Tato akce již proběhla.

Partneři

  • Partneři

    • logo Ataxo Interactive

      Ataxo Interactive

      Společnost Ataxo Czech s.r.o. se již několik let úspěšně profiluje na středoevropském trhu služeb v oblasti řízení a vytváření vztahů se zákazníky pomocí internetu. Za tuto dobu vybudovala velice stabilní základnu, převyšující pět tisíc klientů, kterým pomáhá přivádět návštevníky, profilovat nové uživatele a konvertovat je na zákazníky. Mnoha firmám rovněž poskytuje v oblasti internetu kompletní servis služeb - od tvorby a správy WWW stránek až po vedení PPC kampaní, SEO a marketingovou optimalizaci webu.

    • logo Komerční banka

      Komerční banka

      Komerční banka, a.s., poskytuje komplexní finanční služby drobného, investičního a podnikového bankovnictví. Nabízí depozitní produkty, úvěry, přímé bankovnictví, pojištění, investiční služby, hypotéky, produkty pro podnikovou klientelu, platební karty, kurz. lístek.

    • logo Mediatel

      Mediatel

      Společnost Mediatel je součástí mezinárodní skupiny European Directories S.A. a působí na českém i slovenském trhu. Nabízí široké portfolio elektronických i tištěných produktů, určených pro vyhledávání kontaktů. Klíčovými značkami Mediatelu jsou Zlaté stránky s databází s více než 2 mil. kontaktů, dále B2B databáze firem Inform.cz, a portál Travelguide.cz. Mediatel poskytuje také directmarketingové služby (telemarketing, pronájem adres, direct mail, tvorba a správa databází).

  • Mediální partneři

    • logo Profit

      Profit

      Podnikatelsko-ekonomický portál PROFIT.CZ oslovuje jedinečnou skupinu majitelů firem, podnikatelů a manažerů, kteří přímo a samostatně rozhodují o strategii společností. Portál se opírá především o informace týdeníku Profit, který informuje své čtenáře již dvacátým rokem a patří tak mezi nejstabilnější odborné publikace na českém mediálním trhu. Součástí portálu PROFIT.CZ je také anglicky psaný CBW.cz, Kniha seznamů (oborový katalog firem) a záložka Školení a konference, která se věnuje podnikatelským setkáním.

    • logo Strategie

      Strategie

      Strategie, měsíčník o reklamě, médiích a marketingové komunikaci, vychází od ledna 1993 jako první časopis tohoto druhu na českém trhu. Podle mínění respondentů má tradici, vliv, kvalitu a vlastní odborné renomé. Je to titul, který ve svém oboru udává směr, standard a přináší analytický pohled. Všeobecně mají čtenáři ke Strategii dlouholetou důvěru. Jde o komplexní titul, který poskytuje orientaci a vzdělání v oboru a je pro lidi z branže nepostradatelný.

  • Organizátor

    • logo Sdružení pro internetový rozvoj

      Sdružení pro internetový rozvoj

      SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 48 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

  • Produkce

    • logo Internet Info

      Internet Info

      Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

      Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.