Tato akce již proběhla.

Partneři

  • Generální partner

    • logo Seznam.cz

      Seznam.cz

      Seznam.cz je nejnavštěvovanější český internetový portál, jehož domovskou stránku denně navštíví přes 2,5 milionu uživatelů. Komerční i nekomerční služby Seznam.cz využívají již téměř 20 let ti, co na internetu hledají zábavu, informace či přátele. Fulltextové vyhledávání, Mapy.cz, Stream.cz, katalog firem, e-mailová pošta se 7,5 miliony účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů internetu. Vizí společnosti Seznam.cz je pracovat na tom, aby internet byl nejsilnější české médium a na něm Seznam.cz místem první volby.

  • Hlavní partner

    • logo Mladá fronta

      Mladá fronta

      Vydavatelství Mladá fronta je jedním z největších vydavatelských domů v České republice. Vydává lifestylové magazíny, časopisy pro nejmenší čtenáře a odborné tituly, které profesionálně mapují oblast ekonomiky, marketingu, obchodu, gastronomie, zdravotnictví, stavebnictví a architektury. Od roku 2007 vydává úspěšný ekonomický deník E15. V roce 2012 převzalo vydavatelská práva k týdeníku Euro a o rok později doplnilo své portfolio ekonomických titulů o zpravodajský týdeník v anglickém jazyce E15 weekly. Mezi nejrychleji se rozvíjející projekty patří divize Online s více než 30 weby a mnoha tituly do různých typů mobilních zařízení. Známá je také divize Kniha, která uvádí na trh stovky knižních titulů ročně. Portfolio dále doplňují divize Medical Services, Klientské tituly a MF Events & Congresses.

  • Partneři

    • logo AdMarket.cz

      AdMarket.cz

      Prodejce online reklamy AdMarket.cz je součástí skupiny Allegro Group CZ. Nabízí online reklamu na partnerských serverech, webech a portálech, které měsíčně navštěvuje více než 3 miliony reálných uživatelů. Mezi nejvýznamnější portály v portfoliu patří kromě obchodního portálu Aukro.cz i největší nákupní rádce v ČR Heureka.cz, dále Spechato.cz, Otomoto.cz, Bezrealitky.cz, Hotel.cz, Turistik.cz a další. Propojením Heureky a Aukra disponuje AdMarket.cz největší e-commerce cílovou skupinou na českém trhu. Svoji činností AdMarket.cz klientům zvyšovat efektivitu reklamních kampaní a dosahovat tím jejich obchodních výsledků.

    • logo Centrum Holdings s.r.o.

      Centrum Holdings s.r.o.

      Centrum Holdings je internetová firma s působností ve střední a východní Evropě (Česká republika, Slovensko a Chorvatsko). Návštěvnost jejích webů činí přes 6 miliónů návštěvníků měsíčně. Provozuje, mimo jiné, značky Aktuálně.cz, Žena.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, ICQ Centrum.cz, Najisto.cz, Agentura Najisto, Amplion.cz, Atlas.sk, Aktualne.sk nebo Net.hr. Centrum Holdings má 400 zaměstnanců ve třech zemích.

    • logo Elephant Orchestra

      Elephant Orchestra

      Elephant Orchestra je přední hráč výkonostního trhu v České republice. Nabízíme spotřebitelům jak stránky orientované na specifické produkty tak i srovnávací portály. Inzerentům dodáváme vysoce kvalifikované, cílené a výkonostní leady, které jsou používané jak k přímé akvizici nových klientů tak i pro budování kontaktních databází.

      Mezi naše stránky patří například Uspory.cy, iPojisteni.cz, Pujcky.cz nebo Pojisteno.cz

    • logo Goldbach Czech Republic

      Goldbach Czech Republic

      Společnost Goldbach Czech Republic je součástí mezinárodní skupiny Goldbach Group s centrálou ve Švýcarsku, která je jedničkou v oblasti komunikačních řešení a předním zastupitelstvím pro prodej reklamy v digitálních, mobilních a interaktivních médiích. Goldbach Czech Republic zastupuje významné servery českého internetu a na českém trhu reprezentuje business linii Goldbach Audience, jež se specializuje se na internetovou reklamu. Goldbach Audience umožňuje cílené umístění on-line reklamy a neustále vyvíjí nové možnosti pro rychle rostoucí trh výkonnostního marketingu. Prostřednictvím online reklamní platformy dodává zadavatelům a mediálním agenturám požadovanou cílovou skupinu. Goldbach Czech Republic poskytuje komplexní služby v oblasti online reklamy, které zahrnují poradenství, mediální plánování, zpracování, optimalizaci a řízení digitálních kampaní. Vyznačuje se individuálním přístupem, strukturovanými produkty a optimálním řešením na míru.

