Tato akce již proběhla.

Přednášející

Moderátoři panelových diskusí

Ondřej Aust, Vedoucí redaktor Médiář.cz
V letech 2002 – 2004 pracoval jako editor webu české redakce BBC World Service. Posledních pět let byl redaktorem Lidových novin, od dubna 2005 v nich psal pravidelnou páteční stránku o médiích. V listopadu 2009 nastoupil do PPF Media jako vedoucí redaktor mediálního zpravodajství. Absolvoval magisterská mediální studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze.


Juraj Gerbery, Marketing&Media
Od ledna 2004 pracuje jako redaktor týdeníku Marketing & Media, kde se věnuje oblasti televize a internetu. Osmým rokem externě spolupracuje s Českým rozhlasem. V minulosti také působil jako redaktor deníku SME, tiskový mluvčí festivalu Divadelní Nitra a spolupracovník slovenské redakce Rádia Svobodná Evropa.


Hana Huntová
Od roku 1993 postupně pracovala ve vydavatelství, agenturách (Saatchi&Saatchi, Ogilvy, Mindshare) a na straně zadavatele (Unilever), vedla mezinárodní tým, pracovala s klienty na různých úrovních, s agenturami, s divizemi uvnitř organizace, vedla mezinárodní školící programy. Od roku 2007 pracuje jako nezávislá mediální konzultantka a lektorka se zaměřením na marketing a marketingovou komunikaci.


Daniela Písařovicová, Česká televize
Daniela Písařovicová pracuje přes pět let v České televizi. Na ČT 24 moderuje ranní vysílací blok Studio 6 a večerní pořad EKONOMIKA ČT 24. Zároveň se věnuje práci redaktorky pro ekonomickou redakci. Vystudovala VŠE v Praze se zaměřením na mezinárodní politiku a diplomacii.


Miloš Čermák, nezávislý publicista a konzultant
Miloš Čermák (1968), komentátor a mediální expert. Působil jako reportér v časopise Reflex (1991 – 2003) a šéfkomentátor v Lidových novinách (2003 – 2005). Spolupracoval mimo jiné s Českou televizí (pořady Zavináč, Bez obalu), Hospodářskými novinami a dalšími médii. Je autorem více než deseti knih či publikací. Přednáší na katedře žurnalistiky FSV UK. Vystudoval biokybernetiku na FEL ČVUT.


Jan Potůček, DigiZone.cz
Jan Potůček je šéfredaktorem zpravodajského serveru DigiZone.cz o digitálním vysílání. V minulosti vedl mediální rubriky Lidových novin a Reflexu, zakládal oborové servery RaM.cz (v rámci internetového magazínu Svět Namodro) a RadioTV.cz. Problematice médií se věnuje od roku 1998.


Tomáš Řehák, Omnicom Media Group
Tomáš řehák je šéfem divize Digital skupiny Omnicom Media Group. Omnicom jako společnost kotovaná na NYSE vlastní reklamní a mediální agentury po celém světě. Tomáš je zodpovědný za chod oddělení Digital a jeho strategické směřování. V mediálním businessu se pohybuje od roku 1992 a internetu se věnuje od roku 1999. Vystudoval Ekonomii na Institutu Ekonomických Studií na Fakultě Sociálních Věd University Karlovy, krátce pobýval na stážích na Universität Hamburg a Ecole Superieure de Commerce ve francouzském Rennes. Tč. je místopředsedou SPIR.


Patrick Zandl, Lupa.cz
Patrick Zandl spoluzaložil v roce 1996 Mobil server, magazín o mobilních telefonech, který později prodal společnosti MAFRA. Dnes publicista a analytik telekomunikačních trhů, podílel se na řadě dalších internetových projektů (Pipay.cz, Stream.cz). Nyní působí na pozici šéfredaktora odborného serveru Lupa.cz.


