Tato akce již proběhla.

Program

Program

9:30 - 9:50

Mobile era is here – Czech mobile internet from CEE perspective

How the mobile internet stands in Czech republic compared to other CEE countries? First official data of mobile internet measurement shows that it has a big potential and brings to the market a lot of benefits. The presentation shows most important facts about Czech mobile internet in comparison to other CEE countries.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Lauris Lietavietis Lauris Lietavietis

Regional Audience Research Director

Gemius

Lauris Lietavietis

Lauris Lietavietis holds the position of Regional Audience Research Director in Gemius SA. Prior to joining Audience Research department of Gemius, Lauris started and for 2 years was leading the branch of Gemius in Latvia as Operations Manager and for 3 years he worked as the Head of Sales for the biggest news portal in the Baltics and Latvia – Delfi.lv. Before starting work in online business, Lauris was working in marketing, both, on the client as well as agency side. Lauris holds BSc degree in Economics and Business from Stockholm School of Economics in Riga and Master’s degree in Economics from the University of Latvia.

9:55 - 10:15

Návštěvnost mobilních zařízení v ČR

Kolik lidí se prohání po internetu s mobilem v ruce? A jaký vůbec je to telefon? Jaká média navštěvují ? Jaké aktivity uživatelé dělají se svými chytrými telefony a jak často? Na tyto a podobné otázky se pokusím odpovědět ve svém příspěvku. Pomůže mi zcela nový datový modul NetMonitoru, který poskytuje informace o mobilních zařízeních v České republice.

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

10:15 - 10:45

Coffee break

10:45 - 11:15

Winning with Mobile in a Multi-screen World

Winning with Mobile in a Multi-Screen World With hundreds of millions of active smart devices around the world, the mobile platform has reached an undeniably attractive scale for advertisers to reach consumers. What opportunities lie ahead for mobile advertising in 2013? How can advertisers start to understand the different customer paths happening on mobile and set themselves up for success in an increasingly multi-screen world?

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Robbie Douek Robbie Douek

Head of Mobile Product Solutions SEEMEA

Google

Robbie Douek

Robbie joined Google in July 2010 through Google’s acqu­isition of AdMob, In Dec 11, Robbie became the Head of Mobile Product Solutions for Google across South & Eastern Europe, Middle East and Africa. Robbie’s team is tasked with driving product adoption of mobile throughout the region and helping drive Mobile solutions across search and display.
He was previously Head of mobile sales and operations for Google France. Working with Google’s client base to provide deep product expertise and sales support, helping French businesses deliver ROI-focused campaigns and measurable results.

Prior to joining Google, Robbie was in charge of Sales for AdMob in Southern Europe. From 2007–2009, he headed Digital Sales for euronews, piloting their online strategy throughout Europe. Robbie is a graduate of French and Politics from Leeds University.

11:20 - 11:40

Umí mobil vydělávat?

Display nebo search? Aplikace nebo web? Android nebo iPhone? Pohled na to, jaké mobilní kampaně dávají smysl, jak na nich může vydělat klient a jak médium. Kam chce Seznam jako internetová jednička mobilní reklamu směřovat? Hodně čísel, trocha věštění...

David Lorenc

Business Development

Sociomantic Labs s.r.o.

11:45 - 12:05

SMART cílení v oblasti SMS marketingu

SMS marketing patří mezi „staronová“ média. Co nového toto médium může přinést? Toto médium se bude neustále vyvíjet. SMS sice zůstane vždy SMS, nové jsou ale možnosti cílení či zapracování do mediálního ekosystému. Právě téma tzv. SMART cílení a jeho využití v SMS marketingu bude hlavní náplní prezentace včetně několika případových studií.

Tereza Hubičková Tereza Hubičková

Account Supervisor

Wunderman

Tereza Hubičková

Tereza působí v oblasti mobilního marketingu a přímé komunikace již od roku 1993. Své zkušenosti získala nejen v době svého působení v agenturách a v oddělení BTL komunikace, ale především v posledních 6ti letech ve společnosti Telefónica O2, kde byla jedním ze zakladatelů oddělení O2Media, které se specializovalo především na oblast mobilního marketingu. V současnosti pracuje na pozici New Business Development Manager ve společnosti Ringier Axel Springer CZ a.s., kde mezi její hlavní úkoly patří komercionalizace mobilního marketingu s důrazem na SMS marketing. Mezi její koníčky patří sport, literatura a hledání nových možností jak „staré“ obohatit moderními prvky k užitku všech stran. Je zastáncem „win x win“ obchodního přístupu. Jejím mottem je: „Cesta vždy existuje, stačí jenom se kolem sebe rozhlédnout a nebát se kombinovat, spojovat a propojovat a mít odvahu se neustále učit.“

12:10 - 12:35

Zpravodajské aplikace v mobilních zařízeních – budoucnost nebo slepá ulička?

