19. dubna 2017 9:00–17:00

Clarion Congress Hotel Prague, Praha Freyova 33 Praha 9 - Vysočany

Program

Hlavní blok

Zahájení konference

Kateřina Hrubešová Kateřina Hrubešová

Executive Director

Sdružení pro internetový rozvoj

Kateřina Hrubešová

V reklamě, marketingu a v médiích se pohybuje 15 let. Nasbírala zkušenosti v mediální a reklamní agentuře, v mediazastupi­telství a v neposlední řadě i ve vydavatelství tištěných titulů. Ze specializace na klasickou marketingovou komunikaci a ATL média se, vzhledem ke svým zájmům, vyprofilovala na manažera pohybujícího se v tzv. nových médiích – internetu, v mobilním světě a v sociálních sítích. V jejích postojích se zrcadlí pohled praktika starých médií a fanouška virtuálních světů s mírně skeptickým přístupem k věci. Zastávala pozice v PR, marketingu a ve vrcholovém managementu firem. Má zkušenosti jak s nadnárodními společnostmi, tak s neziskovým sektorem. Dnes je výkonnou ředitelkou Sdružení pro internetový rozvoj a řídí profesní organizaci, která určuje trendy na internetovém trhu v České republice.

Helena Šulcová Helena Šulcová

Moderátorka

Český rozhlas

Helena Šulcová

Helena Šulcová moderuje pořad 20 minut Radiožurnálu a Radiofórum v Českém rozhlase Plus. V minulosti byla také moderátorkou Frekvence 1 či České televize.

Boj o internetovou duši

Stát, komerční firmy a uživatelé vyostřují zápas o to, kudy povede čára soukromí, uživatelské přívětivosti, byznysové efektivity, státní kontroly a občanských svobod. Jen při plném nasvícení rizik, přínosů a technologických detailů jsme schopni pochopit, co je ve hře a na jakou stranu se postavit.

Ján Simkanič Ján Simkanič

Výkonný ředitel

Internet Info

Ján Simkanič

Je výkonným ředitelem společnosti Internet Info, v níž působí již od roku 2001. Dříve měl na starosti obsahový rozvoj zpravodajských serverů a marketingovou strategii firmy. Vystudoval ekonomii a překladatelství na FF UK Praha. Příležitostně se věnuje moderování a publicistice. V současné době je předsedou Výkonné rady SPIR.

Příštích 18 měsíců: klíčové trendy a strategické oblasti v digitálním ekosystému

Říkat, že rychlost změn v digitálním ekosystému se zvyšuje, je rozhodně klišé, jenže zároveň je to naprostá pravda. Důkladné zkoumání trendů a otázek pro (velmi) blízkou budoucnost má tedy opodstatnění a můžeme diskutovat o celé řadě témat: od publika po obsah, od distribuce po zpeněžení služeb, od návratnosti investic po ukazatele výkonnosti.

Prezentace bude v anglickém jazyce.

Constantine Kamaras Constantine Kamaras

Chairman of the Board of Directors

IAB Europe

Constantine Kamaras

Constantine se věnuje mediálnímu byznysu už od raných 90. let, kdy zahájil svou kariéru. Pracoval pro Lambrakis Press (93–96) jako vedoucí elektronických publikací (což v době předinternetové znamenalo audiotext!) a v pařížské Světové asociaci novin (96–2000) jako ředitel služeb pro členy. V průběhu posledního desetiletí byl členem rad předních řeckých firem, kterým radil s digitální strategií, obchodním rozvojem, firemní komunikací a rozvojem značek.

Protože práce v různých sdruženích umí být návyková, Constantine je dodnes aktivní v obchodních subjektech: v roce 2001 se stal zakladatelem IAB Řecko a v roce 2002 spoluzakladatelem IAB Evropa. Od května 2013 je předsedou představenstva IAB Evropa. Také zastává pozici poradce v OPA Evropa, kde spolupracuje s vybranou skupinou poskytovatelů prémiového obsahu na programu „osvědčených postupů v digitálním publikování

Máme zase menší byznys, miláčku!

aneb Jak necháváte 60 % svého provozu někomu, koho ani neznáte. Duopol Googlu a Facebooku nás ohrožuje jako vydavatele, agentury, inzerenty i jako zákazníky.