Přednášející

Marek Antoš, Internet Info
Na Internetu se pohybuje už od roku 1994, společnost Internet Info založil v roce 1998. V prvních letech působil též jako šéfredaktor serveru Lupa.cz, později vedl konzultační centrum Dobrý web a dnes se věnuje především dlouhodobým cílům a strategickému rozvoji společnosti. Současně dává prostor svému alter egu tím, že vyučuje ústavní právo na PF UK.


Dalibor Balšínek, MAFRA
Dalibor Balšínek je člen představenstva Mafra, a. s. zodpovědný za oblasti Lidové noviny, lidovky.cz, iDNES.cz a multimédia a výkonný ředitel Lidových novin, zastávající funkci šéfredaktora. Vystudoval teorii literatury a masovou komunikaci. Dříve působil 10 let jako šéfredaktor časopisu Týden.


Andreas Cohen, I-COM
Andreas Cohen is the Chairman of I-COM (International Conference on Online Media Measurement). He holds an MBA from IMD in Lausanne, Switzerland and a BA from Babson College in Boston, USA. Andreas also worked for Kraft Foods Europe and one of Germany's largest publishers, Hubert Burda Medien. As Director Corporate Development of their New Media group, he led the development of Germany's first Ad Server software and helped pioneer the internet as an advertising medium. Andreas also previously served as a board member of IAB Germany (BVDW) for 10 years and as a member of ABC Germany's (IVW) Online Media Organisational Committee (OA) for 12 years.


Jiří Černý, ROWAN LEGAL
Jiří Černý je předním odborníkem v oblasti práva informačních technologií a elektronických komunikací a věnuje se poradenství předním společnostem v oblasti ICT. Před působením v Rowan Legal, získal Jiří Černý řadu zkušeností v rámci společnosti British Telecom Global Services, kde byl odpovědný za řízení a koordinaci právních záležitostí v regionu střední a východní Evropy a koordinaci některých ICT projektů v Rusku, severní Evropě a na středním východě. Před svým působením v BT Global Services pracoval ve společnosti Eurotel Praha spol. s r.o.


Mária Čuhelová, Seznam.cz
Mária Čuhelová je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci a samostatnou advokátkou od roku 2005; téhož roku rovněž zahájila spolupráci se společností Seznam.cz, a.s., kterou do současnosti zastupuje. Je členkou Komise samoregulátora při SPIR.


Petr Dobroslávek, Behavia
Petr Dobroslávek je odpovědný za značku Behavia na lokálním trhu. Má odpovědnost za její obchodní činnost, profilaci na trhu a celkové strategické směřování značky.


Daniel Dočekal, Nezávislý publicista a konzultant
Daniel Dočekal je internetový publicista a zakladatel internetového magazínu Svět Namodro, který prodal agentuře M.I.A. (později koupena Českým Telecomem (Telefónica O2 Czech Republic)). V Telefónica O2 Czech Republic Daniel Dočekal zůstal a vytvořil portál Quick.cz. Vymyslel a vytvořil kolektivní weblog Prostý Občasník Originálního Humoru (Pooh.cz). Od prosince 2006 se věnoval projektu DigiWeb.cz a později působil jako šéfredaktor iHNed.cz. V současnosti spolupracuje s časopisem Inside věnovanému trendům a strategiím na českém trhu IT. Většinu současných aktivit věnuje sociálním sítím, webdesignu, novým médiím, reklamě a internetovému marketingu pro Proximity Prague a řadě aktivit na sociální sítí Facebook a Twitter.


Josef Drobílek, Hypoteční banka
Josef Drobílek je marketingovým specialistou v Hypoteční bance, kde má na starosti webové stránky banky a veškerou on-line komunikaci. Po ukončení studia pracoval jako obchodník a od roku 2004 se věnuje internetovému marketingu.


Miloš Endrle, Geewa
„Svět nepatřil nikomu kdo nebyl hráč“. Miloš Endrle naplňuje toto rčení již čtvrtým rokem ve společnosti Geewa.com zaměřující se na vývoj online her pro více hráčů a sociální sítě. Předtím strávil dlouhá léta vývojem finančních webů a mobilních aplikací.


