Tato akce již proběhla.

Přednášející

Moderátoři

  • Tomáš Hodboď

    Tomáš je nezávislý konzultant v oblasti nových médií a digitálního marketingu. Jedním z jeho klientů je Česká televize, kde má v oddělení Nových médií na starosti kromě sociálních sítí také využívání mobilních platforem ve spojení s televiziními formáty. V současné době studuje Marketingovou komunikaci a PR na FSV UK. Do světa online médií pronikl v roce 2005 ve společnosti Miton CZ, kde působil jako projektový manažer sportovních projektů.

  • Kateřina Hrubešová

    V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

  • Pavel Ševera

    Vystudoval sociologii na FSV UK. V závěru studia absolvoval stáž na statistickém úřadu ve Frankfurtu, kde se věnoval kvalitě života v různých evropských městech. Profesní kariéru začal v agentuře Factum Invenio v oddělení sociálních a politických výzkumů. Od roku 2010 je koordinátorem výzkumných projektů ve Sdružení pro internetový rozvoj.

    Software Tester at CGI

  • Martin Veselovský

    Martin Veselovský pracoval jako moderátor pořadu Události komentáře v ČT a pořadu 20 minut Radiožurnálu v ČRo 1. Aktuálně se podílí na projektu DVTV.

    Moderátor

    DVTV

Přednášející

  • Petr Bednář

    Petr Bednář, absolvent VŠE, v letech 2000-2007 pracoval ve vydavatelství Ringier, kde zakládal online divizi. 2007-2008 působil jako výkonný ředitel ve společnosti Global Inspiration, provozovateli internetové televize Stream.cz. Od roku 2008 do začátku roku 2016 zastával funkci ředitele Online divize v Mladá frontě, a.s., kterou vytáhl mezi nej-větší hráče na českém online trhu. Od února 2016 buduje nově vznikající digitální divizi vydavatelství Vltava-Labe-Media. Dlouhodobě působí ve Výkonné radě SPIRu, v letech 2003-2005 jako předseda Výkonné rady.

    Member of the Board and CDO

    VLTAVA LABE MEDIA

  • Michal Buzek

    Po vystudování ekonomie a podnikových financí nastoupil v roce 2007 do Seznamu na pozici analytika obchodu. V roce 2010 se stal vedoucím analytického týmu, kde zodpovídá za obchodní analýzy, výzkum trhu, měření NetMonitoru a zajímá se o webovou analytiku a cílení reklamy. Je předsedou Kategorizační komise SPIR. Hraje fotbal a futsal.

    Vedoucí týmu analytiků

    Seznam.cz

  • Přemysl Cenkl

    Pracuje na pozici obchodního ředitele České tiskové kanceláře, kde odpovídá za řízení obchodních, marketingových a propagačních aktivit agentury. Působil rovněž ve vedení dalších informačních společností – jako jednatel společnosti Newton IT, s. r. o. (nyní Newton Media, a.s.) a jako člen představenstva společnosti ČEKIA, a.s.. Zkušeností ze svého působení v různých informačních agenturách a z komunikace s jejich dodavateli a klienty využívá v rámci různých přednášek a diskusí zaměřených na práci s informacemi.

  • Robbie Douek

    Robbie joined Google in July 2010 through Google’s acqu­isition of AdMob, In Dec 11, Robbie became the Head of Mobile Product Solutions for Google across South & Eastern Europe, Middle East and Africa. Robbie’s team is tasked with driving product adoption of mobile throughout the region and helping drive Mobile solutions across search and display.
    He was previously Head of mobile sales and operations for Google France. Working with Google’s client base to provide deep product expertise and sales support, helping French businesses deliver ROI-focused campaigns and measurable results.

    Prior to joining Google, Robbie was in charge of Sales for AdMob in Southern Europe. From 2007–2009, he headed Digital Sales for euronews, piloting their online strategy throughout Europe. Robbie is a graduate of French and Politics from Leeds University.

    Head of Mobile Product Solutions SEEMEA

    Google

  • Michal Feix

    Michal Feix je od ledna 2012 výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz. Je pravou rukou Pavla Zimy, generálního ředitele společnosti, a stará se o chod všech složek firmy, vyjma produktové části, kterou si napřímo řídí Pavel Zima. Před pozicí výkonného ředitele ve společnosti Seznam.cz působil jako provozní ředitel. Před příchodem do společnosti Seznam.cz v roce 2004 působil na technických pozicích u obou českých konkurenčních portálů. Je absolventem ČVUT FEL a MBA.

