Tato akce již proběhla.

Partneři

  • Generální partner

    • logo Seznam.cz

      Seznam.cz

      Seznam.cz je nejnavštěvovanější český internetový portál, jehož domovskou stránku denně navštíví přes 2,5 milionu uživatelů. Komerční i nekomerční služby Seznam.cz využívají již téměř 20 let ti, co na internetu hledají zábavu, informace či přátele. Fulltextové vyhledávání, Mapy.cz, Stream.cz, katalog firem, e-mailová pošta se 7,5 miliony účtů, zpravodajství a odborné inzertní služby jsou běžnou součástí každodenního života českých uživatelů internetu. Vizí společnosti Seznam.cz je pracovat na tom, aby internet byl nejsilnější české médium a na něm Seznam.cz místem první volby.

  • Hlavní partner

    • logo Centrum Holdings s.r.o.

      Centrum Holdings s.r.o.

      Centrum Holdings je internetová firma s působností ve střední a východní Evropě (Česká republika, Slovensko a Chorvatsko). Návštěvnost jejích webů činí přes 6 miliónů návštěvníků měsíčně. Provozuje, mimo jiné, značky Aktuálně.cz, Žena.cz, Centrum.cz, Atlas.cz, ICQ Centrum.cz, Najisto.cz, Agentura Najisto, Amplion.cz, Atlas.sk, Aktualne.sk nebo Net.hr. Centrum Holdings má 400 zaměstnanců ve třech zemích.

  • Partneři

    • logo Google

      Google

      Google nabízí již od roku 1998 (kromě dalších internetových služeb) zejména inovativní vyhledávací technologii, která umožňuje milionům lidí po celém světě každodenní přístup k potřebným informacím. Česká pobočka Googlu byla založena v říjnu 2006 a od té doby uvedla na tuzemský trh více než 60 lokalizovaných služeb - kromě vyhledávání a online reklamy také Mapy Google, YouTube, Gmail, Hlasové vyhledávání, OS Android nebo internetový prohlížeč Chrome. České firmy všech velikostí využívají pro textovou, grafickou nebo multimediální reklamu službu Google AdWords a svůj obsah monetizují v Reklamní síti Google pomocí služby Google AdSense. Česká pobočka uzavřela desítky lokálních partnerství s klíčovými hráči na trhu a svými technologiemi podporuje projekty přispívající ke vzdělávání, podpoře podnikání a šíření české kultury a umění.

    • logo Media House

      Media House

      Obchodní zastoupení Media House provozuje sítě internetových médií FINANCE, FAMILYNET a OUTDOORNET s celkovým zásahem 1 milionu reálných uživatelů. 35 zastupovaných online titulů se zaměřuje na osobní a firemní finance, péči o děti a aktivní trávení volného času. Inzerenti takto osloví čtenáře a čtenářky s vyššími příjmy, nadprůměrným vzděláním a celkově aktivním přístupem k životu. Společnost Media House je členem SPIR a návštěvnost všech online titulů FAMILYNET, FINANCE a OUTDOORNET ověřuje NetMonitor. Více na www.mediahouse.cz.

    • logo O2 Media

      O2 Media

      Marketingové služby a služby Big dat poskytuje O2 pod společnou značkou O2 Media. O2 Media nabízí zákazníkům mediální produkty a hledá nejkomplexnější řešení pro firmy s využitím Big Dat. V rámci mediálních produktů nabízí tým obchodníků podle potřeb klientů cílené reklamní kampaně, kam patří SMS a MMS kampaně, lokalizační SMS a MMS, emailové rozesílky, přílohy k fakturám, online reklama nebo reklama prostřednictvím O2 TV. O2 Media rovněž vytváří produkty, založené na Big Datech, se kterými pracuje. O2 má 5 miliónu SIM karet, milión internetových přípojek a 220 tisíc zákazníků O2 TV a díky této databázi zákazníků, tak tým Big Data přichází s unikátními produkty, kdy na míru vytváří analýzy a produkty určené pro soukromý i veřejný sektor nebo podklady pro mediální kampaně. Co je důležité zmínit, že žádná data firma neposkytuje třetím stranám. Výstupem jsou vždy agregované statistiky. Pro více informací nás navštivte na www.O2Media.cz.

    • logo T-Mobile Czech Republic

      T-Mobile Czech Republic

      Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996. T-Mobile je operátorem veřejné mobilní komunikační sítě ve standardu GSM a UMTS. Od 1. ledna 2008 T-Mobile nabízí také fixní datové a hlasové telekomunikační služby. Od roku 2009 společnost rozšířila nabídku o ICT služby a od listopadu 2010 nabízí také satelitní T-Mobile Televizi. T-Mobile se dlouhodobě zaměřuje na kvalitu svých služeb. Nezávislé testy opakovaně potvrzují, že T-Mobile je leaderem v kvalitě jak v oblasti 2G a 3G (UMTS FDD) dat, tak i v případě hlasových služeb v síti GSM.

  • Mediální partneři

    • logo E15

      E15

      Deník Mladá fronta E15 patří již pátým rokem mezi nejrespektovanější názorová média v České republice. Společně s webem E15.cz je komplexním a aktuálním zdrojem zpráv z domácí a světové ekonomiky, politiky, byznysu a financí. Jednou měsíčně vychází deník společně s lifestylovým magazínem ZEN. Ekonomické zpravodajství z E15.cz je k dispozici na iPad, iPhone a čtečky Kindle.

    • logo Marketing & Media

      Marketing & Media

      Marketing & Media je týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě. Přináší aktuální informace a analýzy o dění v oboru, exkluzivní výzkumy, data a komentáře. Součástí jsou tematické přílohy M&M plus s analýzami jednotlivých oborů marketingové komunikace. Je jediný český člen mezinárodní sítě časopisů o marketingové komunikaci a médiích NIMM.

    • logo Strategie

      Strategie

      Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

  • Produktový partner

    • logo friendlyway s.r.o.

      friendlyway s.r.o.

      Společnost friendlyway s.r.o. se stala v roce 2000 výhradním zástupcem společnosti friendlyway AG pro Českou republiku a Slovensko. friendlyway je výrobcem informačních internetových terminálů-kiosků. friendlyway s.r.o. využívá ku prospěchu svých klientů zázemí jednoho ze světových leaderů v oblasti výzkumu, výroby a využití informačních terminálů/interaktivních displejů/kiosků /Interactive Information Station ™. Společnost nabízí kromě pouhé dodávky technických prostředků i ucelená řešení přo využití informačních terminálů. Jde o řešení podle potřeby každého jednotlivého klienta v souvislosti s realizací záměrů klienta v oblasti použití informačních terminálů t.j. včetně řešení poskytovaného obsahu - služby. Součástí nabídky jsou i celosvětově používané softwarové produkty.

  • Organizátor

    • logo Sdružení pro internetový rozvoj

      Sdružení pro internetový rozvoj

      SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.