Tato akce již proběhla.

Přednášející

Moderátoři

Jakub Železný
Jakub Železný působí od začátku roku 1993 v Českém rozhlase, kde moderuje živé zpravodajské vysílání. Na televizní obrazovce se objevil poprvé na podzim 1997, kdy začal spolupracovat s TV Nova na sportovních přenosech. V letech 1998–1999 uváděl na TV Prima publicistický pořad K věci! V roce 1999 několikrát moderoval pořad Nedělní ráno v České televizi a připravoval zde vlastní diskusní pořad Bez kravaty, jehož realizaci přes původní dohodu tehdejší vedení ČT v průběhu příprav zrušilo. Od září 2002 je moderátorem pořadů České televize – Dobré ráno, Události, komentáře, Dobré ráno z Moravy a Slezska, Týden v regionech, Před polednem aj.


Patrick Zandl – Lupa.cz
Patrick Zandl spoluzaložil v roce 1996 Mobil server, magazín o mobilních telefonech, který později prodal společnosti MAFRA. Působí jako publicista a analytik telekomunikačních trhů. Podílel se na řadě dalších internetových projektů (Pipay.cz, Stream.cz). Nyní zastává pozici šéfredaktora odborného serveru Lupa.cz.


Nikola Rafaj - TUESDAY Business Network
Nikola Rafaj vystudoval informační technologie na Vysoké škole ekonomické v Praze. V roce 1998 vypracoval pro Expandia Banku několik studií, které jej přivedly k novinařině: psal o elektronickém obchodu pro časopisy Computer, BIZ, Connect nebo Lupu. V roce 2000 se podílel na vývoji prvních českých mikroplateb, což vedlo k založení společnosti Villusion, kde Nikola pracoval jako předseda představenstva. Technologiím se věnoval i nadále, nejdříve v přímém bankovnictví Komerční banky, poté řídil Asociaci pro elektronickou komerci (APEK). V TUESDAY Business Network působí jako programový ředitel od srpna 2006.


Přednášející a panelisté

Jan Bajnar – Internet Billboard
Jan Bajnar je obchodním managerem společnosti Internet Billboard. Má odpovědnost za mediální divizi této společnosti a její další směřování. Vystudoval učitelství, dříve působil jako sales manager pro německy mluvící region v oblasti polygrafie a energetiky.


Jiří Brázda – DIRECT Pojišťovna
Jiří Brázda se dlouhodobě zaměřuje na růst firem prostřednictvím inovací a optimalizace online marketingu a prodeje. Organizuje také neformální setkání Web Analytics Wednesday (www.webanalyticswednesday.cz). Je absolventem Informačního managementu na VŠE.


Daniel Dočekal - nezávislý publicista a konzultant
Daniel Dočekal působí jako nezávislý publicista a konzultant. Zabývá se informačními technologiemi a je odborníkem na nová media a služby.


Patrik Fejtek – IVG
Patrik Fejtek působí v oblasti automobilového průmyslu od roku 1992, nejprve u značek Mercedes-Benz a poté Mitsubishi. Pracoval na rozličných pozicích u značky SEAT ve společnosti Import Volkswagen Group. Vystudoval strojírenskou technologii na střední průmyslové škole v Praze a poté studoval automobilové opravárenství na odborné škole v Německu. Studuje obchod a podnikání na České zemědělské univerzitě v Praze.


Roman Gallo – PPF
Od září 2008 je ředitelem pro rozvoj mediálních strategií ve společnosti PPF. V letech 2006 – 2008 pracoval jako ředitel redakcí a šéfredaktor skupiny Deníků společnosti VLP, kde řídil spojení 75 mutací lokálních listů pod jednu značku včetně sjednocení všech redakcí. Pod jeho vedením zde vznikl projekt internetového zpravodajství Denik.cz. V letech 2005 – 2006 byl jako ředitel multimédií jedním z tvůrců zpravodajství Aktuálně.cz ve společnosti NetCentrum. Řadu let působil také jako šéfredaktor Hospodářských novin a v několika pozicích ve vydavatelství MAFRA, kde mimo jiné stál u zrodu portálu iDNES.cz. Profesní dráhu začínal v roce 1989 v ČTK.


Pavel Hacker – Neo@Ogilvy
Pavel Hacker od dubna letošního roku zastává pozici Service Development Director Neo@Ogilvy. Je zodpovědný za vývoj a zavádění nových služeb a nástrojů, v současné době se věnuje především komerčnímu působení v sociálních sítích a online výzkumům. Od roku 2006 působil v mediálním oddělení společnosti Advertures, předtím pět let v agentuře Omnimedia Public Relations, kde měl na starosti především online PR a e-commerce.


