Tato akce již proběhla.

Partneři

  • Generální partner

    • logo Seznam.cz

      Seznam.cz

      Seznam.cz je nejnavštěvovanější český internetový portál, jehož domovskou stránku denně navštíví přes 2,5 milionu uživatelů. Komerční i nekomerční služby Seznam.cz využívají již téměř 20 let ti, co na internetu hledají zábavu, informace či přátele. Fulltextové vyhledávání, Mapy.cz, Stream.cz, katalog firem, e-mailová pošta se 7,5 miliony účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů internetu. Vizí společnosti Seznam.cz je pracovat na tom, aby internet byl nejsilnější české médium a na něm Seznam.cz místem první volby.

  • Hlavní partner

    • logo Mladá fronta

      Mladá fronta

      Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v České republice. Vydává lifestylové magazíny, časopisy pro nejmenší čtenáře a odborné tituly, které profesionálně mapují oblast ekonomiky, marketingu, obchodu, gastronomie, zdravotnictví, stavebnictví a architektury. Od roku 2007 vydává úspěšný ekonomický deník E15. V roce 2012 převzalo vydavatelská práva k týdeníku Euro a o rok později doplnilo své portfolio ekonomických titulů o zpravodajský týdeník v anglickém jazyce E15 weekly. Mezi nejrychleji se rozvíjející projekty patří divize Online s více než 30 weby a mnoha tituly do různých typů mobilních zařízení. Známá je také divize Kniha, která uvádí na trh stovky knižních titulů ročně. Portfolio dále doplňují divize Medical Services, Klientské tituly a MF Events & Congresses.

  • Partneři

    • logo Aktuálně.cz

      Aktuálně.cz

      On-line deník Aktuálně.cz přináší původní a často i zcela exkluzívní informace, analýzy a živé online přenosy z klíčových událostí v Česku i ve světě. Redakční tým s řadou ocenění je sestaven ze špičkových novinářů, kteří mají bohaté profesní zkušenosti. Deník je v této chvíli v průměru 30x týdně citován („jak uvedlo Aktuálně.cz“) jinými médii v Česku a je tedy jedním z nejvlivnějších zpravodajských zdrojů v zemi. Zpravodajské stránky webu Aktuálně.cz navštěvuje v této chvíli (leden 2012)za měsíc více než 1,5 milionu reálných uživatelů, kteří si prohlédnou 125 miliónů stránek. Přičemž návštěvnost Aktuálně.cz od startu neustále stoupá. Aktuálně.cz se zároveň prezentuje jako jeden z inovátorů v oboru. 1. prosince 2011 tvůrci Aktuálně.cz spustili další ojedinělý zpravodajský projekt – placený deník INSIDER (www.denikinsider.cz).

    • logo H1.cz

      H1.cz

      V H1.cz se setkáte s profesionálním týmem zkušených konzultantů a marketérů, kteří rozumí své práci a pomohou vám z vašeho webu i byznysu získat maximum. Na váš web nasadíme analytiku, postaráme se o SEO a konverzní schopnosti vašeho webu, obsahovou i komunikační strategii, sociální sítě, copywriting i e-mail marketing. Přivedeme vám návštěvnost z PPC a displayových kampaní nebo zbožových vyhledávačů. A to celé zaštítíme kreativním nápadem. Poskytujeme i poradenské a vzdělávací služby komplexního online marketingu.

      Více než 50 % našich klientů to s námi táhne už více než tři roky a 92 % z nich by nás rozhodně doporučilo dále. Mezi naše největší klienty patří Generali, HomeCredit, O2 nebo Vodafone. Jsme partnerskou agenturou Google a součástí sítě QUISMA.

    • logo Kwanko - NetAffiliation

      Kwanko - NetAffiliation

      Během deseti let se NetAffiliation stala jednou z největších evropských i mezinárodních affiliate network. Její obrat v současnosti dosahuje 40 milionů eur. Společnost NetAffiliation byla založena v roce 2003, patří do skupiny Kwanko, která se specializuje již 10 let na Online marketing. Skupina a její affiliate sít' (celkem 135 zaměstnanců) jsou jedním z nejlépe rostoucích trhů e-marketingu. NetAffiliation má více než 100 000 partnerů a vede celkem 1700 reklamních kampaní na světě, v různých hospodářských oborech, například v oblasti cestování, high-tech, finančních služeb, online nákupů,... NetAffiliation působí ve více než 17 zemích Evropy a Jižní Ameriky; dbá na vysokou kvalitu svých služeb a sází na inovativní způsoby prosazování reklamních kampaní svých klientů.

  • Mediální partneři

    • logo Marketing & Media

      Marketing & Media

      Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.

    • logo Strategie

      Strategie

      Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

  • Produktový partner

    • logo STRV

      STRV

      STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.

  • Organizátor

    • logo Sdružení pro internetový rozvoj

      Sdružení pro internetový rozvoj

      SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.