Jaromír Fulnek, Inmite
Jaromír Fulnek je spoluzakladatel a CEO společnosti Inmite s.r.o. Inmite se zaměřuje na nové technologie v oblasti vývoje webových a mobilních aplikací, Jaromír zde zodpovídá za obchod a strategii. Vystudoval diplomacii na VŠE, v minulosti pracoval ve společnosti ExxonMobil.


Kristjan Mar Hauksson, SEMPO
Kristjan Mar Hauksson is the Founder and Director of Search & Online Communications at Nordic eMarketing. The company specialises in multilingual online communications, organic search engine optimisation and marketing through several verticals such as tourism, finance, government and pharmaceuticals. Nordic eMarketing assists companies to gain international visibility online and to use the Internet as a communication channel, as well as providing consultation in web content management systems and analytics solutions.Kristjan is on the board of directors for SEMPO, the founder of the Iceland SEO/SEM forum and a published author on the topic of Internet marketing.
Kristjan studied electrical engineering at Reykjavik Technical College in Iceland and has a degree in Systems Analysis from the Computer and Engineering Schools of Iceland and an Internet marketing degree from the University of British Columbia.ristjan has been involved in developing Internet solutions since 1996, and involved in search engine optimisation and marketing since 1999.


Michal Heisig , Seznam.cz
Michal Heisig je obchodním ředitelem společnosti Seznam.cz, a.s. Má zodpovědnost za obchodní výsledek a směřování obchodu firmy na mediálním trhu. Po studiu ekonomie a španělštiny pracoval pro zahraniční společnosti v oblasti cestovního ruchu, obchodu na internetu se věnuje od roku 2002.


Jan Herzmann, Factum Invenio
Jan Herzmann je managing partnerem skupiny ppm factum a jednatelem společnosti Factum Invenio. Vystudoval matematickou statistiku na Univerzitě Karlově a výběrová šetření na VŠE, v roce 1993 pak studoval management na Universität st. Gallen. Věnuje se jednak politickému veřejnému mínění, jednak marketingovému výzkumu s důrazem na komunikaci. Od roku 2006 je národním reprezentantem oborové asociace výzkumu trhu a veřejného mínění ESOMAR pro Českou republiku.


Tomáš Horák, Internet BillBoard
Tomáš Horák je obchodním ředitelem společnosti Internet BillBoard a.s. Jeho hlavní odpovědnost směřuje do oblasti prodeje technologií BBelements. Vystudoval informatiku a výpočetní techniku. V prodeji IT technologií (geografické informační systémy, unified messaging, reklamní systémy) a služeb s tím spojených se pohybuje již 20 let. Na internetovém mediálním trhu působí devátým rokem.


Tomáš Hrivnák,  Idealisti
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti řízení značek. V posledních 15 letech pracoval v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon), strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Tomáš má bohaté zkušenosti s plánováním a tvorbou reklamy, navrhováním a interpretací kvantitativního a kvalitativního výzkumu, koučováním a marketingovým plánováním a řízením značek; přednáší na seminářích a konferencích, píše odborné články a publikace. Tomáš studoval anglistiku na FF Univerzity Komenského v Bratislavě a na Edinburgh University ve Skotsku.


Kateřina Hrubešová, SPIR
V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupitelství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou SPIRu a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.


Tereza Hubičková, Telefónica O2 Czech Republic
Tereza Hubičková zodpovídá ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic za prodej reklamních služeb jak z oblasti mobilního marketingu, tak i oblasti on-line formátů, které TO2 komerčně nabízí třetím stranám. Do společnosti nastoupila v roce 2003 do oddělení marketingové komunikace, kde se zabývala převážně BTL komunikací. Mezi její zájmy patří především nové možnosti v rámci médií a komunikace, setkávání s novými lidmi, sport a kultura. Ve volném času se věnuje především své rodině.


