Tato akce již proběhla.

Sál č. 1

Hlavní sál
(Velký sál Slovanského domu)

8:30
Registrace

9:00
Úvodní slovo
Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka, SPIR

9:15 – 9:40 Online trh pohledem SPIRu Aktuální informace o trhu internetové reklamy na základě datových výstupů projektů SPIRu. Nejdůležitější události posledních měsíců a jejich dopad na další vývoj internetového prostředí. Ján Simkanič, předseda výkonné rady SPIR, výkonný ředitel Internet Info

9:45 – 10:30
Panelová diskuse: Co dnes řeší zadavatelé při plánování online inzerce
Jak klienti a mediální agentury vnímají internetový trh, jak se jim s ním pracuje a jak obstojí ve srovnání s ostatními mediatypy.
Obsazení: Miroslav Jiřík (T-Mobile), Pawel Ozierski (Kraft Foods CR), Radek Pálka (Omnicom Media Group), Regina Sehnalová (ČSOB), Jan Suda (Universal McCann), Jiří Vítek (MindShare)
Moderátorka: Hana Huntová

10:35 – 10:55
Co děláme, když nejsme on-line?
Při plánování on-line reklamy podle výsledků NetMonitoru automaticky předpokládáme, že kdo na internetu sleduje videa o potápění, ve volném čase se potápí. Jsme off-line skutečně stejní jako on-line
Jan Herzmann, Managing Partner, Factum Invenio

11:00 – 11:20
Coffee break

11:20 – 11:40
Příklad využití mediamixu
Role internetu v mediálním mixu a propojení médií za účelem aktivace značky. Příklady FMCG značek v kategorii čokoláda
Pawel Ozierski, Senior Brand Manger, Kraft Foods CR
(bez tlumočení)

11:45 – 12:05
Umí být internet skutečně kreativní?
Jak internet využít pro nápadité a netradiční způsoby oslovení uživatelů a komunikaci s nimi.
Tomáš Hrivnák, spolumajitel, Idealisti

12:10 – 12:30
Úspěšné „vybudování“ značky prostřednictvím internetu
Daniel Dočekal

12:35 – 12:55
Když image generuje výkon a PPC buduje značku
Nečernobílý a neortodoxní pohled na různé způsoby firemní komunikace na internetu aneb není dobré reklamy bez funkčního webu. Umíme správně vyhodnocovat úspěšnost kampaní a pracovat s uživateli?
Josef Drobílek, marketingový specialista, Hypoteční banka

13:00 – 14:00
Oběd

14:00 – 14:20
Na placeném obsahu lze vydělávat
Příklad úspěšného byznys modelu exkluzivního placeného obsahu webu Motejlek.com. Motejlek.com jako projekt schopný prodávat obsah, generovat zisk a tím oslovit případné investory. Je postaven na jasně definované cílové skupině, která je připravena platit za unikátní informace.
Miroslav Motejlek, autor, Motejlek.com

14:25 – 15:00
Panelová diskuse: Tisk a internet – mohou přežít vedle sebe?
Představují tisk a internet konkurenční nebo doplňkové platformy? Dokáže nákladný tištěný svět vzdorovat bezplatnému internetovému obsahu? A dokáže na sebe internetový obsah vydělat a vyhovět nárokům na žurnalistickou kvalitu?
Obsazení:Dalibor Balšínek (MAFRA), Michal Klíma (WAN-IFRA), Petr Šimůnek (Economia,) Jakub Unger (Aktuálně.cz)
Moderátor: Miloš Čermák

15:05 – 15:25
Nové technologie pro získávání zákazníků z internetu
Nejen kvalitní webové stránky jsou klíčem k úspěšné konverzi návštěvníka v platícího klienta. Představíme si další možnosti, jak rozšířit online prezentaci o mobilní a sociální komunikační prvky a tak získat konkurenční výhodu.
Pavel Kotyza, Mobile & Voice Services Director, MEDIATEL

15:30 – 15:50
Coffee break

15:50 – 16:25
Panelová diskuse: Jakou cenu má internetová reklama?
Jak vedle sebe mohou žít rozdílné nákupní modely, kdy jejich uplatnění dává smysl a jak je lze porovnávat? Má smysl vedle sebe stavět ceny výkonové a displayové inzerce? Dochází dnes k výprodeji inzerce nebo jen k racionálnějšímu nastavení cen?
Obsazení:Tomáš Řehák (Omnicom Media Group), Petr Nešpůrek (Mediaedge:cia), Michal Heisig (Seznam.cz), Jakub Havrlant (Bezrealitky.cz), Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive), Pavol Mačinga (MACINGA MEDIA)
Moderátorka: Daniela Písařovicová, moderátorka a redaktorka, Česká televize

16:30 – 17:05
Panelová diskuse: Jak budou vypadat internetové diskuse
Obsazení: Libor Stejskal (Aktuálne.cz), Michal Hanák (iDNES.cz), Marek Antoš (Internet Info), Jiří Černý (ROWAN LEGAL)
Moderátor: Ondrej Aust, PPF Media

17:10
Závěr konference