Prezentace bude v anglickém jazyce.

Magnus Hultman Magnus Hultman

CEO & Founder

Strossle

Magnus Hultman

Prior to Strossle, CEO&Founder Smartclip, Angel investor and chairman of the board Clipsource, Angel investor and VP Sales Videoplaza, CEO&Founder Instadia, CEO&Founder Netepic

Coffee break

Více peněz do Internetu skrze Admonitoring

Při mediálním plánování se přihlíží při rozdělení komunikačního rozpočtu i k tomu, jak je aktivní konkurence zadavatele v různých mediatypech. Internet je přitom ve stávajícím monitoringu reklamy výrazně podhodnocen. Je tak menší tlak na to, aby šlo při mediálním plánování více peněz do Internetu. Co se s tím dá udělat?

Jiří Vítek Jiří Vítek

CEO

MindShare

Jiří Vítek

Jiří vystudoval Matematicko-fyzikální fakultu, obor Matematické modelování. V prostředí mediálních agentur se pohybuje přes 15 let. V Mindshare měl na starosti postupně oddělení mediálních výzkumů a oddělení plánování. Byl mimo jiné členem prvních metodologických komisí SPIR. Od roku 2009 vede agenturu Mindshare. Zodpovídá tedy i za její rozsáhlou agenturní činnost v oblasti on-line. Od roku 2012 je členem Výkonné rady SPIR, od roku 2014 ve funkci místopředsedy. O důležitosti práce mediálních agentur se snaží při výuce přesvědčit studenty VŠE v Praze i UTB ve Zlíně.

Přežije televize revoluci onlinu? Bude 21. století dalším stoletím televize?

Televize a její obchodní modely jsou nejdiskutovanější mediální položkou v rámci digitální a internetové revoluce. Online média, sociální sítě, nové služby jako Netflix výrazně rostou. Televize ale paradoxně roste také. Co ovlivňuje růst televize a proč její síla neklesá? Prezentace představí fenomény sdíleného sledování, živého zážitku, sociální komunikace a multiscreeningu a multitaskingu, nové formy televizního zážitku jako výrazný prvek vedle rozvíjejícího se online světa na internetu. Jsou si online a televize souzeni ke koexistenci, která je a bude prospěšná oběma mediatypům? V čem může online pomoct televize a naopak? Je pravděpodobnější konvergence nebo koexistence? Fragmentace trhu bude růst a bude tvrdší než nyní, existuje ale spojnice, která trend zastaví a bude stabilizovat trh, jako jej v minulosti stabilizovaly nástupy filmu, rádia nebo televize?

Milan Fridrich Milan Fridrich

Ředitel programu

Česká televize

Milan Fridrich

Milan Fridrich je od roku 2011 ředitelem programu České televize. V letech 2007 až 2010 byl ředitelem zpravodajství, aktuální publicistiky a sportu ČT. Od srpna 2010 výkonným ředitelem nově vzniklé divize Nová média ČT. Milan Fridrich vystudoval Filosofickou fakultu UK a Prague Business Institut. V letech 1998 až 2005 byl stálým zpravodajem Českého rozhlasu a poté Hospodářských novin v Bruselu. V roce 2005 nastoupil do České televize jako šéfeditor nově vzniklé ČT24. Od roku 2011 učí na Vysoké škole ekonomické o moderních médiích, o nichž napsal řadu článků. Od roku 2015 je viceprezidentem Televizního výboru Evropské vysílací unie (EBU). V roce 2011 obdržel hlavní cenu českého internetu Křišťálová Lupa za Webové a mobilní projekty ČT. V roce 2011 získal cenu Inovátor roku od společnosti Innovatio Česká republika.