Tomáš Jindříšek, OgilvyInteractive
Tomáš Jindříšek je ředitelem OgilvyInteractive, internetové divize jedné z největších komunikačních agentur na světě. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998. Pravidelně přednáší a publikuje. Je členem řady odborných porot jako je např. Zlatá Pecka, Internet Effectiveness Awards, Křišťálová Lupa nebo TOP Filantrop. Jeho koníčkem je aktivní pomoc obecně prospěšnému sektoru. Je duchovním otcem projektu na rozvoj individuálního dárcovství Darujspravne.cz. Ve volném čase se rád věnuje kavárenskému povalečství.


Miroslav Jiřík, T-Mobile
Mirek Jiřík pracuje od roku 2003 ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Nejdříve jako Brand manažer, nyní jako Senior manažer BTL a online komunikace s odpovědností za direct marketing, vizuální merchandising prodejních kanálů, zákaznické časopisy, korporátní tiskoviny a brožury a dále za reklamu a marketing na internetu.


Jaroslav Kábele, MAFRA
Na českém internetu pracuje už 12 let. Je původním povoláním novinář a byl u počátků budování zpravodajského serveru iDNES.cz. Později se stal jeho šéfredaktorem a poslední čtyři roky je jeho ředitelem. O video na internetu se zajímá od roku 2000, kdy iDNES.cz začal publikovat videoreportáže. Je jedním z průkopníků přímých videopřenosů na internetu, a to jak ze sportu, tak koncertů nebo událostí na ulici.


Kateřina Kalistová, RRTV
Kateřina Kalistová vystudovala Právnickou fakultu UK v Praze. V současné době pokračuje ve studiu na ESMA Barcelona v programu MBA. Od roku 2008 je výkonnou ředitelkou Nadačního fondu Impuls. Od poloviny roku 2009 je předsedkyní Rady pro rozhlasové a televizní vysílání.


Michal Klíma,WAN-IFRA
Michal Klíma byl v roce 1990 jediným českým vrcholovým vydavatelským manažerem, který dříve nepracoval v komunistických médiích. Od té doby působil ve vedoucích funkcích vydavatelských domů. Sedm let byl ředitelem Lidových novin, tři roky výkonným ředitelem Economie, tři roky ředitelem Economie OnLine, od roku 2003 do roku 2009 byl generálním ředitelem a od roku 2007 do roku 2009 i předsedou představenstva Economie. Je vicepresidentem Světové asociace novin WAN. Absoloval ČVUT a Kurs vrcholových novinových manažerů Northwestern University v Chicagu.


Martin Konrád, FTV Prima
Martin Konrád je absolventem Obchodní fakulty na VŠE. V médiích působí 12 let, z toho 10 let v rádiích a 2 roky v tisku. Od roku 2008 zastává pozici obchodního ředitele v televizi Prima.


Tomáš Košťál, Seznam.cz
Během studia na VŠB v Ostravě se specializoval na Informační technologie, v průběhu let 2000 – 2009 se věnoval podpoře prodeje nejprve v marketingové agentuře, později i obchodu samotnému ve společnostech AAC Czech a FLEXIO. Od roku 2009 působí v Seznam.cz, kde na pozici Key Account Managera obchoduje formáty mobilní reklamy.


Pavel Kotyza, MEDIATEL
Pavel Kotyza je ředitelem mobilních a hlasových služeb v Mediatelu, vydavateli Zlatých Stránek. V mobilním a internetovém světě se pohybuje přes 10 let, pracoval v Contactelu, Tiscali, Vodafone, Mobilkingu a zastával též funkci místopředsedy Asociace Mobilního Marketingu ČR. Jeho projekty obdrželi několik ocenění: Top MMS, Creative Mobile Award a nejnovějí Creative Communication Award 2009. Pavel studoval Business & IT v Sydney a má zkušenosti i se start-up projekty v zahraničí (Polsko, USA). Právě dokončuje studia marketingových komunikací na UTB ve Zlíně.


