Zuzana Horáková

Head of Search

OMD Czech

Zuzana Horáková

Zuzana Horáková studovala sémiotiku na UK v Praze. Od roku 2009 pracuje v mediální agentuře OMD. Zabývá se výkonnostním marketingem a komplexní analytikou.

Michal Míka

McCANN-ERICKSON PRAGUE

16:55 - 17:15

Jak data ovlivňují výkon kampaní

Lepší pochopení dat pomůže zadavatelům reklamy definovat jejich publikum a nalézt nové uživatele. Agentury stále více čelí problému, že zatímco je nyní online reklama velmi dobře vybavena k cílení na stávající publikum, není dobře vybavena k identifikaci a cílení nového publika. Představíme, jak by online zadavatelé měli hledat nové technologie s cílením na potencionální zákazníky a vyhledávat nové uživatele místo recyklace těch starých. V prezentaci budete mít možnost se seznámit s aplikovanými příklady využití dat pro zlepšení zacílení na vhodné uživatele a tak optimalizovat svoje náklady.

Pavel Pastor

Mozek

CerebroAd.com

17:20 - 0:00

After party v atomovém krytu