Oběd

Jsou Influenceři budoucnost marketingu

Rádi bychom prezentovali komplexní pohled na influencer marketing, jako součásti mediálního plánování a marketingové komunikace značek, včetně návratnosti jednotlivých kampaní. Naše prezentace ukazuje, jaké možnosti spolupráce s influencery nabízí a ilustruje to na reálném příkladu kampaně značky Google Play.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Chief Strategist

We Are Mobile

Andrea Hurychová

Andrea začínala v českém Googlu v marketingu, kde měla na starost sociální platformu Google+ a později i YouTube. Vedla první open-air festival Utubering zaměřený na generaci Z a nové celebrity - YT tvůrce. Před rokem si založila agenturu WeDigital, která se věnuje online video marketingu, YouTube a spolupráci s influencery. V roce 2016 byla zodpovědná za obsahovou strategii YouTube kanálu Český Olympijský tým, který se stal největším sportovním kanálem v ČR. Nadále externě spolupracuje s Googlem a školí jako Google certifikovaný trenér kreativní agentury na českém a slovenském trhu.

Luděk Motyčka Luděk Motyčka

Head of Marketing Czech Republic

Google

Luděk Motyčka

Luděk Motyčka působí ve společnosti Google od roku 2010. Ve vrcholovém managementu se pohybuje již přes deset let. Pracoval například ve firmách McKinsey & Company, HSBC Bank nebo Beneficial Finance a.s, díky čemuž má bohaté manažerské zkušenosti nejen z IT/TELCO oblasti, ale i z finančního sektoru. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze, kde svoje studium završil titulem Ph.D. v oboru marketing. Hovoří anglicky, polsky a německy. Mezi jeho záliby patří především rodina, sport a živá hudba.

Coffee break

Trh nativní reklamy v Česku a ve světě očima cizince

Proč mediální agentury se stále více stávají záležitostí minulosti? Jaké nové trendy přináší nativní reklama v období již prokouknutých tradičních reklamních formátu? Klasické mediální agentury a nativní reklama - spolupráce nebo konkurence? Nativní reklama skoro všude dobývá online svět - proč je v Česku stále nepopulární?

Mariia Andriukhina Mariia Andriukhina

Development Manager for Native Advertising Campaigns in the Czech Republic and Slovakia

Adnow LLP

Mariia Andriukhina

Absolvovala jsem novinářskou fakultu Moskevské Státní Univerzity Mezinárodních Vztahů, působila jsem ve sféře migrace a lidských práv a pak jsem se dost nečekaně ocitla v prostředí internetové reklamy. Tato sféra mě velice inspiruje a je pro mne jistým krokem dopředu. V současné chvíli pracuji jako projektová manažerka ve společnosti Adnow, jež se zaměřuje na nativní reklamu na Internetu. Zabývám se vypracováním strategií šíření nativního reklamního obsahu v Česku a na Slovensku a vybudováním spolupráce s velkými mediálními agenturami Česka a Slovenska.

Zaujmout čtenáře + potěšit klienta = dobrá nativní reklama

Případové studie, jak podle marketingových briefů připravit čtenářsky zajímavý sponzorovaný obsah, který nadchne klienty a splní jejich cíle.

Peter Nagy Peter Nagy

Manažer nativní reklamy

Petit Press

Peter Nagy

Peter pracuje jako manažer nativní reklamy pro vydavatelství Petit Press. Založil a řídil obsahové studio SME Creative, předtím založil portál Fičí.sk. Vystudoval žurnalistiku na Univerzitě Komenského v Bratislavě. Během studia žurnalistiky pracoval jako redaktor v anglické sekci Slovenského rozhlasu,  také editoval áno! online magazín.

Předpokládaný konec konference

Data, RTB

Vystoupí zástupce společnosti Oracle

Téma brzy upřesníme

O2 & MEDIAN – „Efektivita mediálních kanálů v crossmediální kampani“

Narůstající vliv display i programmatic kampaní v onlinu, které dokáží jednoduše reportovat množství impresí či prokliků otevírá nový prostor v plánování reklamních kampaní a sestavování účinného mediamixu.

Dvě klíčové otázky, které si klade každý planner jsou, zda a do jaké míry využít kombinaci klasických TV spotů a právě online video reklamy a nakolik propagovat produkt samotný, nebo naopak posilovat klíčové parametry značky, která pro zákazníky v rozhodovacím procesu funguje jako účinná mentální zkratka.

