Tato akce již proběhla.

Přednášející

Moderátoři

  • Marián Nič

    Marián Nič vystudoval politologii na Trnavské Universitě a mezinárodní vztahy na FSV UK. V době studií působil jako redaktor slovenského listu SME a jako dopisovatel Lidových Novin. Pracoval na různých pozicích ve společnostech Vodafone, Telefónica O2. Je spoluzakladatelem společnosti Crazy Tomato kterou 5 let vedl z pozice generálního a obchodního ředitele. Od roku 2012 pracuje v České televizi divizi Nová média kde má na starosti mutli-platformní projekty.

    Business Consultant

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

  • Pavel Ševera

    Vystudoval sociologii na FSV UK. V závěru studia absolvoval stáž na statistickém úřadu ve Frankfurtu, kde se věnoval kvalitě života v různých evropských městech. Profesní kariéru začal v agentuře Factum Invenio v oddělení sociálních a politických výzkumů. Od roku 2010 je koordinátorem výzkumných projektů ve Sdružení pro internetový rozvoj.

    Software Tester at CGI

  • Martin Veselovský

    Martin Veselovský pracoval jako moderátor pořadu Události komentáře v ČT a pořadu 20 minut Radiožurnálu v ČRo 1. Aktuálně se podílí na projektu DVTV.

    Moderátor

    DVTV

Přednášející

  • Petr Bednář

    Petr Bednář, absolvent VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu. Od února 2016 buduje nově vznikající digitální divizi vydavatelství Vltava-Labe-Media. Dlouhodobě působí ve Výkonné radě SPIRu, v letech 2003-2005 jako předseda Výkonné rady.

    Member of the Board and CDO

    VLTAVA LABE MEDIA

  • Erik Best

    Erik Best je původem z USA (narozen v Severní Karolíně). Vystudoval politologii na Georgetown University, ruštinu na Middlebury College a v roce 1987 získal titul MBA na University of North Carolina at Chapel Hill. Profesí novinář, žijící v České republice od roku 1991, a také vydavatel zpravodajského bulletinu Fleet Sheet.

    Publisher

    The Fleet Sheet

  • Jiří Brázda

    Jiří Brázda je přední expert na kvantitativní analytiku a optimalizaci v online marketingu a prodeji. Dříve pracoval v marketingu UniCredit Bank a Direct Pojišťovny než v roce 2009 založil agenturu Optimics. V současné době se Jirka pro klienty Optimics v retailu a finančních službách zabývá převážně projekty propojující data z webu a zákaznická data z CRM. V těchto projektech hledá nové a inovativní využití data miningu a prediktivní analytiky pro segmentaci zákazníků, personalizaci webu, email marketing, optimalizaci mediamixu a forecasting prodeje.

    Spoluzakladatel a hlavní analytik agentury Optimics

    Optimics

  • Tomáš Búřil

    V internetové branži působí od roku 1997. Sedm let pracoval v Seznam.cz, přičemž poslední dva roky na pozici obchodní ředitel a člen vedení společnosti. Poté odešel do Centrum Holdings, kde byl zodpovědný za obchod a marketing pro Česko, Slovensko a Chorvatsko. V roce 2011 pomáhal s nastavením mobilní strategie pro Aukro.cz. Od ledna 2012 se plně věnuje online mediální agentuře Adexpres. Kde má na starost new business a přípravu strategií pro klienty.

  • Přemysl Cenkl

    Pracuje na pozici obchodního ředitele České tiskové kanceláře, kde odpovídá za řízení obchodních, marketingových a propagačních aktivit agentury. Působil rovněž ve vedení dalších informačních společností – jako jednatel společnosti Newton IT, s. r. o. (nyní Newton Media, a.s.) a jako člen představenstva společnosti ČEKIA, a.s.. Zkušeností ze svého působení v různých informačních agenturách a z komunikace s jejich dodavateli a klienty využívá v rámci různých přednášek a diskusí zaměřených na práci s informacemi.