    Ředitel pro právní a legislativní záležitosti

    Seznam.cz

  • Kateřina Gillárová

    Kateřina  je zakladatelkou a spolumajitelkou poradenské společnosti Idealisti. Svou profesní dráhu v marketingové komunikaci začala v reklamní agentuře Křídla a pokračovala v TBWA na pozici brand managerky. Dnes se věnuje marketingovému výzkumu a řízení projektů. Evangelizuje implementaci etnografického přístupu a nových výzkumných technik do marketingového prostředí. Kateřina je také doktorandkou oboru sociologie na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze. Soustředí se na problematiku role informačních a komunikačních technologií v každodenním životě teenagerů. Přispívá do odborných časopisů a sborníků a vystupuje na mezinárodních konferencích.

    Managing partner

    Idealisti

  • Petr Houzar

    Petr má v Googlu na starosti mediální a kreativní agentury, věnuje se platformě YouTube a tématu budování značky. Dříve pracoval jako manažer globální digitální komunikace značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v digitálním marketingu společnosti Vodafone s primární zodpovědností za korporátní online strategii, rozvoj sociálních sítí a inovace v oblasti digitální komunikace a médií. Svou profesní kariéru nastartoval v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

    Agency Manager

    Google

  • Eliška Hutníková

    Eliška Hutníková pracuje v agentuře H1.cz jako social media specialistka a lektorka školení. Pro klienty vytváří strategie a koncepty aktivit v sociálních sítích, řeší také měření efektivity kampaní a jejich vyhodnocování. Studovala nová média na Filozofické fakultě UK. Intenzivně se zabývá geosociálními sítěmi a jejich širším marketingovým i technologickým využitím. Na Twitteru ji najdete pod nickem @eliskah .

    Social media specialistka a lektorka školení

    H1.cz

  • Norm Johnston

    Norm has been involved in interactive marketing since graduating from Chicago’s Nor­thwestern University in 1988. Following this Norm was a consultant at Accenture, where he led a team that developed one of the earliest interactive shopping destinations for a large US retail client.

    After completing his MBA from Duke University in 1995, Norm joined the country's first digital agency, Modem Media, which revolutionized the advertising industry by placing the first banner ad on the internet.

    In 1997, Norm moved to London to open Modem's first international office. During his stewardship of Modem London, the agency established itself as a long-term leader in the UK digital agency scene, becoming known for nurturing some of the country's best digital talent, being consistently placed at the top of the digital league tables, and winning numerous international interactive awards on behalf of clients such as Unilever, General Motors, and Citibank. Modem UK was responsible for the country's first rich media ad and viral campaign, and its innovative work led the London office in 2006 to being named as one of the world's top 10 most awarded digital agencies and the winner of the title in the UK.

    Norm joined Mindshare in 2007 to lead its digital operations in Europe, and has recently assumed a broader global responsibility for digital services as well as a position on the company's global executive board.

    Norm is a vocal evangelist of the digital industry and is a frequent speaker at interactive conferences, including the most recent IAB Europe regional conference in Berlin.

    Global Digital Leader

    Mindshare Worldwide

  • Jakub Kabourek

    Jakub Kabourek, CEO Visual Unity, začínal profesní kariéru v telekomunikacích, kde se na různých obchodních pozicích staral o klienty z oblasti médií. Nejvíce si cení svého podílu na úspěšném rozjezdu služeb v oblasti distribuce televizního signálu v tehdejším Českém Telecomu. V roce 2004 se rozhodl věnovat videotechnologiím a specializovat se především na mediální zákazníky. Proto odešel budovat obchodní tým do společnosti Visual Connection, kde se postupně z pozice obchodního ředitele posunul do funkce ředitele společnosti a člena představenstva. Za největší úspěch považuje to, že firma díky svému „knowhow“, které spočívá v unikátní schopnosti propojovat ve svých projektech oblast telekomunikací, IT a zároveň video technologie, vybudovala pozici silného systémového integrátora a následně expandovala i do zahraničí. Po prodeji Visualu KIT digital se věnoval rozvoji obchodu v regionu střední a východní Evropy. V Čechách se podílel na úspěšných projektech jako například i-legálně, iVysílání, Voyo.cz, Odhalení, Topfun a stál u zrodu první české CDN NaCeVi. Jeho krédem je „Co neměříš, neřídíš“ a „Be different or die“. Ve volném čase se věnuje sushi, sportu, potápění s přístrojem a donedávna jste ho mohli vídat jako aktivního rozhodčího extraligy ledního hokeje.