MEDIAN se s O2 zaměřil na oba aspekty mediálního plánování při vyhodnocení kampaně spojující nový mobilní tarif od O2 pro mladé s digitální službou SPOTIFY. Klíčová byla efektivita jednotlivých mediálních kanálů ve vztahu k zásahu i hlavním marketingovým cílům kampaně. Využití elektronických crossmediálních dat adMeter 1 000 přináší nový pohled na vyhodnocení účinnosti mediálních kampaní.

Přemysl Čech Přemysl Čech

CEO

MEDIAN

Přemysl Čech

Přemysl Čech je absolventem Matematicko - fyzikální fakulty Karlovy University v oboru matematika - teorie systémů. Na Přírodovědecké fakultě UK absolvoval nadstavbové studium demografie. Má mnoho zkušeností z empirických výzkumů. Po absolvování university pracoval několik let v Sociologickém ústavu ČSAV. V roce 1990 se zúčastnil realizace prvních výzkumů nově založených společností STEM a AISA. V roce 1992 začal pracovat jako vedoucí oddělení mediálních výzkumů. V roce 1993 se stal ředitelem společnosti MEDIAN. Přemysl Čech zorganizoval a zrealizoval standardní multimediální výzkum měření sledovanosti médií v České i ve Slovenské republice - nazývaný MEDIA PROJEKT. V letech 1996-1997 pracoval jako generální ředitel společnosti Taylor Nelson AGB Media Fact a zaváděl v ČR peoplemetrový systém v rámci kontraktu na peoplemetrový projekt pro Asociaci televizních organizací ATO (Česká televize, NOVA, Prima) pod názvem “Měření sledovanosti médií pomocí peoplemetrů”. V letech 1997-98 uvedl na český a slovenský trh komplexní projekt TGI - MARKET & MEDIA & LIFESTYLE ve spolupráci s britskou firmou BMRB. V roce 2012 uvedl na českém trhu crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN samostatně vyvinul. Od roku 1995 je členem ESOMAR - evropského sdružení výzkumných agentur.

Josef Fišer Josef Fišer

Obchodní a Marketingový ředitel, Analytik

MEDIAN

Josef Fišer

Jako obchodní a marketingový ředitel působí v MEDIANu od roku 2016, před tím 2 roky v pozici Senior Account managera. V marketingovém výzkumu, výzkumu trhu a médií se pohybuje již 10 let. Má za sebou bohaté zkušenosti ve výzkumných agenturách, médiích i u koncových klientů. Dlouhodobě se specializuje na analýzu mediálního chování a měření efektivity mediálních kampaní, jejich optimalizaci na zásah i marketingové a prodejní efekty. V MEDIANu zaštiťuje po klientské stránce crossmediální elektronický projekt adMeter, který MEDIAN uvedl na trh v roce 2012 a od té doby ho na českém trhu dále rozvíjí.

Jan Suchý Jan Suchý

Media Manager

O2 Czech Republic

Jan Suchý

Na pozici mediálního manažera působí v O2 Czech Republic od roku 2015. V oblasti marketingové komunikace a mediálního plánování se pohybuje 10 let. Kariéru nastartoval v mediální agentuře OMD. V roce 2013 stál u vzniku digitální agentury Magnas Media a Magnas Performance. Dlouhodobě se zaměřuje na efektivitu mediálního plánování a synergii jednotlivých mediálních kanálů, jejich konkrétní roli v mediálním mixu a jejich atribuci na cílovém efektu kampaně. V O2 Czech Republic má na starosti tvorbu a implememntaci mediální strategie pro celé portfolio produktů.

Využití dynamických reklam pro akvizici nových zákazníků + case study Fortuna

Ukázka využití e-commerce řešení u ne typického e-commerce hráče, které zajistilo zobrazování reklam dle aktualizované obchodní nabídky klienta, zároveň při synchronizaci s TV reklamou.

Petr Jelínek Petr Jelínek

Prague Office Director

Business Factory

Petr Jelínek

Vede pražský office Business Factory, baví ho práce na velkých projektech, baví ho spolupráce s pozitivně naladěnými kolegy, baví ho potkávání se, diskuse a posouvání hranic možného společně s odvážnými partnery. Neustále se učí mít radost i z maličkostí. Před Business Factory řídil televizní a internetový obchod skupiny TV Prima, předtím vedl internetový sales TV Nova a část obchodního týmu Centrum.cz.