  • Kamil Čermák

    Kamil Čermák je výkonný ředitel společnosti BM Management, s.r.o., která se věnuje činnostem v oblasti corporate finance, M&A, corporate management, corporate governance, public relations a marketingu souvisejícím se správou aktiv Zdeňka a Michaely Bakalových v České republice. Kamil Čermák od roku 2005 dlouhodobě vykonával funkce ve skupině ČEZ – do roku 2012 například jako generální ředitel polské dceřiné společnosti ČEZ ve Varšavě a dále jako generální ředitel společnosti ČEZnet, později ČEZ ICT Services. V minulosti také zastával například pozici obchodního ředitele Českého Telecomu. Kamil Čermák je prezidentem Czech Institute of Directors, místopředsedou představenstva společnosti Economia, členem představenstva skupiny LBM a členem správní rady Fondation Zdenek et Michaela Bakala.

  • Alexander Doktor

    Online od 90. let minulého století, začínal kdysi dávno jako programátor a časem se propracoval k projektovému managementu digitálních projektů. Pracoval například ve firmách T-Mobile Czech Republic nebo Miton CZ. Ve společnosti Grey Healthcare Group se věnoval řízení nadnárodních projektů a v reklamní agentuře Euro RSCG vedl digitální produkci. Nyní zastává pozici Project directora ve společnosti Smart Media Agency.

  • Robbie Douek

    Robbie joined Google in July 2010 through Google’s acqu­isition of AdMob, In Dec 11, Robbie became the Head of Mobile Product Solutions for Google across South & Eastern Europe, Middle East and Africa. Robbie’s team is tasked with driving product adoption of mobile throughout the region and helping drive Mobile solutions across search and display.
    He was previously Head of mobile sales and operations for Google France. Working with Google’s client base to provide deep product expertise and sales support, helping French businesses deliver ROI-focused campaigns and measurable results.

    Prior to joining Google, Robbie was in charge of Sales for AdMob in Southern Europe. From 2007–2009, he headed Digital Sales for euronews, piloting their online strategy throughout Europe. Robbie is a graduate of French and Politics from Leeds University.

    Head of Mobile Product Solutions SEEMEA

    Google

  • Yasmin Eichmann

    Yasmin is responsible for launching Media Buying Solutions (Doubleclick) business in Central and Eastern European + Russian markets. Focused on ecosystem development for media buying tools and also programmatic buying (Real-time bidding).

    Head of Media Buying Solutions, Central & Eastern Europe

    Google

  • Pavel Hacker

    Třináctý rok v online marketingu, se začátkem kariéry v mediální agentuře CIA (dnes Mediaedge:cia). Nejzámější je jeho práce v mediálním oddělení Advertures (později Mather Advertures – Neo@Ogilvy) s projekty jako je „Anděl“ Kofoly, kampaně Vodafone, ČSA nebo IBM. Vedl sociálně-mediální jednotku agentury EURO RSCG. Dnes se stará o dobré jméno specializované agentury BrandzFriendz, která se věnuje prakticky výhradně sociálním médiím.

  • Linda Hlaváčová

    Linda Hlaváčová pracuje několik let jako konzultantka internetového marketingu v H1.cz. Od roku 2012 se zde specializuje na nákup display reklamy a začlenění RTB do klientských kampaní v Performance advertising oddělení. Ve spolupráci se společností Google spustila jednu z prvních kampaní v DSP Doubleclick Bid Manager v Čechách. Na IAC představí případovou studii kampaně pro Damejidlo.cz.

    Performance advertising consultant

    H1.cz

  • Gareth Holmes

    With more than a decade of experience in online media in the UK, Middle East, New Zealand and Australia, Gareth brings an extensive knowledge of media buying & selling, solution selling, media packaging and online advertising.

    Gareth previously held the positions of Network Manager at Blue Lithium, subsequently Yahoo post acquisition, before moving onto The MIG, where he worked as the Media Director for the WPP owned company.

  • Zuzana Horáková

    Zuzana Horáková studovala sémiotiku na UK v Praze. Od roku 2009 pracuje v mediální agentuře OMD. Zabývá se výkonnostním marketingem a komplexní analytikou.

