Tato akce již proběhla.

Sál č. 2

Sál č. 2 – kinosál multikina Palace Cinemas

Jak překonávat krizi v praxi

Časový harmonogram: 10:00 – 16:05

Case studies – využití různých druhů internetového marketingu:
Microsite, budování vztahu s komunitou, mobilní inzerce, mediamix, PPC atd.

Moderátor dopolední části
Patrick Zandl (Lupa.cz)

10:00 – 10:50
Panelová diskuse:
Co nás čeká ve světě mobilního internetu

Budeme mít internet v mobilu, nebo mobilní internet? Limity a problémy mobilního webu a marketingu. Je WAP slepá ulička na cestě k plnohodnotným mobilním prohlížečům nebo má nezpochybnitelný potenciál? Seznam začal s masovou nabídkou inzertního prostoru na svém mobilním obsahu, s jakým úspěchem? Mobil jako sedmé masmédium. Co očekávat a chtít od mobilního internetu budoucnosti?
Petr Voplakal (MEDIATEL), Ivan Mikula (Seznam.cz), Michal Hyský (Nokia), Jan Matějů (Telefónica O2), Jiří Hašek (T-mobile)
(moderátor Patrick Zandl)

10:50 – 11:10
Mobilní inzerce pres Seznam
Mobilní služby a reklama jsou jednoznačně budoucností reklamního trhu. Mít možnost oslovit prakticky každého člověka formou cílené mobilní reklamy je nejenom výzva pro nás samotné, ale především fantastická příležitost pro naše klienty.
Ivan Mikula, Seznam.cz

11:15 – 11:35
Online reklama jako základ i koření komunikace
Využití internetu v komunikačních kampaních Vodafonu. Případové studie Internet do Mobilu, Vodafone OneNet a MFF KV – zpracování, průběh a vyhodnocení kampaní Vodafonu v online prostředí.
Eva Štípková, Vodafone

11:40 – 12:00
Web sídlo G2 – portál pro mladé
„Jaký prospěch má ze značky G2 značka KB?“ Cílem je intuitivní propojitelnost zájmových aktivit mladých lidí, jakožto jedné z cílových skupin KB se specifickým produktovým portfoliem daným této cílové skupině. Při práci s takto vzniklou komunitou máme na zřeteli především tento ekonomický princip, tedy propojitelnost finanční instituce se zprostředkovaným zážitkem. Virtuálním či skutečným.
David Horák, Komerční banka

12:05 – 12:25
Case study – Intextová reklama společnosti Microsoft
Hlavním cílem je konkrétní představení výsledků úspěšné kampaně s využitím intextové reklamy. V úvodu přednášky budou představeny současné výsledky fungování intextové reklamy od jejího zahájení v minulém roce.
Jan Bajnar, Internet Billboard

12:30 – 12:55
I ženy hrají na Internetu hry. Lze tak na ně cílit reklamu
Casual hry a jejich postavení na internetu. Co jsou vlastně zač, kdo je hraje? Jaké jsou obchodní modely? Reklama v casual hrách a její efektivita.
Petr Markovič, Geewa

13:00 – 14:00
Oběd

Moderátor odpolední části
Nikola Rafaj (TUESDAY Businnes Network)

14:00 – 14:20
Případová studie optimalizace PPC kampaně pro velký e-shop
V rámci případové studie na konkrétním příkladu ukážeme, jaké kroky byly v rámci optimalizace kampaně provedeny a jaké přinesly výsledky pro klienta.
Matěj Novák, Ataxo

14:25 – 14:45
Vyhodnocování efektivity mediálních investic v multikanálovém prostředí
Představit možnosti vyhodnocování online kampaní v prostředí více distribučních kanálů (web, call centrum).
Jiří Brázda, DIRECT Pojišťovna

14:50 – 15:45
Panelová diskuse:
Jak využít inzertní potenciál videa na internetu

Je videoobsah a videoreklama klíčem k budoucnosti internetu? Co nabízí dnešní internet? Jaké obraty videoreklama přináší? Na úkor čeho bude růst? Jak je video strategické pro největší mediální hráče? S jakými se potýká úskalími?
Miloš Petana (Stream.cz), Jaroslav Kábele (MAFRA), Jan Řehák (CME), Jana Vyhlídalová (Telefónica O2)
(moderátor Tomáš Řehák, OmnicomMediaGroup)