Oběd

Multiscreen – příběh zprávy

V dnešní době jsme obklopeni obrazovkami. Většina z nás vlastní mobil, tablet, počítač a televizi. Víc než 90 % obsahu je konzumováno skrz obrazovky. Během sledování televize běžně čteme zprávy na telefonu. Co to znamená pro svět reklamy? Jak toho mohou inzerenti využít? Jaké možnosti multiscreen nabízí dnes a co můžeme očekávat v nejbližších letech?

František Bauma František Bauma

Head of product development

R2B2

František Bauma

Vystudoval elektrotechnickou fakultu ČVUT v Praze se zaměřením na webové technologie. Pracoval jako produktový manažer publikační služby Webgarden. Od webových stránek se přesunul k reklamě a poslední roky má na starost vývoj produktu ve společnosti R2B2.

Header Bidding z pohledu média i inzerenta

Header bidding je v programatickém světě aktuálně jedním z největších buzzwordů. Pojďme se podívat, jaké přínosy a hrozby nabízí tato technologie z pohledu médií, inzerentů i celého ekosystému.

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

Czech Publisher Exchange

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

Marketingový sál

Když jsou Big data moc velká. O datech v marketingu bez analytiků a s předsudky

Nějakou tu nablejskanou prezentaci datově orientovaného marketingu jsme viděli všichni. Několikrát. Připravenou ji má každý dobrý datový analytik, CRM specialista nebo obchoďák konzultační firmy. Ale co když o práci s daty v marketingu promluví člověk, ehm, z marketingu? Trocha strašení, trocha zkušeností, trocha inspirace a pro marketéry malý průvodce velkými daty jako bonus.

Tomáš Peterka Tomáš Peterka

Online marketing

ČMSS

Tomáš Peterka

Aktuálně vede oddělení klientského servisu a online marketingu v ČMSS se zodpovědností za digitální aktivity a weby, directmarketing, obsahový marketing, věrnostní program a reklamní předměty. Předtím pracoval v interaktivním marketingu a v online oddělení ve společnosti Vodafone, kde mimo jiného řešil oblast online customer experience a vedl projekt přípravy nového webu. Baví ho různorodé projekty, technologické inovace a sází na zákaznický pohled a jednoduchá flexibilní řešení.

Aktivace a přínos digitálního obsahu

Digitální obsah nelze jen vytvářet, musí se i aktivovat a to mediálně, tedy placeně, jinak nemá smysl ho dělat. Stejně tak je důležité vyhodnocovat jeho přínos, ideálně na byznys, ano, někdy to lze. A pokud to možné není, tak se musí nastavit správné cíle (KPIs), které obsah vyhodnocují, aby se investice do něj vyplatily.

Martin Brixí Martin Brixí

nezávislý konzultant digitální strategie

Martin Brixí V internetovém prostředí se profesně pohybuje více než 11 let. V poslední etapě byl zodpovědný za digitální strategii Tchiba, od konce roku 2016 je na volné noze a pomáhá vytvářet online taktiky i jiným značkám/firmám. Na kvalitní strategii považuje za nejdůležitější synergii výkonnostních a brandových aktivit. Na konferencích přednáší v posledních letech pravidelně, většinou právě o vlivu digitálních nevýkonnostních aktivit na byznys.

Českej Snap! vol.2

Snapchat se ve vnímání posouvá od sociální sítě směrem ke camera company. Na podzim představil svůj první hardware, brýle Spectacles, které samozřejmě na IAC přinesu. Podle některých je v Česku mrtvý dříve, než se skutečně rozběhl. Proč se ho rozhodl Facebook kopírovat a jaké cílovky mu sebraly Instagram Stories? Snapchat nedávno vylepšil své behaviorální cílení reklam. Jaké kampaně se na Snapu nejvíce povedly? Čím Snapchat stále láká publishery při tvorbě exkluzivního obsahu. A samozřejmě vám ukážu i čerstvá čísla za Českou republiku. Ovšem v případě, že se Snapchatu nepovede vstup na burzu, bude tato přednáška nahrazena přednesem poezie.