    Head of Search

    OMD Czech

  • Petr Houzar

    Petr má v Googlu na starosti mediální a kreativní agentury, věnuje se platformě YouTube a tématu budování značky. Dříve pracoval jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v digitálním marketingu společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou profesní kariéru nastartoval v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

    Agency Manager

    Google

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Tereza Hubičková

    Tereza působí v oblasti mobilního marketingu a přímé komunikace již od roku 1993. Své zkušenosti získala nejen v době svého působení v agenturách a v oddělení BTL komunikace, ale především v posledních 6ti letech ve společnosti Telefónica O2, kde byla jedním ze zakladatelů oddělení O2Media, které se specializovalo především na oblast mobilního marketingu. V současnosti pracuje na pozici New Business Development Manager ve společnosti Ringier Axel Springer CZ a.s., kde mezi její hlavní úkoly patří komercionalizace mobilního marketingu s důrazem na SMS marketing. Mezi její koníčky patří sport, literatura a hledání nových možností jak „staré“ obohatit moderními prvky k užitku všech stran. Je zastáncem „win x win“ obchodního přístupu. Jejím mottem je: „Cesta vždy existuje, stačí jenom se kolem sebe rozhlédnout a nebát se kombinovat, spojovat a propojovat a mít odvahu se neustále učit.“

    Account Supervisor

    Wunderman

  • Lukáš Janoušek

    Od začátku studia na gymnáziu Lukáše fascinoval internet. Začal na něm podnikat v prvním ročníku vysoké školy během studia ekonomie na Univerzitě v Pardubibích. Po několika letech se rozhodl nasbírat zkušenosti ve velkých firmách a nastoupil do brand marketingu společnosti Red Bull, kde řídil online aktivity a měl na starosti mediální kampaně v ČR a na SR. Následně 2 roky vedl marketing v regionu CEE v anglické internetové sázkové kanceláři Jetbull.com, a poté téméř 2 roky řídil kreativní agenturu Comunica. V současné době řídí vlastní firmu iBrands, která provozuje internetové projekty s více, než 4 miliony návštěv za měsíc. V Mafře působí jako konzultant v oblasti strategického rozvoje v rámci zábavného obsahu na internetu.

    Konzultant

    MAFRA

  • Farzad Khorsandjamal

    Farzad Jamal has 20 years’ experience working within traditional and digital media businesses. Following commercial roles for News International, SMG, United News & Media and Clear Channel, he moved online by joining Freeserve in 2000, the first free UK ISP, to help set up its ad sales force. After its transition to Wanadoo, he set up the digital division and launched one of first online-only entertainment magazines for Northern & Shell (Daily Express/Daily Star/OK!). He joined OpenX, a global leader in digital and mobile advertising technology, in 2012 to develop and expand business in EMEA.

    Commercial Director, EMEA

    OpenX

  • Pavlína Kvapilová

    Pavlína se pohybuje v mediální oblasti už 18 let. Své zkušenosti sbírala v největších českých médiích, a to jak jako novinářka, tak i na manažerských pozicích. Mimo jiné působila jako stálá zpravodajka Českého rozhlasu z Bruselu (2003 – 2005), od roku 2007 do roku 2013 pak pracovala pro Českou televizi. Zastávala zde pozici šéfky speciálních projektů na zpravodajské stanici ČT 24, kde se podílela inovaci vysílacích formátů. Byla členkou týmu, který vytvořil Hyde Park ČT 24 – nový kompletně interaktivní pořad v hlavním vysílacím čase a následně byla v televizi i jednou z jeho hlavních tváří. Později se stala ředitelkou divize ČT Nová média. V loňském roce vytvořila pro Karlovu Univerzitu kurz „Televize & Nová média“. Pavlína je aktivní i na mezinárodní scéně. Nyní je na volné noze a svůj čas věnuje žurnalistice, psaní, přednášení, konzultování a výtvarnému umění, zejména kaligrafii.

