Tato akce již proběhla.

Sál č. 1

Průvodce programem: Martin Veselovský

9:00

Zahájení konference

Kateřina Hrubešová (SPIR)

9:15 – 9:35

Úvodní slovo SPIR

Ján Simkanič (Internet Info)

9:40 – 10:00

Český spotřebitel 2.01.1

Nejzajímavější rysy spotřebitelského chování na internetu a trendy a změny v preferencích uživatelů a zákazníků.

Prezentace: David Šimák (Idealisti)

10:05 – 10:25

Mobilní trh v číslech

Všichni vědí, že využití mobilního internetu, mobilního obsahu, mobilních aplikací a služeb nabírá na síle a rozšiřuje se od early adopterů k early majority. Jenže co to znamená doopravdy? Nechť místo dojmů promluví čísla.

Prezentace: Slavomír Doležal (T-Mobile)

10:30 – 10:45

Vyhledávání včera, dnes a zítra

Aktuální novinky, nadcházející trendy ve vyhledávání a jejich dopady a využití v podnikání.

Prezentace: Daniel Nohel (Google.cz)

10:50 – 11:10

Coffee break

11:15 – 11:35

Invaze online gigantů do offline reklamy

V posledním roce vidíme poměrně často reklamní boj internetových gigantů a oproti minulým letem jsme mohli tento souboj sledovat v rekordním poměru i v offline médiích. A není tomu tak pouze u nás. Nejdražší reklamní prostor planety, pauzy amerického SuperBowlu, měl rovněž rekordní zastoupení online služeb a serverů. Proč servery začínají výrazněji útočit v offline světě? Jak efektivní jejich kampaně v porovnání s onlinem jsou?

Prezentace: Adam Reinberger (Viral Boooster)

11:40 – 12:10

Marketingový duel: Luděk Motyčka (Google.cz) a Michal Vodák (Seznam.cz)

Jaké marketingové priority dnes řeší dva největší mediální online hráči a jak se vzájemně ovlivňují? Jak vidí nejbližší vývoj trhu a jak jsou na něj připraveni? 

Moderátor: Tomáš Řehák (konzultant)

12:15 – 12:45

Mobilní technologie – nové příležitosti pro marketing

V této prezentaci si ukážeme efektivní využití mobilních technologií na příkladech různých typů mobilního marketingu. Také se podíváme, jak se dá kombinovat s TV, OOH a tiskovou reklamou a jak zasahuje do vyhledávačů, video a sociálních médií.

Prezentace: Jeff Hyams (MEC), prezentace bude v angličtině bez českého tlumočení

12:50 – 13:55

Oběd

14:00 – 14:30

Jaký smysl mají veřejnoprávní média na internetu?

Česká televize ohlašuje, že na jaře přijde s novou, zásadně posílenou online sekcí, která svým obsahem bude konkurovat komerčním poskytovatelům obsahu. Jaká internetová aktivita patří k poslání veřejnoprávních médií, jakých oblastí se má týkat a jaké mají být zdroje jejího financování?

Diskusní panel: Dalibor Balšínek (MAFRA), Petr Dvořák, Milan Fridrich (Česká televize), Alexandr Pícha (Český Rozhlas), Milan Šmíd (FSV UK), moderátor Jan Potůček (DigiZone.cz)

14:35 – 14:55

Obsah jde za hranice webu, kam půjdou peníze?

Letošní rok je ve znamení triumfu tabletů, smartphonů a elektronických čteček. Je to spása vydavatelů, kteří touží po technologii doposud „nezkažené“ bezplatným obsahem? Naučí se uživatelé za články platit, nebo to dopadne stejně jako donedávna s webem? A mění se na nových platformách chování a návyky čtenářů?

Prezentace: Adam Javůrek (NextBig)

15:00 –15:10

Jak funguje systém Piano na Slovensku

Slovenští internetoví hráči se rozhoupali a podle všeho v dubnu rozjedou prostřednictvím unikátního systému Piano placení za internetový obsah. Jak přesně celý projekt funguje, kdo se do něj zapojil, s jakými službami a s jakými očekáváními?

Prezentace: Tomáš Bella (Piano Media)

15:15 – 15:45

Chystá se konečně zpoplatnění obsahu na internetu?

Diskusní panel: Lucie Tvarůžková (Economia), Tomáš Bella (Piano Media), Michal Hanák (MAFRA), Jakub Unger (Centrum Holdings), moderátor: Petr Koubský (TBN)

15:50 – 16:10

Coffee break

16:15 – 16:45

Tři veteráni (Juráňová, Bajer, Doležal)

Diskusní panel s třemi výraznými osobnostmi začátku českého internetového trhu. Ivana Juráňová, zakladatelka a majitelka agentury M.I.A., Olda Bajer, zakladatel a spolumajitel Centrum.cz, dnes stojící za projektem ZOOT, Pavel Doležal, zakladatel a spolumajitel agentury Ataxo, dnes internetový podnikatel s řadou projektů a aktivit.

Moderuje: Kateřina Hrubešová (SPIR)

16:50 – 17:10

Buďte tam, kde jsou vaši uživatelé – ale jak?

Jdou po vás. Špitají si za vašimi zády, aby se vám mohla konkurence smát do obličeje, nebo jsou to ambasadoři vaší značky, kteří šíří vaši slávu? Jak se to dozvědět? Monitoring sítí je představován jako nezbytný nástroj marketingu a PR komunikace. Ovšem než se do něj pustíte, je dobré si uvědomit několik věcí.

Prezentace: Patrick Zandl (Lupa.cz)

17:15 – 17:35

Vymlácené zuby na Facebooku

Facebook znamená příležitost, ale také představuje riziko. Ať už je to špatně zvolená komunikační taktika, neznalost pravidel hry, podmínek užívání a nebo Velký bratr Facebook, který do firemní komunikace dokáže zasáhnout bez varování a s omezenou možností obrany. 

Prezentace: Daniel Dočekal, (Tiscali Media)