Clarion Congress Hotel Prague, Praha Freyova 33, Praha 9 - Vysočany

Call for papers

Pro naši konferenci hledáme ty nejlepší prezentace a nejzajímavější řečníky. Bude nám ctí, když v rámci jejího programu vystoupíte. IAC 2018 je pro vás skvělá příležitost oslovit důležitou cílovou skupinu. Zároveň je to velká odpovědnost, protože publikum je zkušené a mimořádně náročné. Proto pečlivě zvažte, zda váš příspěvek může zajímat zástupce médiálních domů, mediálních agentur a marketingové pracovníky inzertních zadavatelů. Zda jim přináší něco nového, konkrétního, praktického, inspirativního. Zda téma dokážete kvalitně a atraktivně odprezentovat, držíte se faktů, příkladů z praxe, respektujete vymezený čas. A zároveň respektujete, že prezentace není určena pro PR vašich služeb a produktů. Pokud jste stále přesvědčeni, že váš příspěvek na akci nesmí chybět, neváhejte a vyplňte prosím následující formulář týkající se vaší prezentace. Čím konkrétnější popis, tím vyšší šance, že se dostanete do finálového výběru.

Plánovaná témata:

  • IAB – certifikace, audity
  • Google a omezení reklamních ploch
  • Mobilní reklama
  • Prodejní formáty
  • Adblock – vytlačen samoregulací
  • Visibilita
  • GDPR - už jen finále a praktické nasazení
  • Brand safety
  • Konkrétní oblasti programatiku (atribuční modely apod.)
  • Měření zásahu TV vs. internet - case study
  • Míra reportingu jednotlivých sítí

Pokud máte exkluzivní téma, určitě nás o něm také informujte. Těšíme se na vaše příspěvky.

Položky označené * jsou povinné.