Jiří Hašek – T-mobile
Jiří Hašek vede ve společnosti T-Mobile oddělení, které řídí obsahové služby, internet v mobilu a prodej reklamních služeb. V T-Mobile působí od roku 2004. Předtím pracoval jako obchodní ředitel ve firmě GZ Digital Media v Loděnicích.


David Horák - Komerční banka
David Horák je webmasterem Komerční banky zodpovědným za údržbu a vývoj korporátního web sídla, jakožto i web sídla G2 – portálu pro mladé. Na pozici webmastera pracuje již cca 7 let v různých bankovních či nebankovních institucích.


Dominik Hrodek – Strategie
Dominik Hrodek je zástupcem šéfredaktora a šéf mediální rubriky týdeníku Strategie. Zabývá se problematikou internetu, digitálních médií a nových technologií. Je absolventem Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze, kde nyní přednáší. Působí i v neziskovém sektoru.


Hana Hutlová – VIVANTIS
Hana Hutlová je vedoucí marketingového oddělení ve společnosti VIVANTIS, kde se zabývá kromě tradičních marketingových aktivit, také plánováním a realizací nových internetových projektů, corporate identity, rozvojem e-shopů a internetové reklamy. Ve své práci se řídí především citem a zdravým rozumem.


Michal Hyský - Nokia
Michal Hyský je manažerem společnosti Nokia Czech Republic, kdei působí více než 5 let a je zodpovědný za implementaci nových technologií, uvádění strategických produktů a služeb na český a slovenský trh a rozvoj projektů s externími partnery. Vystudoval ekonomii a management a dříve působil jako produktový manažer ve společnosti T-Mobile Czech Republic.


Adam Javůrek – Centrum pro online media
Adam Javůrek v rámci Roku jinak pomáhá neziskovým organizacím využívat nové internetové trendy a radí jim, jak správně psát pro web. Vystudoval žurnalistiku a specializuje se na online média. Učí internetovou žurnalistiku na Palackého univerzitě, dříve působil například jako vedoucí internetových projektů týdeníku Respekt.


Jaroslav Kábele – MAFRA
Jaroslav Kábele je absolventem Fakulty žurnalistiky Univerzity Karlovy Praha. Od roku 1989 působil v ČTK nejprve jako zpravodaj, později jako zástupce vedoucího domácí redakce. V MF Dnes začínal jako editor a zástupce vedoucího reportérského oddělení. Od roku 1998 působil v roli vedoucího zpravodajství portálu iDNES.cz, od roku 2002 jako jeho šéfredaktor. V září 2005 převzal jako ředitel odpovědnost za internetové projekty mediální skupiny MAFRA.


Daniel Kafka – První Multimediální
Daniel Kafka se již od svých studií na VŠE aktivně pohybuje v oblasti tvorby a provozu internetových stránek a aplikací. Ve společnosti První multimediální, kterou spoluvlastní, v minulosti zaujímal manažerské pozice a nyní pracuje jako Head of Creative board se zájmem o vyváženou kombinaci business přínosu aplikací a jejich kreativně-funkčního zpracování. Dále provozuje hudební komunitní portál elektronické a taneční hudby techno.cz. Poslední dobou se specializuje na problematiku efektivní marketingové komunikace v rámci interaktivních médií a komunit ve společnosti Fragile media.


Igor Kalaš – Centrum Holdings (SR)
Igor Kalaš působí na slovenském internetu víc jak 10 let. Po získaní zkušeností s vývojem webových aplikací a projektovým řízením v rakouské společnosti Webconomy začal v roku 2002 působit na pozici předsedy představenstva společnosti ATLAS.SK. Po akvizici investičním fondem Warburg Pincus se stal ředitelem spojené společnosti Centrum Holdings, která provozuje portál centrum.sk a atlas.sk.


Martin Kaniansky – MediaCom Bratislava
Martin Kaniansky pracuje v mediálním prostředí od roku 1999. V síti mediálních agentur MediaCom zastává pozici account manager od roku 2001, přičemž 3 roky působil v online specializované agentuře Beyond interaction.


Daniel Köppl - Marketing & Media
Daniel Köppl je šéfredaktor odborného týdeníku o marketingové komunikaci a médiích Marketing & Media, který byl třikrát za sebou zvolený Unii vydavatelů B2B časopisem roku. Oboru marketingové komunikace se systematicky věnuje od roku 1995.


Martin Kopta – konzultant
Martin Kopta se zaměřuje na celostní pohled na návrh webu a internetový marketing. O těchto oblastech pravidelně přednáší a školí. Je držitelem certifikátu Google Advertising Professional. Velkou měrou se zasloužil o popularizaci technologie kaskádových stylů a bezbariérového webu v ČR. V internetových i tištěných médiích vyšlo velké množství odborných článků, jejichž je autorem.