    Journalist, Writer, Presenter, Consultant & Visual Artist – Freelance Former New Media Director at Czech Television

  • Lauris Lietavietis

    Lauris Lietavietis holds the position of Regional Audience Research Director in Gemius SA. Prior to joining Audience Research department of Gemius, Lauris started and for 2 years was leading the branch of Gemius in Latvia as Operations Manager and for 3 years he worked as the Head of Sales for the biggest news portal in the Baltics and Latvia – Delfi.lv. Before starting work in online business, Lauris was working in marketing, both, on the client as well as agency side. Lauris holds BSc degree in Economics and Business from Stockholm School of Economics in Riga and Master’s degree in Economics from the University of Latvia.

    Regional Audience Research Director

    Gemius

  • Jiří Malý

    Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede projekty implementace technologií. Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako managing director mediální agentury Neo@Ogilvy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. Nejčastěji ho potkáte na kole.

  • Michal Matula

    Michal Matula započal svou profesní kariéru jako vědec, který se věnoval analýze DNA sekvencí genomu člověka, myší, octomilek a kdo ví, čeho ještě, v Biofyzikálním ústavu Akademie věd České republiky v Brně. V roce 1997 se rozhodl založit společnost, která s molekulární biologií neměla nic společného, a tak vznikl dnešní Internet BillBoard a.s., ve kterém zastává pozici technického ředitele. Společnost nyní zaměstnává přibližně 50 lidí v České republice, Polsku a Turecku. Michal má mimo jiné na starosti výzkum nových algoritmů a technologií pro stávající softwarové produkty, je řídící osobou a rádcem pro metodologii vývoje a definuje globální strategie společnosti.

  • Michael Messerschmidt

    Michael is in the digital business since almost 14 years and was responsible for various brands from to healthcare to telecommunication and FMCG to automotive. In his actual position he is resposible for th development of the further the interaction activities of GroupM in central and eastern europe.

    Director interaction Central and Eastern Europe

    GroupM

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

  • Alexandr Pícha

    Alexandr Pícha je ředitel Internetu Českého rozhlasu. Zodpovídá za jeho obsahovou i technickou strukturu a vývoj, včetně multimédií. Metodicky řídí webeditory stanic, kteří vytvářejí obsah webu. Vystudoval Filozofickou fakultu Univerzity Karlovy, obor historie, literatura a jazyk. Po rozdělení federace se stal zahraničním zpravodajem České televize na Slovensku. Z Bratislavy odešel do funkce šéfredaktora a pak ředitele Radiožurnálu. V letech 2006–2008 pracoval jako zpravodaj v USA.

    Ředitel Centra Nová média

    Český rozhlas

  • Luboš Plotěný

    Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.

    Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

  • Samuel Poloha

    Jako online marketér jsem se zaměřoval zejména na výkonový marketing u eCommerce projektů, kde byl kladen důraz na okamžitou návratnost. Display reklama pro mě byla záležitost spíše okrajová pro svou nákladnost, časovou náročnost a horší ROI než např. search. To se změnilo s příchodem RTB a výsledky Sociomantic kampaně mě přesvědčily natolik, že jsem přijal nabídku reprezentovat tuto firmu na českém a slovenském trhu.

    Commercial director CZ/SK

    sociomantic labs Sp. z o.o.

  • Vladan Rámiš

    Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

    Ředitel právního úseku

    MAFRA

  • Rudolf Rokoš

    Do Seznam.cz nastoupil v roce 2007. Předtím působil ve Stream.cz a Impression Media. Specializuje se na reklamní kampaně, které jsou spojené s videem.

    Key account manager - specialist

    Seznam.cz

  • Filip Rožánek

    Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

    Editor DigiZone.cz

    Internet Info

  • Tomáš Řehák

    Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.

