Tato akce již proběhla.

Sál č. 2

Sál mobilní a multimediální inzerce
(kinosál č. 7 – Palace Cinemas)

Video

10:00 – 10:20 Co znamená přijetí AVS zákona pro provozovatele? Důsledek přijetí zákona pro oblast regulace reklamy na Internetu a v mobilních telefonech.  Je tato regulace žádoucí? Jakým způsobem budou reagovat provozovatelé a jakým způsobem budou reagovat regulátoři? Uplatňování regulace Internetu v rámci přeshraničních aktivit. Relevantní rozhodovací praxe Soudního dvora Evropské unie. Způsob uplatňování regulace mimo EU. Jiří Černý, Senior Associate, ROWAN LEGAL

10:25 – 11:00
Panelová diskuse: Jak se změní mediální prostředí po přijetí AVS zákona?
Obsazení: Mária Čuhelová (Seznam.cz), Kateřina Kalistová (RRTV), Vladan Rámiš (SPIR), Petra Smolíková (Ministerstvo kultury ČR)
Moderátor: Jan Potůček, šéfredaktor, DigiZone.cz

11:05 – 11:25
Aktuální data NetMonitoru o streamingovém videu
Měření multimediálního obsahu je jen logickým vyústěním konvergence médií, které ukazuje, že obsah není možné měřit stejně jako stránky.
Miloš Endrle, předseda streamovací pracovní skupiny SPIR, technický ředitel a zakladatel, Geewa

11:30 – 12:05
Panelová diskuse: Aktuální stav online videa
Obsazení: Jaroslav Kábele (MAFRA), Martin Konrád (FTV Prima), Miloš Petana (Stream.cz), Jan Řehák (CET 21)
Moderátor: Tomáš Řehák, Omnicom Media Group

Mobily

12:10 – 12:30
Mobilní marketing, jeho pozice a potenciál na trhu v ČR
Mobilní marketing je na českém trhu využíván již více než dva roky. Prezentace shrnuje jeho současný stav a rozšíření a nastiňuje předpokládané trendy krátko a střednědobého vývoje.
Tomáš Mátl, Head of Media Solutions, Vodafone

12:35 – 12:55
Využití mobilního marketingu v praxi
Prezentace je zaměřena na efektivní využívání mobilního telefonu jako reklamního prostředku. Vybrané studie prezentují výsledky kampaní využívajících pro správné cílení i geografickou polohu spotřebitelů.
Michal Němec, Vice President Portal & Content Services, T-Mobile>

13:00 – 14:00
Oběd

14:00 – 14:25
Mobilní aplikace nebo jeden prohlížeč?
Jak dostat obsah a služby do mobilních zařízení uživatelů?. Využít  mobilní web xHTML a prohlížeč telefonu obdobně jako u normání internetu nebo je správnou cestou vývoj specilizovaných mobilních aplikací pro jednotlivé mobilní platformy. Konkrétní zkušenosti z vývoje a nasazení a příklady, výhody a nevýhody obou přístupů.
Petr Voplakal, ředitel rozvojových služeb, MEDIATEL

14:30 – 14:50
Jak vytvořit mobilní kampaň?
Mobilní média jsou vhodná pro plánování kampaní jak v rámci komunikačního mixu, tak pro lokálně zaměřené kampaně i pro výkonnostní marketing. Jak takovou kampaň naplánovat, v čem spočívají výhody a nevýhody vybraných formátů a ukázky kampaní známých značek.
Tereza Hubičková, Telefónica O2

14:55 – 15:15
Provázanost mobilní reklamy s webem
Porovnání marketingové komunikace využívané na klasickém webu a možnosti jejího využití na mobilním internetu v praxi.
Tomáš Košťál, Key Account Manager, Seznam.cz

15:20 – 16:00
Panelová diskuse: Kdy se mobilní reklama začne využívat ve velkém?
Interaktivita a cílení – největší výhoda mobilního světa, jeho fungování, limity, příklady porovnání efektivity cílení podle socdemo a na konkrétního zákazníka.
Obsazení:, Jaromír Fulnek (Inmite), Tomáš Mátl (Vodafone,) Jakub Mach (MicroMedia), Petr Voplakal (MEDIATEL)
Moderátor: Patrick Zandl, šéfredaktor, Lupa.cz