Tato akce již proběhla.

Sál č. 2

Průvodce programem dopoledního bloku: Filip Rožánek (Rozhlas.cz)

9:30 – 10:00

Audio-vizuální zákon o mediálních službách rok poté

Jak se v praxi projevilo fungování nového zákona regulujícího audio-vizuální obsah na internetu, jak funguje spolupráce mezi SPIRem a RRTV a co řeší provozovatelé obsahu.
Diskusní panel: Mária Čuhelová (Seznam.cz), Jiří Šenkýř (RRTV), Vladan Rámiš (MAFRA), Pavel Krbec (CET 21), Dalibor Kačmář (Microsoft), moderátor Filip Rožánek (Rozhlas.cz)

10:05 – 10:15

Hospodářské noviny na iPadu a iPhonu

Jak se Economia vypořádala s uvedením Hospodářských novin na pole mobilních aplikací.

Prezentace: Andrea Tomšů

10:20 – 10:30

Časopis Computer v iPadu

Jak probíhá převod papírového časopisu do elektronické podoby pro iPad a jak se produktu daří na českém trhu.

Prezentace: Michal Politzer (Mladá fronta)

10:35 – 10:45

Aplikace ČTK na iPhonu a iPadu

Cílem vystoupení je představit aplikaci ČTK pro iPhone a iPad, motivy pro její vznik, model fungování, získané zkušenosti a nastínit další plány domácí tiskové agentury na poli tabletů a smartphonů

Prezentace: Karel Petrák (ČTK)

10:50 – 11:10

Coffee break

11:15

Blok: Jak se vypořádat s Facebookem

Imperativ doby: Musíte být na Facebooku! Ruku v ruce by ovšem měly následovat otázky Proč? a Jak? Nejlépe se odpovědi hledají v konfrontaci se zkušeností těch, kteří už zkoušku ohněm mají za sebou. Uvidíte několik case studies různého druhu na téma inzerce v sociálních sítích a její výsledky, prezentace budou zakončené diskusním panelem přednášejících.

Průvodce programem poledního bloku: Pavel Prouza (Brandz Friendz)

11:15 – 11:25

PR 2.0 a jak správně komunikovat v sociálních sítích

Praktické ukázky a rady z praxe na příkladu „Sdružení za poctivou plzeňskou dvanáctku“ a jeho více než 70 tisíce fanoušků na Facebooku.

Prezentace: Marek minarovič (Hans Tiger)

11:30 – 11:40

Použití prémiových reklam na Facebooku

Facebook je pro firmy nejen místem neformální komunikace s potenciálními zákazníky, ale také rozsáhlým prostorem pro placenou reklamu. Jaké jsou reálné možnosti reklamy na sociální síti generovat inzerentům měřitelné výsledky? Již přes rok nabízí ARBOinteractive reklamní pozici na hlavní stránce. Jaké jsou zkušenosti s tímto reklamním umístěním?

Prezentace: Daniel Kříž (ARBOinteractive)

11:45 – 11:55

Nokia na Facebooku

Prezentace: Pavla Tomsová (Nokia)

12:00 – 12:10

Puma: Creative factory

Komunikace na Facebooku se ve své komplexnosti a formě liší od čehokoliv, na co byli marketéři doposud zvyklí. Ten, kdo není ochoten naslouchat, či ten, kdo není ochoten vložit část obsahu značky na bedra fanoušků, by měl na Facebook a jiné sociální sítě zapomenout.

Prezentace: Jan Edlman (Omnicom Media Group)

12:15 – 12:25

Slevomat na Facebooku

Prezentace: Tomáš Čupr (Slevomat)

12:30 – 13:00

Diskusní panel o využití Facebooku

Diskusní panel: Pavla Tomsová (Nokia), Tomáš Čupr (Slevomat), Jan Edlman (Omnicom Media Group), Daniel Kříž (ARBOinteractive), Marek Minarovič (Hans Tiger), moderátor: Pavel Prouza (Brandz Friendz)

13:05 – 13:55

Oběd

Průvodce programem odpoledního bloku: Ondřej Malý (Economia)

14:00– 14:20

Mobil je všude s námi

Jakým způsobem dostat sdělení k zákazníkům v místě prodeje? Jak využít to jediné médium, které má zákazník vždy u sebe? Jakým chybám se vyhnout a jaké pobídky naopak fungují? To vše a ještě mnohem více se dozvíte na přednášce o mobilním marketingu se zamřením na cílení podle geografické polohy.

Prezentace: Tereza Hubičková (Telefónica O2)

14:25 – 14:35

Mobilní trh v číslech podruhé

Tentokrát se podíváme na mobilní služby a aplikace z pohledu dodavatele obsahu. Jaká máme aktuální čísla a statistiky na mobilním webu a za mobilní aplikace?

Prezentace: Ivan Mikula (Seznam.cz)

14:40 – 14:50

Mobilní marketing 2011 v příkladech

Jak integrovat mobilní marketing do kampaní. Co mohou přinést, co funguje, na co si naopak dát pozor při plánování kampaně a jak zaručit efektivní výkon.

Prezentace: Klára Hauzírková (Seznam.cz)

14:55 – 15:15

Relevantní reklamní SMS dosáhnete prodeje vašich produktů a služeb

Na základě zkušeností s kampaněmi reklamních SMS/MMS stovek inzerentů, mezi kterými již mnozí využili už osvědčený formát reklamních SMS zasílaných na základě aktuálního výskytu spotřebitele, poradíme, jak využít tyto formáty pro podporu vašich prodejů.

Prezentace: Petr Slavík (T-Mobile)

15:20 – 15:40

Jak fungují mobilní kampaně v různých segmentech

Pohled mediální agentury na mobilní marketing. Jsou SMS efektivnější než MMS? Dosahují bannery na mobilním internetu lepších výsledků než bannery na klasickém internetu?

Prezentace: martin šebesta (Omnicom Media Group)

15:45 – 16:05

Jak využít chování uživatelů mobilního internetu

Rozbor současného chování uživatelů mobilního internetu pri práci s mobilními službami a možnosti jeho využití při startu nových mobilních služeb či při podpoře mobilních reklamních kampaní.

Prezentace: Ondřej Švihálek (Centrum Holdings)

16:10 – 16:30

Vládne českým mobilním službám a marketingu GIGO?

Analýza a srovnání klíčových atributů, trendů a ukazatelů chování českých uživatelů mobilního internetu s daty a analýzami přicházejícími z USA a okolního světa. Úskalí a rizika nedostatku objektivních informací o chování mobilních uživatelů z pohledu nezávislého vývojáře mobilních služeb a aplikací.

Prezentace: Tomáš Hebr, (iComVision)

16:35 – 17:05

Aktuální trendy v možnostech a využití mobilních kampaní

Diskusní panel: Tereza Hubičková (Telefónica O2), Jiří Lenk (Google.cz), Klára Hauzírková (Seznam.cz), Petr Škvařil (Vodafone), Šárka Žižková (Omnicom Media Group), moderátor: Ondřej Malý (Economia)