Pavol Mačinga, MACINGA MEDIA
Pavol Mačinga je jednatelem konzultační společnosti MACINGA MEDIA. Posledních 7 let pracoval jako mediální manager skupiny ČSOB v České republice a na Slovensku. V minulosti též pracoval jako Mediální ředitel ve slovenské reklamní agentuře VACULIK ADVERTISING.


Jakub Mach, MicroMedia
Jakub Mach je dlouholetým podnikatelem v oblasti mobilních technologií. Založil společnost MicroMedia, která se zabývá konverzí internetových služeb do prostředí mobilních telefonů, dodává obsah do nabídky mobilních operátorů a prodává reklamu na nejvýznamějších mobilních stránkách. Mimojiné provozuje několik vlastních platforem např. pro správu reklamního prostoru, distribuci SMS/MMS zpravodajství, systém pro měření návštěvnosti mobilních stránek.


Tomáš Mátl, Vodafone
Tomáš Mátl působí 10 let v oboru telekomunikací a internetu. 4 roky pracuje ve společnosti Vodafone. V posledních 2 letech řídí oddělení Media Solutions zodpovědné za rozvoj mobilních marketingových kanálů a jejich začlenění do businessu mobilního operátora. Zároveň se podílí na práci pracovní skupiny APMS pro mobilní reklamu a komise pro měření mobilního internetu SPIR. Je členem výkonné rady SPIR.


Lukáš Morávek, PPC Consulting
Pracoval v letech 2004–2008 ve společnosti Google, nejprve jako zakládající člen týmu podpory AdWords v Dublinu, potom se podílel na vzniku českého zastoupení Google v Praze. Vystudoval anglistiku na MU v Brně a kulturní a genderová studia na Středoevropské univerzitě v Budapešti. V současnosti působí jako konzultant pod hlavičkou své firmy PPC Consulting.


Miroslav Motejlek, Motejlek.com
Miroslav Motejlek je autorem a provozovatelem Motejlek.com, webu se zaměřením na velký byznys v České republice a na Slovensku. Vystudoval ekonomii na Filosofické fakultě University Karlovy. Pracoval v Lidových novinách a v Týdnu, v obou jako vedoucí ekonomické rubriky. V současné době řídí redakci reportérů Českého rozhlasu pro stanice Radiožurnál a Rádio Česko. Před pár týdny podal výpověď a hodlá veškeré úsilí věnovat projektu Motejlek.com.


Michal Němec, T-Mobile
Do společnosti T-Mobile nastoupil začátkem roku 2001 s úkolem vytvořit divizi odpovědnou za tvorbu portálové strategie a nehlasových služeb, jejich rozvoj a provoz. Od roku 2003 je členem Rady marketingových ředitelů a reprezentuje T-Mobile CZ v organizační struktuře T-Mobile International, která řídí evropskou strategii a rozvoj nehlasových služeb. Michal Němec v současnosti odpovídá v České republice za webové stránky a nehlasové služby s přidanou hodnotou poskytované přes internet, wap, SMS, MMS a mobilní TV/video prezentované pod značkami T-Mobile, t-zones a t-music.


Petr Nešpůrek, Mediadge:cia
Od roku 2000 pracoval jako Key Account Manager v Arbomedia, v roce 2004 se stal Head of MEC Interaction, Mediaedge:cia Czech Republic. Od roku 2005 je členem Výkonné rady SPIR.


Pawel Ozierski, Kraft Foods ČR
Pawel Ozierski je Senior Brand Manager značky Milka za společnost Kraft Foods ČR, s.r.o. Je odpovědný za lokální marketingovou strategii a aktivity značky Milka na českém a slovenském trhu. Získal akademické vzdělání v oborech Mezinárodní ekonomické vztahy a Finance&Bankovnictví. Před svým současným uplatněním pracoval v marketingových týmech pro kávu Jacobs a čokoládové tyčinky na polském trhu, dále pak v Praze na značkách Miňonky, 3Bit, Siesta a Vlnky.