Tomáš Pflanzer Tomáš Pflanzer

Head of Digital

Nielsen Admosphere

Tomáš Pflanzer

Tomáš vede v Nielsen Admosphere digitální výzkum a pomáhá značkám v digitálním světě. Zkušenosti sbíral v technologických firmách a později přišel do TNS, kde sedm let spoluvytvářel první digitální studie v ČR – od Čechů v síti až ke Connected Life a celou řadu inovativních digitálních řešení. Dlouhodobě se věnuje sledování nových trendů, technologiím, reklamě, médiím a startupům. Miluje svůj smartphone, Snapchat, Playstation a curry. Stojí za konferencí #FashionTechcz. Na Twitteru a všech ostatních sítích ho najdete jako @gizmax.

Oběd

Jak měříme a neměříme online a sociální sítě?

Značky mají k dispozici téměř nepřeberné množství dat o výsledcích svého působení v online prostředí a na sociálních sítích. Pro vyhodnocování toho, zda se jim daří nebo nedaří, pak berou některá konkrétní čísla, srovnávají je s předem nastavenými KPIs a z toho usuzují na úspěch či neúspěch. Cílem prezentace je představit běžnou praxi, nad některými metrikami si trochu zapolemizovat a možná i mírně zpochybnit jejich relevanci a v neposlední řadě také navrhnout, jak se třeba na některé věci z pohledu čísel a dat dívat jinak.

Jakub Křenek Jakub Křenek

Social Media & Digital Consultant

ADison

Jakub Křenek

Kuba pracuje jako Social Media & Digital Consultant v agentuře ADison. Má na povel komunikaci online a na sociálních sítích, mezi jeho klienty patří například značky jako Bohemia Sekt, Habánské sklepy, Pivovar Litovel nebo ISIC. Stará se také o chod a rozvoj digitální sekce agentury. Jeho profesní hesla jsou: Inovace, Kreativita, Efektivita. V online světě ho možno potkat pod přezdívkou Cenzanni.

E-mailová kampaň, která pomohla o 211 % zvýšit tržby na prodejně

Žádný jiný online marketingový kanál nedokáže s takovou mírou personalizace oslovit členy věrnostního programu, jako e-mail. Case study Tescomy o tom, jak díky chytrému využití zákaznických dat a chování a marketingové automatizaci pomohl e-mail zvýšit tržby v kamenných prodejnách.

Jan Penkala Jan Penkala

CEO

ACOMWARE

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 70 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 15 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 3 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu @inteligentemail nebo na blogu společnosti ACOMWARE

Radim Roženek Radim Roženek

Vedoucí online obchodu

TESCOMA

Radim Roženek

Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.

Téma brzy upřesníme

Kampaň DE:CLONE by Toni & Guy: Nebuď klon!

Kampaň vycházející z positioningu značky Toni & Guy „Buď IN od hlavy až k patě“ s navazujícím unikátním fashion pop-up store eventem DE:CLONE by Toni & Guy. Jak na takový event přivést prostřednictvím sociálních médií přes 3.000 lidí, když se nejedná o food festival? Jakou zvolit strategii cílení, nasazení kreativ, jak komunikaci optimalizovat?

Pavla Maříková Pavla Maříková

Brand Building Manager Deodorants Rexona & Dove CZ/SK (former BB Hair (Toni & Guy, Dove, Timotei)

UNILEVER ČR

Pavla Maříková

Poslední tři roky pracuji jako brand manažer ve společnosti Unilever. Dříve na kategorii Hair (Dove, Toni & Guy, Timotei). Nyní na kategorii Deodorants (Dove, Rexona). Mám více než deset let zkušeností v oblasti event managementu a brand marketingu, jak na straně agentury, tak na straně klienta. Lokální a mezinárodní exekuci nejrůznějších eventů, festivalů a marketingových projektů. V posledních letech se v marketingu úzce zaměřuji na digital marketing a nové technologie. V roce 2014 jsem například vyhrála start-up soutěž v Seznam.cz, kde jsem vedla oddělení events & promotions.