Jakub Mach – MicroMedia
Jakub Mach je dlouholetým podnikatelem v oblasti mobilních technologií. Založil společnost MicroMedia, která se zabývá konverzí internetových služeb do prostředí mobilních telefonů, dodává obsah do nabídky mobilních operátorů a prodává reklamu na mobilních stránkách. Mimojiné provozuje několik vlastních platforem např. pro správu reklamního prostoru, distribuci SMS/MMS zpravodajství, systém pro měření návštěvnosti mobilních stránek. Osobně je zodpovědný také za obsah portálu T-Zones operátora T-Mobile. Věnoval se také psaní odborné literatury především na téma programování internetových služeb.


Petr Markovič – Geewa
Petr Markovič je Key Account Managerem ve společnosti Geewa a je odpovědný za příjmy z prodeje reklamních produktů a spolupráci s partnery v ČR. Dříve pracoval ve společnosti Atlas.cz kde měl mimo jiné na starosti projekt ICQ jak po produktové, tak i obchodní stránce. Vystudoval ekonomii.


David Martinásek – Beyond Interactive
David Martinásek vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Na počátku své kariéry působil jako marketingový analytik v Regie Radio Music či v televizi Nova, posléze ve společnosti Mediacom Praha a Unilever. Od roku 2004 pracuje pro společnost Beyond Interactive, nejdříve jako Senior Account Manager, nyní jako Managing Director.


Jan Matějů – Telefónica O2
Jan Matějů je ve společnosti Telefónica O2 zodpovědný za strategii a marketing mobilního internetu pro residentní zákazníky, má na starosti internet v mobilu a mobilní připojení k internetu. Vystudoval ekonomii a management na Technické Univerzitě v Liberci se specializací na marketing.


David Menšík – GroupM
David Menšík je obchodní ředitel GroupM, sdružující mj. agentury Mediaedge:cia, Mediacom a Mindshare. Dříve pracoval pro reklamní agentury Saatchi&Saatchi a DDB, poté asi 10 let působil jako obchodní ředitel televize Nova.


Ivan Mikula – Seznam.cz
Ivan Mikula své zkušenosti s projektovým řízením uplatňuje od roku 2005 ve společnosti Seznam.cz. V produktovém týmu postupně definuje a spoluvytváří projekt Seznam na mobil, jehož hlavním cílem je propojit většinu služeb Seznamu s mobilním trhem. Kromě technologických aplikací připravuje nové standardy pro mobilní reklamu. Spolu s ní se mobilní technologie stávají jedním ze strategických cílů českého internetového vyhledávače pro rok 2008 a 2009. Projekt Seznam na mobil získává u odborné poroty ocenění jako nejlepší mobilní projekt roku 2008 v soutěži Creative Communication Award.


Pavel Neuman – Buzzboot
Pavel Neuman, který se označuje za blogera a samozvaného geeka, je zakladatelem a evangelistou social media marketingového startupu Buzzboot. Posláním Buzzbootu je transparentní cestou propojit nezávislé autory a „brand“ marketéry.


Matěj Novák – Ataxo
Matěj Novák vystudoval filosofii na Univerzitě Karlově v Praze. Webem se zabývá od roku 2000, kdy začal s tvorbou stránek. V letech 2002–2005 pracoval jako programátor webových aplikací převážně pro firmu PLANstudio. Od roku 2005 působí ve firmě Ataxo mj. na pozicích vedoucího SEO oddělení, senior search marketing konzultanta. V současné době vede v Ataxu oddělení key account managerů. Zabývá se návrhem strategií, optimalizací webu pro vyhledávače, analýzou návštěvnosti webu a optimalizací PPC kampaní s ohledem na návratnost investic pro klíčové zákazníky.


Jiří Otevřel - MAFRA
Jiří Otevřel je zástupcem obchodního ředitele mediální skupiny MAFRA s odpovědností za obchod internetu, rádií a TV, zároveň je jednatelem společnosti Internet Trading, v níž vlastní MAFRA podíl. Studuje VŠ obor komunikace a lidské zdroje. Před nástupem do MAFRA pracoval ve vydavatelství Vltava Labe Press. 

Miloš Petana – Stream.cz
Miloš Petana je zakladatelem a leadrem videoportálu Stream.cz, který získal ocenění projekt roku v anketě Křišťálová Lupa 2007. Původní profesí novinář a scenárista. Stál u zrodu TV Prima a byl jejím prvním generálním ředitelem.


Martin Rozhoň – VIVANTIS
Martin Rozhoň je ředitelem a předsedou představenstva společnosti VIVANTIS, kterou před 8 lety založil při VŠ studiu informačních technologií. V současné době odpovídá ve společnosti za strategii, marketing a technologie. Jeho heslem je: intuice, selský rozum a tvrdá práce růže přinášejí.


