19. dubna 2017 9:00–17:00

Clarion Congress Hotel Prague, Praha Freyova 33 Praha 9 - Vysočany

Partneři

Generální partner

Partneři

Adform

Adform je nezávislá, otevřená a komplexní technologická platforma pro digitální reklamu. Propojuje data, kreativní řešení a programatické obchodování reklamy. Poskytuje servis pro mediální agentury, trading desky, inzerenty a vydavatele v celosvětovém měřítku. Všechny naše řešení jsou modulární a snadno propojitelné do všech hlavních technologií používaných v digitální reklamě. Společnost Adform byla založena v Dánsku v roce 2002 a je jedním z největších světových soukromých a nezávislých reklamních technologických společností. S kancelářemi v 18 zemích, Adform má více než 700 zaměstnanců po celém světě - v Evropě, Severní Americe a APAC regionu. Pro více informací nás navštivte na www.adform.com nebo na našem Twitteru.

HyperMedia

Společnost HyperMedia, a.s., patří mezi nejvýznamnější provozovatele on-line médií na českém internetu a z hlediska návštěvnosti se řadí do TOP desítky. Její portfolio zahrnuje mimo jiné jeden z největších českých inzertních portálů, HyperInzerce.cz, nákupní portál HyperSlevy.cz, realitní portál HyperReality.cz a revoluční prodejní servis HyperOdvoz.cz. Celkem HyperMedia, a.s., vlastní a zastupuje 90 portálů, které se těší vysoké oblibě, v ČR a dalších 30 zemích. Tyto weby mají miliony návštěv měsíčně, přes 2 miliony registrovaných uživatelů a zhruba 508 tisíc fanoušků na Facebooku, jejichž počet neustále roste.

Mediální partneři

Marketing Journal

Marketing Journal je serverem o moderním marketingu. Přináší zajímavosti ze světa trendů v oblasti marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Nabízí aktuální informace z prostředí marketingu i médií i odborné články od zkušených autorů. Během sedmi let své existence si získal věrné příznivce – denně navštíví Marketing Journal v průměru 1 500 čtenářů. S Marketing Journalem se ve světě moderního marketingu neztratíte.

MediaGuru.cz

MediaGuru.cz je zpravodajským webem o médiích a reklamě. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, reklamním zadavatelům, agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu. Provozovatelem webu je mediální agentura PHD, která přišla s nápadem přinášet mediální zpravodajství a edukovat všechny uživatele, kteří s médii každodenně pracují, v roce 2007. Na jaře roku 2011 prošel web obsahovými a grafickými změnami s cílem zařadit se mezi nejrespektovanější zdroje o dění na české mediální scéně. Vedle zpravodajských informací a analýz o vývoji českých médií obsahuje i komplexní mediální slovník, objasňující pojmy z médií, dále informace týkající se základů mediálního plánování a přehledů tuzemských mediatypů.

Pořadatel a odborný garant

Sdružení pro internetový rozvoj

SPIR je profesní sdružení působící v oblasti internetu od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení 62 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, analýzy zásahu reklamních kampaní AdAudit, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC. Ve svých aktivitách nezohledňuje jen reklamní a marketingové služby, ale ve stále větší míře zasahuje do dalších, neinzertních oblastí, jako jsou právní aspekty internetového podnikání, komunikace se státní správou atd. Poskytuje také expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás. V neposlední řadě je SPIR samoregulátorem audiovizuálního a autorsky chráněného obsahu na internetu a garantem samoregulačního rámce pro online behaviorální reklamu (OBA) v ČR.

Produkce

Internet Info

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.

Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.