  • Tobias Lehr

    Tobias Lehr, Senior Consultant, Social Media. Background in Management, economics and law with specialization in innovation management. Into digital projects and businesses for over 7 years.

    Senior Consultant Social Media

    Goldbach Czech Republic

  • Zbyněk Loebl

    Zbyněk Loebl je vedoucí oddělení práva ICT v a of counsel v PRK Partners. Zbyněk má zkušenosti z oblasti ochrany osobních údajů v Česku i v zahraničí. V Česku zastupoval řadu firem a institucí v průběhu inspekcí ÚOOÚ, dále vedl projekty v této oblasti ve Francii a Německu. Byl rovněž aktivním členem týmu pověřence (DPO) ve velké německé skupině. Zbyněk byl několik let členem rozkladové komise předsedy ÚOOÚ a také je jedním ze dvou zakladatelů a bývalý CEO společnosti Youstice - pionýrského podniku v oblasti online řešení sporů (Online Dispute Resolution neboli ODR). Jde o univerzální systém pro řešení zákaznických stížností kdekoliv na světě. Zbyněk současně působil jako právník tohoto start-upu.

    Právník/specialista na právo ICT

    PRK Partners

  • Arnošt Machytka

    Arnošt Machytka vystudoval prestižní Cass Business School v Londýně a před působením v Elephant Orchestře pracoval v Londýnském City – nejprve krátce v investičním bankovnictví a poté od roku 2008 do roku 2010 v Threadneedle Asset Management. Do Elephant Orchestry nastoupil v létě 2010 jako zakládající vedoucí oddělení online arbitráže a od ledna 2011 vede Lead Generation.

    Lead Generation

    Elephant Orchestra

  • Jiří Malý

    Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede projekty implementace technologií. Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako managing director mediální agentury Neo@Ogilvy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích. Nejčastěji ho potkáte na kole.

  • Martin Malý

    Vývojář, autor blogovacího serveru Bloguje.cz, bývalý šéfredaktor magazínu Zdroják, později vedoucí redakčních vývojářů v Economii, nyní na pozici zástupce šéfredaktora pro inovace; jeden ze spoluarchitektů placeného obsahu HN+.

    Zástupce šéfredaktora iHNed pro rozvoj

    Economia

  • Petr Miláček

    Do médií nastoupil v roce 1998, do agentury Mediaplan Praha jako analytik a IT manager. Věnoval se mediálním výzkumům, analýzám cílových skupin, mediálnímu a spotřebnímu chování. Prošel agenturami MediaWise a PHD, kde se věnoval strategickému plánování médií a podílel se i na novém byznysu. Spoluzakládal web mediaguru.cz, napsal příručky o mediálním plánování Media Guru Offline 1 a 2. Vedl výzkumné oddělení OmnicomMediaGroup (OMD, PHD a A!M), zajímal se o neuromarketing. Je členem metodologické komise Asociace Televizních organizací. Věnoval se klientům Unilever, Henkel, Komerční banka, Vodafone, Jan Becher – Pernod Ricard, Budějovický Budvar n.p., z agentur TBWA, MarkBBDO, DDB, Idealisti, AG Geronimo, Comtech a mnoha dalším. V současnosti vede oddělení výzkumu FTV Prima, podílel se na tvorbě společného produktu TV Prima a Seznamu.

    Client Service Director

    MediaGuru

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

  • František Peterka

    Během své profesní kariéry prošel celou řadou pozic v oblasti internetu. Ve společnosti Actebis Computer zodpovídal za kompletní e-marketingovou podporu vznikajícího internetového obchodu. V roce 2005 jako obchodní a marketingový ředitel v Active 24 s.r.o. vedl integraci nově vzniklých poboček v Polsku, Německu a Rakousku do společnosti včetně implementace globální marketingové strategie a razantního snížení provozních nákladů souvisejícím s přenesením části aktivit firmy do levnějších regionů Evropy.

    Od roku 2007 se nejprve v Telefonice O2, později v AdMarketu plně věnuje přípravě nových reklamních produktů a obchodu v oblasti mobilní a internetové reklamy.  AdMarket je součástí skupiny Allegro Group CZ.

    Sales Director Allegro Group

    Allegro Group CZ

  • Tomáš Pflanzer

    Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS, kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – od Čechů v síti až ke Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím a startupům. Miluje svůj smartphone, Snapchat, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

  • Marek Prchal

    Idea maker. Buddhista Diamantové cesty. Spoluautor oceněných kampaní pro Pepsi, LEGO, Jameson, ČVUT, Přemluv bábu a já nevím koho všeho. Spoluautor onlinu časopisu Kraus. Sloupkař Médiáře. Člen Art Directors Clubu ČR. Držitel nějakých Louskáčků plus dalších kreativních ocenění v oblasti webu i klasické reklamy.