V uplynulých letech řada vydavatelství investovala nemalé prostředky do vývoje specializovaných aplikací pro různé platformy mobilních zařízení. Mobilní konzumenti však zatím dávají přednost standardnímu přístupu přes webové stránky. Navíc majitelé smartphonů a tabletů mají v tomto směru odlišné chování a preference. Jaké je chování dnešních konzumentů? Představují zpravodajské aplikace budoucnost, nebo jsou jen slepou uličkou na cestě za čtenářem?

Hana Friedlaenderová

Senior konzultant

Nielsen Admosphere

12:35 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Voda versus tarif - online marketing dvou světů

Produkt versus služba. Online marketing rychloobrátkového zboží versus dlouhodobé služby - od sociálních médií po PPC. Zobecnění zkušeností ze světa mobilních operátorů versus aktuální zkušenosti z FMCG sektoru. V čem se liší a v čem jsou si naopak podobné?

Petr Houzar Petr Houzar

Agency Manager

Google

Petr Houzar

Petr má v Googlu na starosti mediální a kreativní agentury, věnuje se platformě YouTube a tématu budování značky. Dříve pracoval jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v digitálním marketingu společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou profesní kariéru nastartoval v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

13:55 - 14:15

Life cycle uživatele a reklamní kampaně

• Jak jsme s klientem definovali celý proces od první IMPS po opakovaný nákup
• Kampaň - neustála optimalizace (heat mapy, inscreen IMPS, CTR, Leady, A/B Testing)
• Retargeting a chytrý remarketing
• Real time bidding – je to buzz word, příležitost nebo hrozba? A pro koho?

Tomáš Búřil Tomáš Búřil

Commercial Director

DENTSU AEGIS NETWORK CZECH REPUBLIC

Tomáš Búřil

V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. V roce 2011 pomáhal s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

14:20 - 14:50

Real Time Advertising

The Presentation will show the challenges for agenciens and clients within the real Time era and will show how real time buying and measurement is influencing the digital business.

Prezentace bude probíhat v anglickém jazyce.

Michael Messerschmidt Michael Messerschmidt

Director interaction Central and Eastern Europe

GroupM

Michael Messerschmidt

Michael is in the digital business since almost 14 years and was responsible for various brands from to healthcare to telecommunication and FMCG to automotive. In his actual position he is resposible for th development of the further the interaction activities of GroupM in central and eastern europe.

14:50 - 15:30

Coffee break

15:30 - 15:50

Case study – vyhodnocení podzimní kampaně

Vyhodnocování online kampaní. Přímý vliv TV a videí na výkon online kampaní.

Josef Drobílek
15:55 - 16:15

V jednoduchosti je také síla

Natočíte nám ten virál? Bude to fungovat? Uvidí to někdo? Budou z toho nějaké objednávky? I s těmito otázkami, se čas od času setkává každý, kdo se zabývá komunikací pomocí videí. Proto není někdy od věci, zapomenout na kreativní choutky a zvolit jednoduchou, ale fungující cestu.

Rudolf Rokoš Rudolf Rokoš

Key account manager - specialist

Seznam.cz

Rudolf Rokoš

Do Seznam.cz nastoupil v roce 2007. Předtím působil ve Stream.cz a Impression Media. Specializuje se na reklamní kampaně, které jsou spojené s videem.

16:20 - 16:40

Substituce nejdražších zásahových bodů v TV reklamě pomocí online videa

Ze zásahové křivky spotové televizní reklamy je zřejmé, že musí na této křivce existovat bod, při jehož dosažení se investice (do jinak jednotkově dražšího) online spotu vyplatí. Jak této komunikační příležitosti efektivně využít?

Michal Fejk

Country Manager

Gemius

17:00 - 0:00

After party v atomovém krytu