Tato akce již proběhla.

Podtitul celé konference se nesl ve znamení Internetu jako nástroje pro řešení krize. Program konference byl postaven tak, aby byl pro účastníky konference kompaktním průvodcem v oblasti on-line marketingu. Nabídl jim možnosti, jak využít výhod internetového marketingu pro překonávání potíží mediálního a reklamního průmyslu během krize. Dozvěděli se, jak funguje internetová inzerce, výzkumné projekty NetMonitor a AdMonitoring, mohli srovnat své zkušenosti s těmi zahraničními a nechyběly samozřejmě ani recepty či návody na to, jak aktivně překonat krizi.

Konference byla určena všem zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Nechyběli ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.