    • logo Google

      Google

      Google nabízí již od roku 1998 (kromě dalších internetových služeb) zejména inovativní vyhledávací technologii, která umožňuje milionům lidí po celém světě každodenní přístup k potřebným informacím. Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006 a od té doby uvedla na tuzemský trh více než 60 lokalizovaných služeb - kromě vyhledávání a online reklamy také Mapy Google, YouTube, Gmail, Hlasové vyhledávání, OS Android nebo internetový prohlížeč Chrome. České firmy všech velikostí využívají pro textovou, grafickou nebo multimediální reklamu službu Google AdWords a svůj obsah monetizují v Reklamní síti Google pomocí služby Google AdSense. Česká pobočka uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu a svými technologiemi podporuje projekty přispívající ke vzdělávání, podpoře podnikání a šíření české kultury a umění.

    • logo H1.cz

      H1.cz

      V H1.cz se setkáte s profesionálním týmem zkušených konzultantů a marketérů, kteří rozumí své práci a pomohou vám z vašeho webu i byznysu získat maximum. Na váš web nasadíme analytiku, postaráme se o SEO a konverzní schopnosti vašeho webu, obsahovou i komunikační strategii, sociální sítě, copywriting i e-mail marketing. Přivedeme vám návštěvnost z PPC a displayových kampaní nebo zbožových vyhledávačů. A to celé zaštítíme kreativním nápadem. Poskytujeme i poradenské a vzdělávací služby komplexního online marketingu.

      Více než 50 % našich klientů to s námi táhne už více než tři roky a 92 % z nich by nás rozhodně doporučilo dále. Mezi naše největší klienty patří Generali, HomeCredit, O2 nebo Vodafone. Jsme partnerskou agenturou Google a součástí sítě QUISMA.

    • logo TISCALI MEDIA

      TISCALI MEDIA

      TISCALI MEDIA, a.s. je provozovatelem portálu tiscali.cz a internetových médií jako games.cz, osobnosti.cz, dokina.cz, doklubu.cz, nasepenize.cz, sportstream.cz nebo ifaster.cz. Měsíčně baví téměř dva miliony lidí. Jejím záměrem je přinášet kvalitní a zábavný obsah uživatelům a jasnou přidanou hodnotu inzerentům. Pro zaměstnance, spolupracovníky i partnery vytváří inspirativní prostředí a dobré vztahy.

  • Mediální partneři

    • logo E15

      E15

      Deník Mladá fronta E15 patří již pátým rokem mezi nejrespektovanější názorová média v České republice. Společně s webem E15.cz je komplexním a aktuálním zdrojem zpráv z domácí a světové ekonomiky, politiky, byznysu a financí. Jednou měsíčně vychází deník společně s lifestylovým magazínem ZEN. Ekonomické zpravodajství z E15.cz je k dispozici na iPad, iPhone a čtečky Kindle.

    • logo Marketing & Media

      Marketing & Media

      Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.

    • logo Strategie

      Strategie

      Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

    • logo TREND Marketing

      TREND Marketing

      Časopis TREND Marketing se zabývá marketingovými strategiemi a jejich implementací ve firmě, plánováním, výzkumem trhu a marketingovým managementem jako samostatným tématem. V roce 2008 prošel celkovým redesignem.

  • Produktový partner

    • logo STRV

      STRV

      STRV je česká společnost působící převážně na americkém trhu. S cílem vyvíjet mobilní aplikace pro tamější startupy založila v roce 2012 pobočku v San Franciscu. Kompletní vývoj aplikací probíhá v České republice, kde společnost zaměstnává talenty z oblasti programování a UX designu.

  • Organizátor

    • logo Sdružení pro internetový rozvoj

      Sdružení pro internetový rozvoj

      SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.