  • Juan Señor

    Juan Senor is a Partner at Innovation Media Consulting Group based in London. He is also a Visiting Fellow at Oxford University. As a Partner at Innovation he has directed projects all over the world helping news operations to re-invent their products and stay relevant with shifting audiences. He has worked and advised hundreds of media companies in every continent. His projects with Innovation have won numerous accolades, in particular Best Newspaper Concept and Design in the World and/or in Europe continuously from 2004 to 2011. In 2010 he was listed as one of* 'The World's Leading Innovators' in Journalism and Media*' by journalism.co.uk. Mr. Senor is a highly-sought commentator on the media industry, quoted frequently in leading publications such as *The Economist* and *The Financial Times.* He serves on the Advisory Board of several media companies around the world.He also publishes annually as co-editor of the books Innovations in Newspapers and Innovations in Magazines written on behalf of WAN-IFRA and the FIPP respectively.He is a former journalist and presenter for PBS's NewsHour, *Wall Street Journal *TV and CNBC Europe and served as London correspondent of *International Herald Tribune *Television. His work has been nominated for an EMMY and his television programme, Media Report, was voted by viewers as Europe’s Best Business Programme. He continues to work as a live events and television host and presenter globally.In addition to his passion for the media business, he is a campaigner for disabilities via means of fundraising expeditions to the ends of the earth. He has skied unsupported to the North Pole, crossed the Western Sahara, trekked the Amazon and organised the first-ever expedition to the South Pole of a team with physical disabilities. A Spanish national, he was born and raised in Barcelona and educated in Europe and New York. He is conversant in six languages.

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • David Slížek

    David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přichází z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

    Šéfredaktor

    Lupa.cz

  • Mária Staňková

    Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

    Advokátka

    Seznam.cz

  • Břetislav Stromko

    Ing. Břetislav Stromko, MBA je absolventem Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval obor Informační management. O několik let později pak získal titul MBA na National Sun Yat-sen University, jedné z předních univerzit v jihovýchodní Asii. Pracovní zkušenosti sbíral v Komerční bance a následně především v komunikační agentuře OgilvyOne, kde již několik let působí. Momentálně vede analytický tým a má na starost několik projektů zvláště v oblasti telekomunikací. Své zkušenosti se pak snaží předávat i dále svým studentům na Vysoké škole ekonomie a managementu během kurzů Marketingové komunikace a Marketingového výzkumu, které vyučuje.

    Senior Marketing Analyst

    OgilvyOne

  • Julie Tebeka

    Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Univerzitě Sorbonna. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky. Tam se naučila česky a působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory. Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu. Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation, jednom z lídrů v oboru výkonnostního marketingu jako Business Developer pro Českou republiku. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

    Business Developer Czech Republic - Slovakia

    Kwanko - NetAffiliation

  • Jakub Unger

    Zakladatel online deníku Aktuálně.cz a poslední roky CCO společnosti Centrum Holdings. Před rokem Jakubův tým úspěšně rozjel nový Deník Insider, experimentální placený večerník pro čtečky a jiná digitální zařízení. Před příchodem do Centra vedl zpravodajství Hospodářských novin v éře, za níž HN pravidelně dostávaly mezinárodní ceny Media Tenor za vyváženost obsahu.

    Head of News

    Seznam.cz

  • Jiří Vítek

    Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

  • Martin Vyleťal

    Martin je absolventem Fakulty sociálních věd UK, kde na Institutu mezinárodních studií, vystudoval obor Americká studia. Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal pracovat pro vydavatelství Internet Info. Ve svých článcích pokrývá široké portfolio témat od telekomunikací, přes internetová média, reklamu a e-komerci až po elektronické knihy.

  • Sylva Zborovská

    Sylva Zborovská je advokátní koncipientkou v advokátní kanceláři Mgr. Márie Čuhelové, která zastupuje společnost Seznam.cz, a.s.  Je členkou Komise samoregulátora při SPIR.

    Advokátní koncipient

    Seznam.cz

  • Martin Zelenka

    Ing. Martin Zelenka, MBA je absolventem Univerzity Hradec Králové, kde na Fakultě informatiky a managementu vystudoval bakalářský obor Informační management a Vysoké školy ekonomie a managementu, kde vystudoval inženýrský obor Management firem. Následně získal titul MBA na London International Graduate School ve specializaci na Projektový management. Pracovní zkušenosti začal sbírat ve společnostech České radiokomunikace a T-Mobile jako analytik. Následně po kratším působení ve společnosti Loterie Fortuna nyní působí ve společnosti Telefónica ČR jako Segmentový specialista zodpovědný za rozvoj zákazníků s předplacenou kartou.

    Marketingový specialista - strategie

    O2 Czech Republic