Tato akce již proběhla.

Internet Advertising Conference 2008

Odborníci z oblasti internetové reklamy, zadavatelů reklamních kampaní či mediálních společností se sešli nad aktuálními tématy, která ovlivňují vývoj v oblasti inzertních aktivit firem na internetu. Součástí konference byly také case studies realizovaných úspěšných internetových kampaní v ČR.

Konference byla určena všem zástupcům reklamního a marketingového prostředí v České republice, především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám jako zprostředkovatelům. Nechyběli ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.

Účastníci:
Konference se zúčastnilo téměř 240 lidí. Hlavními řečníky byly osobnosti z řad odborné veřejnosti, specialisté na internetovou reklamu, zástupci mediálních a reklamních agentur a dalších subjektů trhu.

Organizace:
Odborným garantem konference a zároveň tvůrcem celodenního programu byl SPIR (Sdružení pro internetovou reklamu). Realizátorem konference po produkční stránce byla společnost Internet Info.

Partneři Internet Advertising Conference 2008

  • Partneři

  • Mediální partneři

    • Czech Business Weekly
    • logo Marketing & Media
    • logo Profit
  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce