Tato akce již proběhla.

Sál č. 3

Sál výkonnostního marketingu a plánování
(kinosál č. 8 – Palace Cinemas)

10:00 – 10:20
Výsledky výzkumu inzertních odhadů výkonnostní inzerce
Pro rok 2009 se tradiční výzkum výkonu internetové reklamy rozšířil o položku inzertních nákladů investovaných do PPC systémů (Google AdWords, Sklik atp.). Díky unikátní metodice je tak známa částka, kterou inzerenti investují do PPC reklamy a řada dalších zajímavých čísel. Kde tedy skončily reklamní investice a jak velké jsou v tomto smyslu rozpočty spravované agenturami?
David Špinar, ředitel, H1.cz

10:25 – 10:45 Srovnání PPC systémů v praxi Jaká jsou specifika vybraných hlavních pay-per-click systémů při inzerci v ČR nebo pro cílení na zahraničí? Postřehy a tipy z praxe. Lukáš Morávek, majitel, PPC Consulting

10:50 – 11:20
Aktuální vývoj facebooku
Aktuální vývoj Facebookucelosvětově a v ČR  – návštěvnost, sociodemografie. Připojení k sociálním sítím přes mobilní platformy.
Marcin Woźniak, Chief Operating Officer, ARBOmedia AG
(bez tlumočení)

11:25 – 12:00
Panelová diskuse: Vyhodnocování výkonnostního marketingu
Obsazení: Luboš Plotěný (Dobrý web), Bronislava Plesníková (MediaCom Praha), Tomáš Potěšil (PayPerClick.cz), Ondřej Vích (DIRECT Pojišťovna, Milan Kryl (LMC)
Moderátor: Juraj Gerbery, redaktor, Marketing&Media

12:05 – 12:25
Jak si stojí měření českého internetu v mezinárodním srovnání?
Jaké jsou přístupy k měřění inernetové návštěvnosti u nás a v zahraničí, kde se nachází kvalitativně české měření.
Pavel Ševera, projektový manažer, SPIR

12:30 – 12:55
The Future of Online Measurement & Major Challenges for Advertisers
Advertising is in a period of massive change. The dawn of what has been called the decade of data will see the industry complete its move from the days of big-idea advertising to an era heavily influenced by numbers.
Andreas Cohen, Chairman, I-COM, Švýcarsko
(bez tlumočení)

13:00 – 14:00
Oběd

14:00 – 14:20
Prediktivní behaviorální cílení je tady… aneb  jak cílíte reklamu vy?
Představení nového způsobu jak efektivně pracovat s reklamním prostorem a kampaněmi inzerentů.
Tomáš Horák, obchodní ředitel, Internet BillBoard

14:25 – 14:45
Behaviorální cílení v kostce
Představení základních principů behaviorální reklamy, jejího fungování a technologie, která ji pohání. Význam behaviorální reklamy v rámci plánování a inzertní strategie. Jak rozumět výsledkům behaviorálně plánované kampaně.
Petr Dobroslávek, Project Manager, Behavia

14:50 – 15:10
Case study: Aukro.sk, Optimalizace PPC kampaně
Matěj Novák, Ataxo