Radek Pálka, OMD Czech
Od roku 2003 působí na pozici výkonného ředitele agentury OMD Czech s odpovědností za klientský servis a výzkum. Během svého působení v reklamní branži, získal zkušenosti jak na straně zadavatele, tak i na straně reklamních a mediálních agentur.


Miloš Petana, Stream.cz
Miloš Petana je zakladatelem a leadrem projektu Stream.cz. Původní profesí novinář a scenárista. Stál u zrodu TV Prima a byl jejím prvním generálním ředitelem.


Bronislava Plesníková, MediaCom Praha
Bronislava Plesníková vede internetové oddělení v mediální agentuře MediaCom Praha. V minulosti působila v mediálních agenturách ZenithOptimedia a MindShare. Pohybovala se jak na poli klasické display reklamy, tak i PPC a výkonnostního marketingu.


Luboš Plotěný, Dobrý web
Luboš Plotěný se specializuje na použitelnost, propagaci a rozvoj webových stránek. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu – strategie, tvorba, propagace. Vytvořil několik úspěšných internetových obchodů a u některých z nich se zároveň stará o jejich internetovou propagaci a další rozvoj.


Tomáš Potěšil, PayPerClick.cz
Tomáš Potěšil je ředitelem společnosti PayPerClick.cz. Věnuje se rozvoji firmy a vztahům s klienty. Studoval matematiku, pedagogiku, filozofii, teologii i marketingové komunikace, ale nejspokojenější byl na Sommeliérské akademii. V minulém století se zabýval offline reklamou, nyní věří v Google.


Vladan Rámiš, SPIR
Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA. Při své práci se zabývá mediální problematikou, mj. v oblasti tiskového práva, televizního vysílání a internetových médií. Je předsedou samoregulační komise audiovizuálních služeb SPIR. Vystudoval právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. V médiích působí od roku 2001, předtím byl činný v advokacii.


Jan Řehák, CET 21
V reklamě se pohybuje od roku 1996, zpočátku v mezinárodních agenturách DMB&B, Leo Burnett Advertising, později již v mediálních agenturách Starcom, OMD a ZenithOptimedia – se zaměřením na mediální plánování, od roku 2002 v manažerských pozicích. Od roku 2007 pracuje pro CET21 jako obchodní ředitel.


Regina Sehnalová, ČSOB
Má na starosti nákup médií a koordinaci kampaní v ČSOB. V oblasti komunikace a nákupu médií se pohybuje téměř 15 let. Před nástupem do ČSOB působila 5 let ve společnosti Telefónica O2, kde měla na starosti především plánování a nákup médií. Zkušenosti má také z mediální agentury MindShare, kde po 3 roky zastávala pozici Media Planner. Předtím působila jako marketingová a obchodní ředitelka Country Radia nebo jako marketingová manažerka ve společnosti ARBOmedia.


Petra Smolíková, Ministerstvo kultury ČR
Od svého nástupu na Ministerstvo kultury v roce 1998 se zabývala legislativou, působila jako ředitelka legislativního odboru, vrchní ředitelka sekce A a náměstkyně ministra.Z pozice náměstkyně ministra řídí sekci A, do které patří odbor legislativní a právní, odbor médií a audiovize, odbor autorského práva, zahraniční odbor a samostatné oddělení Evropské unie. Je členkou Výboru pro Evropskou unii a místopředsedkyní Národní koordinační skupiny pro digitální vysílání. V průběhu předsednictví České republiky v Radě Evropské unie koordinovala tuto agendu v rámci MK a předsedala pracovní skupině Rady EU pro autorské právo.


Jan Suda, Universall McCann
Jan Suda pracuje v Universal McCann jako Digital Media Director. Od roku 2004 vede digitální oddělení které, v UM vybudoval. Online reklamní kampaně plánuje již 9 let a stále se cítí nadšen a okouzlen neustále se rozšiřujícími možnostmi, které internet v komunikaci umožňuje.