    Idea Maker

    Médiář.cz

  • Petra Průšová

    Vystudovala statistiku na Vysoké škole ekonomické v Praze. Od roku 1992 také působí pedagogicky na FFUK, přednáší i na VŠE. Má bohatou publikační a pedagogickou činnost v oboru. V Millward Brown působí od jeho vzniku v roce 1999. Má rozsáhlé zkušenosti v oblasti výzkumu veřejného mínění a trhu (od roku 1986). Pracuje pro významné lokální i mezinárodní klienty a podílí se na jejich koordinaci v rámci střední a východní Evropy. V Millward Brown vede tým 45 lidí a je ředitelkou české pobočky a současně ředitelkou pro rozvoj ve střední a východní Evropě. Byla po dvě volební období předsedkyní sdružení SIMAR. Předsedkyně poroty o nejlepší tiskovou reklamu, členka poroty EFFIE, Zlatý středník, Časopis roku … Člen Masarykovy sociologické společnosti a České statistické společnosti.

    Managing Director MBCZ & Development Director CEE

    Millward Brown Czech Republic

  • Vladan Rámiš

    Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

    Ředitel právního úseku

    MAFRA

  • Vilém Rubeš

    Autor komunikačních strategií i kreativních konceptů, zaměřený na konzistentní budování značek. Kreativní ředitel, producent, textař v agenturách Leo Burnett Advertising a tanagra, držitel mezinárodních i českých cen. Dnes nezávislý konzultant, přednášející, sloupkař. V oboru již 21. rokem.

    Consultant

  • Tomáš Řehák

    Mediálnímu trhu je věrný od studií na IES FSV UK (Mgr.), Universtät Hamburg (stáž) i Ecole Suprieure de Commerce, Rennes, France (M.B.A.). Zakládal digitální divizi v jedné z prvních mediálních agentur v ČR, věnoval se mediálnímu výzkumu, založil databázi médií MDS, inicioval vznik SPIR jemuž po léta místopředsedal. V roce 2010 opustil korporátní svět, fungoval jako konzultant u několika společností a trávil více času se svou rodinou. V roce 2013 založil společnost Programmatic, s.r.o. která coby první svého druhu „obchodní dům technologií“ pomáhá implementovat a rozvíjet automatizaci v obchodě s mediálním prostorem.

  • David Semerád

    David Semerád začal podnikat již ve svých 18 letech v roce 2003, hned po svém návratu z ročního studijního pobytu v USA. Během svého studia na České zemědělské univerzitě v Praze strávil rok v Německu na TU Munchen a rok na Universidad de Malaga ve Španělsku. Během studia magisterského programu informačního managementu založil v roce 2009 společnost uLikeIT s.r.o., která se z obecnější digitální agentury vyprofilovala do specializace na mobilní aplikace. uLikeIT má za sebou již přes 50 mobilních aplikací, které vznikly pro klienty jako Mladá Fronta, Samsung a Slevomat. Mezi top reference patří první smartbankingová aplikace v ČR vytvořená pro FIO Banku. Po úspěšném etablování uLikeIT na českém trhu se David Semerád vydává do San Francisca, aby rozšířil působnost uLikeIT i na americký trh.

    CEO

    STRV

  • Ján Simkanič

    Novinář a vydavatel. Do roku 2018 působil 18 let ve společnosti Internet Info, z toho 12 let byl jejím výkonným ředitelem. V letech 2008 - 2018 stál v čele Sdružení pro internetový rozvoj. V současné době vede Deník N ve spolupráci se slovenským Denníkem N. Příležitostně se věnuje moderování (např. dlouhodobě moderoval vyhlášení ankety Křišťálová Lupa), psaní (blog Simindr.cz, knihy České nesvědomí, Přelud svobody nebo Mé dětství v socialismu) a olejomalbě.

  • Vít Smékal

    Vít Smékal se dlouhou dobu věnoval mediálnímu a marketingovému výzkumu ve skupině Omnicom Media Group. Věnoval se zde vazbám mezi komunikačními aktivitami firem a jejich efektem na chování cílových skupin. Za nezbytnou součást jakékoliv marketingové úvahy považuje logické propojení investic do reklamy s jejich finálním přínosem. Vít Smékal se také aktivně zapojoval do práce tržních asociací (SPIR, ATO) na rozvoji systémových přístupů k měření jednotlivých mediatypů. V loňském roce začal pracovat pro americkou výzkumnou firmu comScore, která se zabývá měřením návštěvnosti internetu, chováním online populace, vyhodnocováním internetových kampaní a webovou analytikou.