Jan Ryšánek Jan Ryšánek

Social ads specialist

H1.cz

Jan Ryšánek

Tvořit kampaně s myšlenkou a jasně měřitelným cílem - to je profesní filosofie Honzy Ryšánka. Po roční zkušenosti na pozici Junior Web Analyst nastoupil v létě 2015 do H1.cz, kde zastává pozici Social Ads Specialist. Kampaně na Facebooku a Instagramu pro klienty nejen strategicky plánuje, ale stará se i o jejich exekuci a vyhodnocování. Mezi jeho největší klienty patří společnosti UNILEVER, Ford a Nike. Pokročilou práci s placeným obsahem na sociálních sítích učí i jako lektor na pravidelných školeních.

Petr Tichý Petr Tichý

Digital Media Manager

MindShare

Petr Tichý

Po dokončení studia na VŠE před necelými pěti lety tak trochu náhodou zavítal do mediální agentury Mindshare, kde začal surfovat na vlnách digitálního marketingu a věří, že bude pokračovat, dokud všechny ty internety a počítače nezakážou. V současné chvíli má na starosti digitální komunikaci značek Ford, AXE, Ubisoft či Red Bull… a samozřejmě Toni&Guy.

Coffee break

Social Media First

Sociální média mění marketing. Boj o pozornost zákazníků vedou sociální média a stávají se tou nejefektivnější platformou. Jak tvořit rychle kvalitní a autentický obsah, který funguje a prodává? Bez dat jsme jen lidi s názorem. A data nám ukazují, že stejně jako se weby začali tvořit mobile-first, bude třeba tvořit obsah Social Media First. Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? Jak pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerrys, Teta drogerie a další tvoříme obsah? Social Media First obsah bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i ATL komunikaci.

Petr Andrýsek Petr Andrýsek

Chief Shark

Socialsharks

Petr Andrýsek

Majitel a hlavní žralok social media agentury SocialSharks, která pomáhá objevovat potenciál sociálních sítích firmám jako je Big Shock!, Lidl, UniCredit Bank, Albi a mnoho dalších.

Státní správa

E-gov, elektronizace státní správy

Kde jsme my, kde je svět a jak elektronizovat státní správu rychle (ne lehce).

Michal Bláha Michal Bláha

Zakladatel

Hlídač Státu

Michal Bláha

Michal Bláha podniká v IT oborech přes 25 let a za tu dobu založil několik českých a zahraničních start-upů (Atlas.cz, Vizrea, Feedbando a další). V posledních letech se věnuje i webům státní správy. Stojí například za službami HlidacEET.cz nebo HlidacSmluv.cz, za který byl oceněn Křišťálovou lupou za nejlepší veřejně prospěšný projekt.

Panelová debata: Autorská práva

Na evropské úrovni se aktuálně projednává návrh směrnice o autorském právu na jednotném digitálním trhu, která má modernizovat a harmonizovat podmínky autorských práv v EU, rozšířit nabídku online obsahu a zpřesnit podmínky pro jeho poskytování. Nová právní úprava bude mít dopady na inovativní a kreativní tvůrce stejně jako na ty, kdo pracují se sdíleným nebo přebíraným obsahem. Citlivým tématem je také monitorování a filtrování obsahu provozovateli online služeb kvůli dodržování autorských práv.

Ondřej Kulhánek Ondřej Kulhánek

Director of theatrical & digital distribution

BONTONFILM

Ondřej Kulhánek

Mediální manager s více jak desetiletou zkušeností v oblasti contentové strategie, produkce, distribuce contentu a mediálního marketingu se zaměřením na segment kina, televize, home videa a VOD služeb. Byl jsem zodpovědný za launch první SVOD služby v České republice (VOYO). V současné době mám ve společnosti Bontonfilm na starost producentské aktivity, kino distribuci, marketing a VOD agendu, přičemž právě v oblasti VOD distribuce představujeme čelního dodavatele contentu pro lokální i mezinárodní VOD služby.

