Tato akce již proběhla.

Program

Program

9:30 - 9:55

Jak nové právní úpravy ovlivňují internetový trh a média

Co nového přinesly nové zákony a soudní rozhodnutí v roce 2012 pro internetové podnikání. Jaké nové platby máme očekávat. Které byznys modely se stávají z právního hlediska problematickými a které naopak byly shledány bezproblémovými?

Vladan Rámiš Vladan Rámiš

Ředitel právního úseku

MAFRA

Vladan Rámiš

Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

10:00 - 10:20

Data Protection – aktuální stav připravované evropské legislativy ve věci osobních údajů na internetu

Cookies a ochrana osobních údajů a dalších dat v síti rok poté – anebo co na nás zase chystá EU. Aktuální stav nařízení „Data Protection“. Jeho dopady, postup legislativních prací, průběžné změny. Jak nové nařízení ovlivní obsahové společnosti na internetu a jejich byznys.

Mária Staňková Mária Staňková

Advokátka

Seznam.cz

Mária Staňková

Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

10:20 - 10:45

Coffee break

10:45 - 11:05

Systémy pro odhalování neoprávněného využití zpráv a fotografií na internetu.

Přednáška nabídne objasnění procesu všech fází spolupráce vydavatelů a provozovatelů systémů pro odhalování zneužívání zpráv a fotografií. Součástí bude i srovnání obchodních modelů více takových systémů včetně ukázky reportů dokumentujících neoprávněná využití zpráv/fotek doplněné doporučením obsahu zadání vydavatele pro dodavatele daných systémů.

Přemysl Cenkl Přemysl Cenkl

Obchodní ředitel

ČTK - Česká tisková kancelář

Přemysl Cenkl

Pracuje na pozici obchodního ředitele České tiskové kanceláře, kde odpovídá za řízení obchodních, marketingových a propagačních aktivit agentury. Působil rovněž ve vedení dalších informačních společností – jako jednatel společnosti Newton IT, s. r. o. (nyní Newton Media, a.s.) a jako člen představenstva společnosti ČEKIA, a.s.. Zkušeností ze svého působení v různých informačních agenturách a z komunikace s jejich dodavateli a klienty využívá v rámci různých přednášek a diskusí zaměřených na práci s informacemi.

11:10 - 11:30

Provozní a lokalizační údaje a obsahová společnost

Jak je to s vydáváním provozních a lokalizačních údajů „čistou“ obsahovou společností. Práva a povinnosti podnikatelů dle zákona o elektronických komunikacích při vydávání provozních a lokalizačních údajů. Právní úprava pro předávání dat, která mají obsahové společnosti k dispozici orgánům činných v trestních řízeních, soudům a správním úřadům.

Sylva Zborovská Sylva Zborovská

Advokátní koncipient

Seznam.cz

Sylva Zborovská

Sylva Zborovská je advokátní koncipientkou v advokátní kanceláři Mgr. Márie Čuhelové, která zastupuje společnost Seznam.cz, a.s.  Je členkou Komise samoregulátora při SPIR.

11:35 - 11:55

Výkonová inzerce AdWords v roce 2012. Explorační analýza dat.

Nakupují uživatelé na tabletu stejně jako na desktopu? Čím se liší vyhledávání na mobilu? Máme k dispozici 10 miliard impresí a 200 milionů mediální investice za rok 2012. Odpovědi, hypotézy a nové otázky nám nabídnou naše vlastní data.

Miloš Kriššák

Business/Tech Sr. Specialist

MSD IT Global Innovation Center

12:00 - 12:20

Efektivita PPC reklamy ve vyhledávačích

Jak se dívá analytická agentura, která není nikterak součástí potravního řetězce mezi médiem, mediální agenturou a zadavatelem, na efektivitu tolik obdivovaného výkonnostního marketingu? Kritičtěji než kdokoliv jiný, jak jinak? Takže – kolik asi z oněch 4 mld Kč v roce 2012 bylo dobře investováno a kolik peněz šlo rovnou do komína? Na příkladech různých zadavatelů ukážeme, jak měřit skutečný, tj. inkrementální přínos reklamy. Po této prezentaci už nikdy nebudete věřit žádnému reportu prokliků, prodejů ani post-buy analýze.

Jiří Brázda Jiří Brázda

Spoluzakladatel a hlavní analytik agentury Optimics

Optimics

Jiří Brázda

Jiří Brázda je přední expert na kvantitativní analytiku a optimalizaci v online marketingu a prodeji. Dříve pracoval v marketingu UniCredit Bank a Direct Pojišťovny než v roce 2009 založil agenturu Optimics. V současné době se Jirka pro klienty Optimics v retailu a finančních službách zabývá převážně projekty propojující data z webu a zákaznická data z CRM. V těchto projektech hledá nové a inovativní využití data miningu a prediktivní analytiky pro segmentaci zákazníků, personalizaci webu, email marketing, optimalizaci mediamixu a forecasting prodeje.

12:25 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Komunikujte cíleně… ještě více – oslovování zákazníků s konkrétní nabídkou, preferovaným kanálem a ve správný okamžik

Kdy, koho, jak a čím oslovit – klasický problém všech marketérů. Velké datové sklady poskytují velmi detailní informace o zákaznících a jejich chování. Firmy tak už ví přesně „koho“ oslovit. Neméně důležité je ale zvolit správné načasování komunikace a správný kanál pro oslovení. Tato kombinace zvedá účinnost komunikace až několikanásobně.