Jan Řehák – CME
Jan Řehák je v reklamě od roku 1996, zpočátku v mezinárodních agenturách DMB&B, Leo Burnett Advertising, později již v mediálních agenturách Starcom, OMD a ZenithOptimedia – se zaměřením na mediální plánování, od roku 2002 v manažerských pozicích. Od roku 2007 pracuje pro CET21 jako obchodní ředitel.


Tomáš Řehák – OmnicomMediaGroup
Tomáš Řehák je šéfem divize Digital skupiny OmnicomMediaGroup. Je zodpovědný za chod oddělení Digital a jeho strategické směřování. V mediálním businesu se pohybuje od roku 1992 a internetu se věnuje od roku 1999. Vystudoval Ekonomii na Institutu Ekonomických Studií na Fakultě Sociálních Věd University Karlovy, krátce pobýval na stážích na Universität Hamburg a Ecole Superieure de Commerce ve francouzském Rennes. Toho času je místopředsedou SPIR.


Ján Simkanič – Internet Info
Ján Simkanič je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, internetového vydavatelství specializovaných zpravodajských serverů a provozovatele služeb v oblasti internetového marketingu. Je předsedou Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR). Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK. Příležitostně se věnuje publicistice a moderuje setkání internetových odborníků.


Eva Štípková – Vodafone
V prostředí internetu se pohybuje od roku 1996, kdy působila u lokálního poskytovatele internetových služeb, společnosti CZCOM. Později pracovala ve World Online/Tiscali na pozici marketingové manažerky internetových portálů. Na online marketingových aktivitách pro další významné značky jako Nike, VICHY, Wrigley nebo Red Bull se po dobu dvou let podílela v interaktivní agentuře Advertures. V listopadu 2004 nastoupila do společnosti Vodafone (tehdy Oskar), kde dnes působí na pozici manažerky pro interaktivní marketing v rámci oddělení značky a komunikace.


Daniel Šturm – Česká spořitelna
Daniel Šturm je ředitelem reklamy společnosti Česká spořitelna. Má odpovědnost za vedení týmu marketingových specialistů, kteří připravují kampaně na jednotlivé produkty banky. V minulosti pracoval jako výkonný ředitel vydavatelství Stratosféra, ředitel společnosti Inzertmedia, obchodní ředitel společnosti Mona (dnes Sanoma), vedoucí marketingu TV Nova a ředitel marketingu a obchodu Regie Radio Music. Věnuje se přednáškové činnosti na několika vysokých školách.


Jiří Valoušek – Baťa
Jiří Valoušek je od roku 2008 administrátorem webů společnosti Baťa ve Střední Evropě. Má odpovědnost za aktuální podobu serverů, mediální kampaně v prostředí internetu a v neposlední řadě také dohled nad vývojem nových funkcí stále se rozšiřujícího e-shopu. Dříve působil jako vývojář webových aplikací a konzultant v oblasti telekomunikací a marketingu.


Petr Voplakal – MEDIATEL
Petr Voplakal vystudoval systémovou analýzu na VŠE a masovou komunikaci na Univerzitě Karlově. V oboru mobilních komunikací a marketingu se pohybuje téměř 10 let. Od roku 2003 pracoval v marketingu společnosti Eurotel pro segment korporátních zákazníků. Do týmu Mediatelu přišel v roce 2006. Nyní zodpovídá za strategii a vývoj nových produktů a služeb Mediatelu včetně mobilních. Je členem skupiny, která řídí rozvoj mobilních služeb v rámci skupiny European Directories tj. na 8 evropských trzích (Švédsko, Finsko, Dánsko, Nizozemí, Polsko, ČR, Slovensko, Rakousko).


Jana Vyhlídalová – Telefónica O2
Jana Vyhlídalová působí ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic na pozici ředitelky pro informační a reklamní služby. Mezi její kompetence spadá odpovědnost za řízení produktů, které stojí mimo značku O2 a prodej nových médií. Do společnosti nastoupila v roce 2003 na pozici manažerky marketingové komunikace, kterou zastávala do roku 2007. Mezi její zájmy patří nové trendy v oblasti médií a komunikace, design a architektura. Ve volném čase hraje golf a cestuje. Příležitostně přednáší obor marketingové komunikace na VŠE.


Pavel Zima – Seznam.cz
Pavel Zima je výkonným ředitelem společnosti Seznam.cz, populárního českého vyhledávače a nejnavštěvovanějšího místa českého internetu. Pavel Zima působí ve společnosti Seznam.cz od jejího založení (1996). V letech 2004 – 2006 zastával pozici technického ředitele. V srpnu 2006 byl jmenován výkonným ředitelem a od roku 2005 je členem představenstva společnosti.