Vlastimil Vachta Vlastimil Vachta

SledujuFilmy.cz

Vlastimil Vachta

Považuji se za business developera na volné noze. Snažím se objevovat nové přístupy v již probádaných oblastech, a to nejen v oblasti online video-obsahu. Sám sebe označuji za fanouška nových technologií. Své zkušenosti a inspiraci sbíram často v zahraničí. Profesně se zabývám problematikou copyrightu jak na české tak evropské úrovni. Stojím u zrodu několika českých technologických startupů. V současné době zastupuju například projekty SledujuFilmy.cz či Cinemabot.eu – software k automatickému vyhledávání nelegálního obsahu online. Jsem také součástí projektu Copymarket.cz – který umožňuje obchod s autorskými právy online bez nutnosti zastupování kolektivními správci. U tohoto projektu dodávám technologické řešení pro WWW. Business motto: „Smysl podnikání vidím ve svobodě a nezávislosti na čase a místě.“

Coffee break

Panelová debata: GDPR a ePrivacy

V květnu příštího roku vstupuje v účinnost obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Dosud je však interpretace některých ustanovení nejasná, což brání firmám se na implementaci nového nařízení řádně a včas připravit. Další otazníky do situace vnáší nový návrh Evropské komise o soukromí a elektronických komunikacích (tzv. ePrivacy), který s GDPR těsně souvisí a jehož projednávání je teprve na samém počátku.


Blok zahájí Vladan Rámiš: Jak (ne)ovlivní evropská reforma ochrany osobních údajů internetový průmysl

Nové evropské právní předpisy GDPR a ePrivacy a jejich výklad se v příštích letech stanou nedílnou součástí denní práce ve všech oblastech evropské internetové ekonomiky.


Následovat bude debata se Zbyňkem Loeblem a Miroslavou Matoušovou.

Zbyněk Loebl Zbyněk Loebl

Právník/specialista na právo ICT

PRK Partners

Zbyněk Loebl

Zbyněk Loebl je vedoucí oddělení práva ICT v a of counsel v PRK Partners. Zbyněk má zkušenosti z oblasti ochrany osobních údajů v Česku i v zahraničí. V Česku zastupoval řadu firem a institucí v průběhu inspekcí ÚOOÚ, dále vedl projekty v této oblasti ve Francii a Německu. Byl rovněž aktivním členem týmu pověřence (DPO) ve velké německé skupině. Zbyněk byl několik let členem rozkladové komise předsedy ÚOOÚ a také je jedním ze dvou zakladatelů a bývalý CEO společnosti Youstice - pionýrského podniku v oblasti online řešení sporů (Online Dispute Resolution neboli ODR). Jde o univerzální systém pro řešení zákaznických stížností kdekoliv na světě. Zbyněk současně působil jako právník tohoto start-upu.

Miroslava Matoušová Miroslava Matoušová

Vrchní rada pro vládní agendy

Úřad pro ochranu osobních údajů

Miroslava Matoušová

Absolventka oboru knihovnictví a vědecké informace na Universitě Karlově v Praze. Po praxi v informačních službách působila v letech 1990 - 2001 na několika pozicích v ústředních úřadech ČR. Od 1. června 2001 do 31. května 2011 byla inspektorkou Úřadu pro ochranu osobních údajů. V tomto úřadu působí i nadále, v současné době se věnuje zejména implementaci nového právního rámce ochrany osobních údajů a mezinárodní spolupráci. Ochranou osobních údajů se zabývá od r. 1991, počínaje prvním československým zákonem o ochraně osobních údajů.

Vladan Rámiš Vladan Rámiš

Ředitel právního úseku

MAFRA

Vladan Rámiš

Vladan Rámiš je právníkem mediální skupiny MAFRA a předsedou Spolku pro ochranu osobních údajů. Při své práci se zabývá zejména mediální problematikou, mj. v oblasti internetových médií, tiskového práva a televizního vysílání. Vedle toho působí v rámci SPIR a je členem arbitrážní komise Rady pro reklamu. 

Oběd

Panelová debata: Vojenské zpravodajství

Ve sněmovně se projednává novelizace zákona o vojenském zpravodajství, na jehož základě má vojenská rozvědka zajišťovat kybernetickou obranu ČR. Návrh zákona předpokládá nové pravomoci vojenské rozvědky, včetně kontroverzní a potenciálně zneužitelné možnosti připojit k zařízením provozovatelů sítí elektronické komunikace vlastní „technické prostředky kybernetické obrany“. Proti sobě tak stojí bezpečnost na jedné straně a ochrana základních demokratických hodnot na straně druhé.