Petr Šimůnek, Economia
Petr Šimůnek je od roku 2005 šéfredaktorem Hospodářských novin. V médiích pracuje od roku 1991, čtrnáct let strávil na různých pozicích v MF DNES. Zakládal přílohu Peníze, vedl ekonomickou rubriku, necelých pět let byl zástupcem šéfredaktora. Moderoval Nedělní Partii v televizi Prima a také Pressklub na Frekvenci 1. Vystudoval VŠE Praha, též studoval na Johanes Keppler Universität v Linci, absolvoval speciální novinářský studijní pobyt od Reuters Foundation na Oxford University, Green College.


David Špinar, H1.cz
David Špinar je ředitelem agentury H1.cz, která se specializuje na výkonnostní marketing, SEO a PPC reklamu. Je specialistou na efektivní online marketing a obchodní účinnost webových stránek. Společnost H1.cz se pod jeho vedením stala jedničkou ve svém oboru a všeobecně uznávanou odbornou autoritou. David je rovněž členem Komise výkonnostního marketingu SPIRu a je autorem metodiky výzkumu inzertních nákladů investovaných do PPC systémů.


Jakub Unger, Aktuálně.cz
Spoluautor projektu Aktuálně.cz. V květnu 2008 se stal obsahovým ředitelem nově vzniklého mediálního koncernu Centrum Holdings, od září 2009 se souběžně ujal šéfredaktorského kormidla a odpovědnosti za strategický rozvoj deníku. Před rozjezdem Aktuálně.cz působil Jakub Unger čtyři roky v Hospodářských novinách, kde končil jako zástupce šéfredaktora. V polovině 90. let začínal v soukromém rádiu, poté působil v redakci časopisu Týden a následně jako reportér domácího zpravodajství Mf Dnes.


Ondřej Vích, DIRECT Pojišťovna
Ondřej Vích pracuje od roku 2009 jako internet manažer v DIRECT Pojišťovně. Zodpovídá za veškeré aktivity spojené s online prodejem a marketingem. V minulosti působil na pozicicích spojených s online a direct marketingem ve společnostech Vodafone Czech Republic nebo Eurotel Praha. Vystudoval mezinárodní politiku a ekonomickou žurnalistiku.


Jiří Vítek, MindShare
Jiří Vítek je ředitelem agentury MindShare. Vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu UK. Pracoval nejprve ve výzkumných odděleních mediálních agentur a od roku 2001 vedl oddělení mediálního plánování v agentuře MindShare. Od založení SPIR působil v metodologické komisi a v letech 2002–2003 byl jejím předsedou. Od roku 2006 je externím přednášejícím na katedře marketingu VŠE.


Petr Voplakal, MEDIATEL
Má na starosti strategii a strategické spolupráce a partnerství v rámci skupiny Mediatel. Kromě toho i některé projekty v oblasti nových produktů služeb. Vystudoval systémovou analýzu na VŠE a masovou komunikaci na Univerzitě Karlově. V oboru mobilních komunikací a marketingu se pohybuje 10 let. Pracoval jako konzultant pro různé společnosti. Od roku 2003 pracoval v marketingu společnosti Eurotel pro segment korporátních zákazníků. Do týmu Mediatelu přišel v roce 2006.


Jana Vyhlídalová, Telefónica O2
Jana Vyhlídalová působí ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic na pozici ředitelky pro informační a reklamní služby. Mezi její kompetence spadá odpovědnost za řízení produktů, které stojí mimo značku O2 a prodej nových médií. Do společnosti nastoupila v roce 2003 na pozici manažerky marketingové komunikace, kterou zastávala do roku 2007. Mezi její zájmy patří nové trendy v oblasti médií a komunikace, design a architektura. Ve volném čase hraje golf a cestuje. Příležitostně přednáší obor marketingové komunikace na VŠE.