Břetislav Stromko Břetislav Stromko

Senior Marketing Analyst

OgilvyOne

Břetislav Stromko

Ing. Břetislav Stromko, MBA je absolventem Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval obor Informační management. O několik let později pak získal titul MBA na National Sun Yat-sen University, jedné z předních univerzit v jihovýchodní Asii. Pracovní zkušenosti sbíral v Komerční bance a následně především v komunikační agentuře OgilvyOne, kde již několik let působí. Momentálně vede analytický tým a má na starost několik projektů zvláště v oblasti telekomunikací. Své zkušenosti se pak snaží předávat i dále svým studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu během kurzů Marketingové komunikace a Marketingového výzkumu, které vyučuje.

Martin Zelenka Martin Zelenka

Marketingový specialista - strategie

O2 Czech Republic

Martin Zelenka

Ing. Martin Zelenka, MBA je absolventem Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval bakalářský obor Informační management a Vysoké školy ekonomie a managementu, kde vystudoval inženýrský obor Management firem. Následně získal titul MBA na London International Graduate School ve specializaci na Projektový management. Pracovní zkušenosti začal sbírat ve společnostech České radiokomunikace a T-Mobile jako analytik. Následně po kratším působení ve společnosti Loterie Fortuna nyní působí ve společnosti Telefónica ČR jako Segmentový specialista zodpovědný za rozvoj zákazníků s předplacenou kartou.

13:55 - 14:15

Jak (ne)pracovat s behaviorálně cílenou reklamou

Behaviorálně cílená reklama je jako motorová pila. V dobrých rukách umí ušetřit ukrutně energie, času a peněz, ale sama o sobě prostě jen rychleji řeže. Jak to udělat, aby behaviorálně cílená reklama řezala pro lepší výsledky i té vaší reklamní kampaně?

Martin Picek

Trading Director

GroupM

14:20 - 14:40

Desatero přikázání k úspěšným výkonnostním kampaním

Absolventka Sorbonny a specialistka v online marketingu, která dobře zná české prostředí, vás seznámí s tím, jak vypadá trh affiliate marketingu v České republice. Pokud výkonnost Affiliate marketingu spočívá v rovnováze mezi výběrem partnerů, jejich odměňováním a realizovanými zisky, jaká je nejlepší dávka k optimálnímu výkonu? Generovat provoz, lead nebo prodej? Ať už je Váš cíl jakékoliv, jako herec na webu a inzerent budete respektovat těchto deset přikázání s nabídkami ušitými na míru, inovačními distribučními kanály a plné angažovanými partnery se stanete uspokojeným inzerentem.

Julie Tebeka Julie Tebeka

Business Developer Czech Republic - Slovakia

Kwanko - NetAffiliation

Julie Tebeka

Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Univerzitě Sorbonna. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky. Tam se naučila česky a působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory. Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu. Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation, jednom z lídrů v oboru výkonnostního marketingu jako Business Developer pro Českou republiku. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

14:45 - 15:05

Měření Digital Customer Experience

Kvalita produktu či služby, množství překážek na cestě (použitelnost), emoce a pocity – především tyto 3 aspekty celkové Digital Customer Experience nakonec rozhodnou o tom, zda se návštěvník webu změní v zákazníka. Na praktických příkladech vám ukážu, jak Digital Customer Experience měřit a najít její slabá místa.

Luboš Plotěný Luboš Plotěný

Ředitel

Sherpas

Luboš Plotěný

Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

15:05 - 15:30

Coffee break

15:30 - 15:50

Customer Care a e-commerce na Facebooku

Facebook je zásobárnou 4 milionů aktivních uživatelů s unikátním objemem behaviorálních dat. Jeho potenciál pro přímý prodej je obrovský a v České republice naprosto nevyužitý. Cílem prezentace je představit Facebook jako zásadní nástroj pro prodej – obrat a zisk. Jak ho docílit prostřednictvím aplikací, práce s daty a analytikou a použitím reklamních formátů?

Pavel Hacker Pavel Hacker

CMO

Brandz Friendz

Pavel Hacker

Třináctý rok v online marketingu, se začátkem kariéry v mediální agentuře CIA (dnes Mediaedge:cia). Nejzámější je jeho práce v mediálním oddělení Advertures (později Mather Advertures – Neo@Ogilvy) s projekty jako je „Anděl“ Kofoly, kampaně Vodafone, ČSA nebo IBM. Vedl sociálně-mediální jednotku agentury EURO RSCG. Dnes se stará o dobré jméno specializované agentury BrandzFriendz, která se věnuje prakticky výhradně sociálním médiím.

15:55 - 16:15

Jak efektivně využít soutěží na Facebooku a čemu se raději vyhnout

Facebookové soutěže mohou přinést pořadateli slušné výsledky, ale může na druhou stranu jít jen o vyhozené peníze. Podíváme se na to, co opravdu funguje, na co si dát pozor, a čemu se zcela vyhnout. Těšit se můžete samozřejmě i na příklady z praxe.

Alexander Doktor Alexander Doktor

Project Director

Smart Media Agency

Alexander Doktor

Online od 90. let minulého století, začínal kdysi dávno jako programátor a časem se propracoval k projektovému managementu digitálních projektů. Pracoval například ve firmách T-Mobile Czech Republic nebo Miton CZ. Ve společnosti Grey Healthcare Group se věnoval řízení nadnárodních projektů a v reklamní agentuře Euro RSCG vedl digitální produkci. Nyní zastává pozici Project directora ve společnosti Smart Media Agency.

17:00 - 0:01

After party v atomovém krytu