    Research Director - Europe

    comScore

  • Jaromír Soukup

    Dlouhodobě pracuje v oblasti ochrany práv duševního vlastnictví. Vykonává aktivní protipirátskou činnost v oboru zvukových a hudebních zvukově obrazových záznamů.
    Vede protipirátskou sekci ČNS IFPI.

    Zástupce ředitelky ČNS IFPI, Česká národní skupina Mezinárodní federeace hudebního průmyslu

    ČNS IFPI

  • Mária Staňková

    Mária Staňková je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a advokátkou od roku 2005. Téhož roku zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, kterou zastupuje dosud. Je také předsedkyní Komise samoregulátora obsahu na internetu při SPIR.

    Advokátka

    Seznam.cz

  • Martin Šámal

    Přesunul se po 7 letech zkušeností z FMCG (LG Trade, Mars, Tchibo) na počátku roku 2010 do Seznam.cz. Ve společnosti odpovídá za řízení značky Seznam.cz a teamu Brand managementu. Vystudoval ekonomii na ČZU v Praze.
     

    Senior Brand Manager

    Seznam.cz

  • Petr Štědrý

    Petr je specialista na návrh webů, webových aplikací a různých forem uživatelského výzkumu. Věří, že user experience nekončí u webové stránky, ale přesahuje i do dalších oblastí komunikace se zákazníkem. Dohlíží na to, aby weby našich klientů co nejlépe splňovaly stanovené cíle a přitom nabízely uživatelům srozumitelně a pohodlně všechny informace, které potřebují. Rád navrhne web klasický, mobilní nebo webovou aplikaci, kterou si zákazníci oblíbí a budou se k ní vracet.

    UX designer

    2FRESH s.r.o.

  • Lucie Tvarůžková

    V médiích působím od roku 1998, kdy mi přijímací komise v Lidových novinách (složená mimochodem ze tří současných šéfredaktorů a jednoho zástupce českých deníků a časopisů) prominula, že jsem si k věku přidala pět let. Kromě LN, jsem pracovala jako reportérka v časopise Týden a v ekonomickém oddělení MF DNES. Dva roky jsme strávila studii ve Velké Británii - půl rok na Loughborough University a magisterské studium na City University v Londýně. V HN pracuji čtyři roky. Jako zástupkyně šéfredaktora mám na starost vedení zpravodajského serveru IHNED.cz a novinové přílohy IN a Proč Ne?!. První rok v HN jsem strávila jako zpravodajka v Bruselu, druhý relaunchem deníku a jeho příloh IN a Víkend, třetí a čtvrtý kompletním předěláním zpravodajského serveru IHNED. Pátý bude věnován IHNEDU a vytvoření nových obsahových sekcí, naší ipadové aplikaci, mobilnímu webu a redesignu přílohy Proč NE?!

    CEO

    Zonky

  • Jakub Unger

    Zakladatel online deníku Aktuálně.cz a poslední roky CCO společnosti Centrum Holdings. Před rokem Jakubův tým úspěšně rozjel nový Deník Insider, experimentální placený večerník pro čtečky a jiná digitální zařízení. Před příchodem do Centra vedl zpravodajství Hospodářských novin v éře, za níž HN pravidelně dostávaly mezinárodní ceny Media Tenor za vyváženost obsahu.

    Head of News

    Seznam.cz

  • Michal Vodák

    Michal Vodák je marketingovým ředitelem české portálové jedničky Seznam.cz. Vystudoval ekonomii a dříve působil na manažerských pozicích ve firmách Mars, T-Mobile a Pojišťovna České spořitelny.

    Marketingový ředitel

    Seznam.cz

  • Vesna Zakaric

    Vesna Zakarić - specialista společnosti Gemius v oblasti online a offline obchodní analýzy a výzkumu, zaměřuje se na rozvoj obchodních znalostí týkajících se technologie vyvinuté společnosti Gemius. Ve firmě působí na pozici International Sales Director a jako člen představenstva, je zodpovědná za globální a lokální obchodní procesy a prodejní strategii. Podporuje rozvoj obchodních aktivit společnosti prostřednictvím expanze stávajícího portfolia produktů a služeb a poskytuje doporučení týkající se nových možností rozvoje společnosti.

    Sales Director

    Gemius